Bekijk volle/desktop versie : Waarom lopen mijn vriendschappen altijd uit op liefde?!?!



11-10-2007, 09:24
Tussen alle grappen en grollen nu maar eens een sirieuze topic

Waarom loopt het altijd uit op verliefdheid, liefde, ik vind je meer dan leuk en elkaar veel te diep in de ogen kijken Meiden die je al van jongs af aan kent, op een gegeven moment krijgen ze de leeftijd dat Mister Elhoub in hun hart gaat zitten en dan is het opeens; "Ik vind je wel meer dan leuk" Of ineens je hand vastpakken, of een onschuldig kusje o je wang na een goed gesprek dat ineens uitloopt op een "per ongeluk" zoentje op je mond.

Vrouwen zijn overgevoelig

11-10-2007, 09:30


Op dat gebied ben ik de ''man'' , aub zeg overgevoelige drama's

11-10-2007, 09:32
weet jij het MIS_SCHIEN

11-10-2007, 09:34

Citaat door Frits_uit_Nador:
Tussen alle grappen en grollen nu maar eens een sirieuze topic

Waarom loopt het altijd uit op verliefdheid, liefde, ik vind je meer dan leuk en elkaar veel te diep in de ogen kijken Meiden die je al van jongs af aan kent, op een gegeven moment krijgen ze de leeftijd dat Mister Elhoub in hun hart gaat zitten en dan is het opeens; "Ik vind je wel meer dan leuk" Of ineens je hand vastpakken, of een onschuldig kusje o je wang na een goed gesprek dat ineens uitloopt op een "per ongeluk" zoentje op je mond.

Vrouwen zijn overgevoelig


Ligt aan jou ...
Zooooo adorabel ...

11-10-2007, 09:35



Citaat door Frits_uit_Nador:
weet jij het MIS_SCHIEN

Nee, heb het daarvoor te druk met mijn saaie leven, zie mijn vriendinen niet eens laat staan de mannelijke versie's

11-10-2007, 09:35
ja hoor dat zal het zijn

ze moeten vrouwen hormonen geven die dat tegen gaan

11-10-2007, 09:38

Citaat door Frits_uit_Nador:
ja hoor dat zal het zijn

ze moeten vrouwen hormonen geven die dat tegen gaan


T beste middeltje dat deze hormonen ook tegenwerkt ...
Bij Frits e'miss 'n Nador, houd t op te werken ...

11-10-2007, 09:39
Nou lieve mensjes, bij deze verlaat ik dit pand i.v.m. werkzaakheden die ik zo 8 uur lang moet verrichten

11-10-2007, 09:39

Citaat door Frits_uit_Nador:
Tussen alle grappen en grollen nu maar eens een sirieuze topic

Waarom loopt het altijd uit op verliefdheid, liefde, ik vind je meer dan leuk en elkaar veel te diep in de ogen kijken Meiden die je al van jongs af aan kent, op een gegeven moment krijgen ze de leeftijd dat Mister Elhoub in hun hart gaat zitten en dan is het opeens; "Ik vind je wel meer dan leuk" Of ineens je hand vastpakken, of een onschuldig kusje o je wang na een goed gesprek dat ineens uitloopt op een "per ongeluk" zoentje op je mond.

Vrouwen zijn overgevoelig


Mister Frits van Houten,

Het is ook zo bij jongens hoor. Dat ze meer willen dan vriendschap. Kan natuurlijk gebeuren.

11-10-2007, 09:41
dat hebben wij van de dames overgenomen