Bekijk volle/desktop versie : Ik hou van je



Pagina's : [1] 2

24-10-2003, 12:30
Hello

Er zijn van die klojos jongens die een meid hebben ontmoet en als ze 4 weken contact hebben met een meid telefoneren,afspreken,...
Dan heb je van die dombo's jongens die al tegen hun vriendinnetje zeggen IK HOU VAN JOU
Hoe kun je in godsnaam van een meid houden die je amper kent?? Na 1 afspraakje zeg maar en ja dan heb je van die meiden die erin trappen en ze voelen zich in de zevende hemel

24-10-2003, 12:34


whuahahahahaahahha jaaaaah errug heh dat zijn ook van die kleine playertjes die zegge altijd snel IK HOU VAN JOU!!

24-10-2003, 12:41

Citaat:
Origineel gepost door Kadisha
Hello

Er zijn van die klojos jongens die een meid hebben ontmoet en als ze 4 weken contact hebben met een meid telefoneren,afspreken,...
Dan heb je van die dombo's jongens die al tegen hun vriendinnetje zeggen IK HOU VAN JOU
Hoe kun je in godsnaam van een meid houden die je amper kent?? Na 1 afspraakje zeg maar en ja dan heb je van die meiden die erin trappen en ze voelen zich in de zevende hemel
Zulke typetjes zijn op dat moment verliefd
Ze vinden op dat moment het andere geslacht heel leuk en dan zeggen ze ''ik hou van je''



24-10-2003, 12:41


idd, houden van is een groot woord. sommige jongens of meisjes ze weten t niet wat dat betekent

24-10-2003, 12:42


Ik ook van jou...



Ja, oke, ik weet het...

Ik ben...

24-10-2003, 12:50
Ik hou van je

24-10-2003, 12:51
En? Ben je al inde zevende hemel

24-10-2003, 13:16
leuk onderwerp

24-10-2003, 13:37
je schrijft een beetje onduidelijk ..

24-10-2003, 13:40

Citaat:
Origineel gepost door EgYpTiAn_EyEs
whuahahahahaahahha jaaaaah errug heh dat zijn ook van die kleine playertjes die zegge altijd snel IK HOU VAN JOU!!
Niet alleen kleine players grote mannen ook

24-10-2003, 13:42

Citaat:
Origineel gepost door LieveMeisje


idd, houden van is een groot woord. sommige jongens of meisjes ze weten t niet wat dat betekent
Ze denken woooooow heb een date met een jongen en als de jongen dan na 1 afspraak zegt ik hou van je dan gaat hun geluk niet op en zijn ze in de zevende hemel joepieeeee hij houd van me

24-10-2003, 13:45
Sallaam, zulke meiden geloven alles en staan meestal niet sterk in hun schoenen, de jongens kennen hun zwakste plek vandaar. Ik zie het hier ook in mijn omgeving, zodra een jongen langs een meisje loopt en zegt van......hey a zina ofzo, dan zijn die meiden echt gelijk helemaal door het dolle heen, en geloven alles. Insha allah komen ze op het rechte pad.



Wa Sallaam Alikoum

24-10-2003, 14:11


echte afknapper. ik had een keer contact met zo'n jongen en die zei na een week dat ie van me hield, sinds die dag heb ik hem niet meer gesproken!!! ik schold m uit en zei dat hij nooit meer moest bellen!

maar vraagje! als iemand na een jaar zegt dat ie van je houdt??? en beweert dat hij het nog nooit eerder tegen iemand heeft gezegd, zou hij het dan wel menen? het is je ex, en een jaar geleden begonnen jullie wat met elkaar en het is al een half jaar uit, maar daarna was er nog vaag iets bezig! hij heeft t nooit eerder gezegd.
zou hij het menen?

24-10-2003, 14:17
als mensen eens zouden weten wat echt houden van betekent! het is niet iets wat je zomaar tegen iedereen kunt zeggen maar ja! dat weten de meeste niet, maar op een dag komen ze daar wel achter.

24-10-2003, 14:29
houden van kun je van heksen houden?

Pagina's : [1] 2