Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Opgelet!! Boycot Boycot!!

samira_el
24-10-2003, 11:45

Geachte Moslim, Ik zeg geachte Moslim omdat ik u zeer hoog acht. Ik acht u zeer hoog omdat u een Moslim bent. Ik acht u zeer hoog omdat u de enige bent die alleen uw Heer aanbidt. In de heilige maand Ramadan acht ik u het hoogst omdat u tijdens deze maand uw Heer het meest aanbidt. Maar er zijn bepaalde mensen die u juist verafschuwen omdat u alleen uw Heer aanbidt. En tijdens de heilige maand Ramadan verafschuwen zij u het meest omdat u tijdens deze maand uw Heer het meest aanbidt. Weet u hoe zij u tijdens deze maand het meest verafschuwen? Tijdens deze maand laten zij u uw vasten breken met het bloed van uw eigen medemoslim. Heeft u ooit van Jordan River gehoord? Als u de Islamitische slagerij binnen loopt ziet u vast en zeker dadels met een verpakking waarop Jordan River staat. Of u treft dadels die zogenaamd in Zuid Afrika zijn geteeld. Deze dadels zijn in het zogenaamde Israël geteeld op stukken land dat van uw medemoslim is afgenomen. Het geld wat aan deze dadels wordt verdiend wordt tegen uw medemoslim gebruikt …tegen uw eigen broeder en zuster. Geachte Moslim acht uzelf en uw medemoslims in Palestina hoog. Geachte Moslim heb uw medemoslim in Palestina lief en koop deze dadels niet. Gelooft u mij…er zijn leukere manieren om uw vasten te breken. Hoogachtend, Uw medemoslim citaat van www.maghrebonline.nl

slimiatje
24-10-2003, 18:06
goed om te weten.

amiratangawija
25-10-2003, 21:00
bedankt voor de mededeling meid.......goed van ej dat je dat hier neerzet

Soefy
25-10-2003, 21:04
minder!!..:jammer:

Islamic_Beauty
26-10-2003, 10:35

Salaam A3laykum, Wat erg dan dat de 'Islamitische' Slagerijen ze ook verkopen... Belachelijk gewoon! Maar meid... Moge Allah (swt) je belonen voor het behoeden moorden van onze broeders en zusters in Palestina... Vooral deze maand moeten we er nog EXTRA aandacht aan besteden... Nogmaals bedankt... Ma3a Salama...