Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Erotische fanrasieen.

LZN
24-10-2003, 08:10

Neem me alstublieft seriues.En zeg me me niet dat ik gek ben ofzo.Ik heb dit met een paar vrienden als besproken en dit maken dit ook mee. Als je s'ochtends tijdens de ramadam opstaat en je gaat eten.Als je klaar bent met eten en bidden ga je slapen.Maar met een volle buik kom je heel moeilijk in slaap. Voordat je in slaapvalt ga je veel denken en fantaseren.Soms over daagselijke dingen in het leven.Het valt bij mij op dat ik heel vaak erotische fantasieen krijg.Ik zeg dan ahoedoebillah iemminasietan irahiem.Ik probeer dan over andere dingen te denken maar dat lukt heel moeilijk. Kan iemand me een verklaring geven waarom ik vaak op die moemeneten die fantasieen krijg.

DieselGirly
24-10-2003, 13:17
omdat je een IDIOOOOOOOOOOOOT bent.....:) en IDIOOOOTEN doen dat..... graaag gedaan......:_

Little_moi
24-10-2003, 16:36
Das nou ff jammer:rolleyes:

achie25
24-10-2003, 16:43
Origineel gepost door ALIGHATAR Neem me alstublieft seriues.En zeg me me niet dat ik gek ben ofzo.Ik heb dit met een paar vrienden als besproken en dit maken dit ook mee. Als je s'ochtends tijdens de ramadam opstaat en je gaat eten.Als je klaar bent met eten en bidden ga je slapen.Maar met een volle buik kom je heel moeilijk in slaap. Voordat je in slaapvalt ga je veel denken en fantaseren.Soms over daagselijke dingen in het leven.Het valt bij mij op dat ik heel vaak erotische fantasieen krijg.Ik zeg dan ahoedoebillah iemminasietan irahiem.Ik probeer dan over andere dingen te denken maar dat lukt heel moeilijk. Kan iemand me een verklaring geven waarom ik vaak op die moemeneten die fantasieen krijg Omdat je gek bent :D :D De enige oplossing daarvoor is afleiding zoeken. Als je niet in slaap kunt vallen dan moet je wat anders gaan doen. Ga lezen (Quran bijv.), ga achter de computer etc etc

Esau
24-10-2003, 17:49

dan zou ik maar snel ff trouwen.

cheima
24-10-2003, 18:38
Origineel gepost door Esau dan zou ik maar snel ff trouwen. :hihi:

karima001
24-10-2003, 19:53
Ja dat is niet zo leuk ja...maar zoals sommige hier al zeiden, zoek afleiding, ga koran lezen of luisteren... veel succes :zwaai:

douniaberkania
24-10-2003, 21:01
als je dan gebeden hebt moet je meestal al gelijk naar werk of school gaan kan je net zo goed dat tijd waarin je piekerd koraan lezen, als je wat later begint en wil slapen zou ik alsof koraan lezen totdat je bijna in slaap valt, dan heb je zegeningen en je tijd nuttig verspilt an niet aan al die fantasie├źn. :)