Bekijk volle/desktop versie : Marokkaan?



Pagina's : [1] 2 3

11-10-2007, 17:12
Volgens verschillende Engelse tabloids houdt Ajax samen met een fiks aantal andere Europese topclubs de verrichtingen van de 17-jarige middenvelder Sofiane Feghouli in de gaten. De Fransman komt momenteel uit voor Grenoble Foot 38.

Feghouli geldt als een groot talent in Frankrijk en speelde tot op heden in alle jeugdelftallen van de nationale equipe. Dit is onder meer Blackburn Rovers, Tottenham Hotspur, FC Barcelona, Chelsea, Liverpool, AC Milan, Valencia en Ajax niet onopgevallen gebleven.

Naar verluidt zou de spelmaker een voorkeur hebben voor de Engelse Premier League. Met dit gegeven zouden Tottenham Hotspur en Blackburn Rovers mogelijk in de winterstop al hun slag willen slaan.

11-10-2007, 17:28


hij is helaas algerijns..')

http://en.wikipedia.org/wiki/Sofiane_Feghouli

12-10-2007, 00:08

Citaat door Ssmile:
Daarom horen ze voor frankrijk te kiezen, alle topclubs houden ze in de gaten


precies.

zie mijn OT van mijn goeie vriend

12-10-2007, 00:15

Citaat door Escapiste:
Onzin, ze behoren enkel voor Frankrijk te kiezen als ze geen gevoel voor eer en vaderlandsliefde hebben. Shmetta's kiezen Frankrijk voor geld. Het talent bezit je, of bezit je niet.. ook met Afrikaanse landen kun je een topclub bereiken.


zodra je voor een afrikaanse land kiest heb je minder kans op een topclub.

Het is algemeen bekend dat Mourinho, net als vele andere coaches in Europa, zeer ongelukkig is met de Afrika Cup. Voor de start van de Afrika Cup 2006 sprak de Portugees schande van het tijdstip (januari en februari) waarop de Afrika Cup werd gehouden – midden in het Europese voetbalseizoen. Toendertijd moest hij lijdzaam toezien hoe middenvelder Michael Essien en topspits Didier Drogba naar Egypte afreisden om zich bij hun respectievelijk Ghanese en Ivoriaanse landgenoten te voegen.

Behalve dat Europese clubs hun Afrikaanse spelers voor een maand moeten missen, vrezen de Europese managers ook de grote kans op blessures onder hun spelers. De werkgevers van de voetballers – de clubs – mogen voor de kosten opdraaien. Op dit moment loopt er zelfs een belangrijke rechtszaak waaruit moet blijken wie er meer macht heeft: de club of het land.

12-10-2007, 00:16


smerige algerijnen 150 jaar langs zijn ze onderdrukt en uitgemoord door de franse en nu spelen voor frankrijk! gatverdamme.........

12-10-2007, 00:19

Citaat door artiestico:
smerige algerijnen 150 jaar langs zijn ze onderdrukt en uitgemoord door de franse en nu spelen voor frankrijk! gatverdamme.........


kan je ook over de surinamers zeggen, toch?

maar ik zie het anders.. die Algerijnen maken gebruik van Frankrijk om hoger op te komen

12-10-2007, 00:21

12-10-2007, 00:38

Citaat door Escapiste:
Je hoeft geen teksen te kopieëren en te plakken hoor, het blijft dermate onzin. Vrij voor de hand liggend dat het vervelend is voor een grote club om spelers als Drogba, Koné, Ete'o et cetera te missen, maar liever voor een maand dan voor altijd toch?

En ik sluit me helemaal aan bij Artiesco, ondanks dat politiek en voetbal gescheiden hoort te blijven. Al die jaren werden ze onderdrukt, verkracht, vermoord etc, en nu bewijzen ze een dienst voor ze, ze danken ze voor al hun misdaden haha. Nogmaals, een mooi voorbeeld, waar blijft je gevoel van eer en trots?

Met je ze gebruiken Frankrijk om hogerop te komen, de Algerijnen staan daar in Frankrijk bovenaan de zwarte lijst, nog erger dan Marokkanen in Nederland, dus wie probeer je voor de gek te houden met een dergelijke drogargument?


wou jij zeggen dat jij of artiestco het beter weten als Mourinho?

Chelsea trekt voortaan geen Afrikanen meer aan. Manager José Mourinho baalt ervan dat de Afrika Cup in januari plaatsheeft, zodat hij in een cruciale fase van de Premier League vedetten als Didier Drogba en Mickael Essien moet missen. “Afrikaanse spelers zijn technisch excellent en hebben een groot strijdershart, maar ik zou niet meer Afrikanen willen. Het breekt je team op om ze in zo’n belangrijke periode te verliezen wegens internationale verplichtingen”, verklaart Mourinho in News of the World.

12-10-2007, 00:41
Dus als een Algerijn een topbaan als directeur kan krijgen in frankrijk moet ie die ook niet accepteren..

12-10-2007, 00:45

Citaat door fietsendief:
Dus als een Algerijn een topbaan als directeur kan krijgen in frankrijk moet ie die ook niet accepteren..



12-10-2007, 01:07

Citaat door fietsendief:
kan je ook over de surinamers zeggen, toch?

maar ik zie het anders.. die Algerijnen maken gebruik van Frankrijk om hoger op te komen



ga maar youtube kijken fance versus muslims dan piep je wel anders,

12-10-2007, 02:18

Citaat door fietsendief:
Dus als een Algerijn een topbaan als directeur kan krijgen in frankrijk moet ie die ook niet accepteren..

dan maar in Algerije schoenen poetsen

12-10-2007, 02:34


je begrijpt het toch, interland voetbal gaat zo naar de klote, Mensen spelen voor andere landen dan het land wat in hun bloed zit

12-10-2007, 09:39
Opeens worden 2e divisie spelers de hemel in geprezen, terwijl het 'schandalig' genoemd wordt als Marokko daar een kijkje gaat nemen..

12-10-2007, 10:34

Citaat door Master_Mocro:
Opeens worden 2e divisie spelers de hemel in geprezen, terwijl het 'schandalig' genoemd wordt als Marokko daar een kijkje gaat nemen..


Ligt ook aan de kwaliteit.
In dit geval is er interesse van topclubs, dus is het een ander verhaal.

Pagina's : [1] 2 3