LZN
24-10-2003, 08:10
Citaat door ALIGHATAR:
Neem me alstublieft seriues.En zeg me me niet dat ik gek ben ofzo.Ik heb dit met een paar vrienden als besproken en dit maken dit ook mee.
Als je s'ochtends tijdens de ramadam opstaat en je gaat eten.Als je klaar bent met eten en bidden ga je slapen.Maar met een volle buik kom je heel moeilijk in slaap.
Voordat je in slaapvalt ga je veel denken en fantaseren.Soms over daagselijke dingen in het leven.Het valt bij mij op dat ik heel vaak erotische fantasieen krijg.Ik zeg dan ahoedoebillah iemminasietan irahiem.Ik probeer dan over andere dingen te denken maar dat lukt heel moeilijk.
Kan iemand me een verklaring geven waarom ik vaak op die moemeneten die fantasieen krijg
.Als je s'ochtends tijdens de ramadam opstaat en je gaat eten.Als je klaar bent met eten en bidden ga je slapen.Maar met een volle buik kom je heel moeilijk in slaap.
Voordat je in slaapvalt ga je veel denken en fantaseren.Soms over daagselijke dingen in het leven.Het valt bij mij op dat ik heel vaak erotische fantasieen krijg.Ik zeg dan ahoedoebillah iemminasietan irahiem.Ik probeer dan over andere dingen te denken maar dat lukt heel moeilijk.
Kan iemand me een verklaring geven waarom ik vaak op die moemeneten die fantasieen krijg