Bekijk volle/desktop versie : Wie Neemt Ook Mega Belangerijke Beslissingen Zonder Dat Zijn Partner Ervan Weet.



Pagina's : [1] 2 3

10-10-2007, 23:02
Nou..........ik Dus. En Ik Irriteer Me Er Mateloos Aan.

Als Ik Mijn Man Vraag 'wat Vind Jij Er Van' Zegt Ie Maakt Niet Uit, Kijk Jij Maar.

Zullen We Die Blauwe Of De Groene Nemen. 'maakt Niet Uit, Kies Jij Maar.

En Zo Gaat Het Al 12 Jaar Lang.

Het Is Nu Zelfs Zo Erg Dat Ik Hem Niet Meer Vraag Maar Gewoon Koop Of Beslis.

Maar Nu Ben Ik Het Zat.

Wie Heeft Ook Zo'n Irritante Partner Die Alle Belangerijke Beslissingen Aan Jouw Overlaat.

10-10-2007, 23:03


Wat voor beslissingen zijn dat dan?

Noem een voorbeeld.

10-10-2007, 23:04

Citaat door roemaisa78:
Nou..........ik Dus. En Ik Irriteer Me Er Mateloos Aan.

Als Ik Mijn Man Vraag 'wat Vind Jij Er Van' Zegt Ie Maakt Niet Uit, Kijk Jij Maar.

Zullen We Die Blauwe Of De Groene Nemen. 'maakt Niet Uit, Kies Jij Maar.

En Zo Gaat Het Al 12 Jaar Lang.

Het Is Nu Zelfs Zo Erg Dat Ik Hem Niet Meer Vraag Maar Gewoon Koop Of Beslis.

Maar Nu Ben Ik Het Zat.

Wie Heeft Ook Zo'n Irritante Partner Die Alle Belangerijke Beslissingen Aan Jouw Overlaat.


Zo hé meen je niet! Blauw of groen wat een belangrijke beslissing!!

10-10-2007, 23:04
Het is nooooiiittt goed. Als de man zich ermee bemoeit is het ook niet goed als hij niet kiest wat je wilt

10-10-2007, 23:07



Citaat door RENTMEESTER:
Zo hé meen je niet! Blauw of groen echt een belangrijke beslissing!!
tuurlijk is dat een belangerijke beslissingen vooral als je er een aantal jaar naar moet kijken. dag in dag uit.

10-10-2007, 23:09

Citaat door ~M@ghrAbiA~:
Wat voor beslissingen zijn dat dan?

Noem een voorbeeld.
bv de keuze van de school voor de kinderen.

of welke kleur bankstellen

of hoeveel sadaka we willen geven

het maakt niet uit wat

10-10-2007, 23:13

Citaat door NoHide:
Het is nooooiiittt goed. Als de man zich ermee bemoeit is het ook niet goed als hij niet kiest wat je wilt
af en toe een beetje tegen gas is gezond.

10-10-2007, 23:16

Citaat door roemaisa78:
bv de keuze van de school voor de kinderen.

of welke kleur bankstellen

of hoeveel sadaka we willen geven

het maakt niet uit wat



Vreemd.

10-10-2007, 23:17
twee maanden terug heb ik nieuwe bankstellen gekocht in een opwelling.

omdat we toe waren aan nieuwe bankstellen. ik loop een tijdje tegen hem te zeggen van welke zullen we nemen.

hij zo ow dat maakt niet uit.

dus toen heb ik in een opwelling nieuwe bankstellen gekocht in mijn eentje. omdat ik het zat was.

het enige wat ie zij was goh leuk.

10-10-2007, 23:20
Lekker zo een man

10-10-2007, 23:21

Citaat door roemaisa78:
af en toe een beetje tegen gas is gezond.



geloof me de volgende x dat hij dat doet dan denk je chips wat heb ik eigenlijk gewenst

10-10-2007, 23:22
jah van 1 kant is het nooit goed, maarl ijkt me ook niet leuk zo nee... je verwacht gewoon een mening van iemand...

Me man staat wel altijd achter me en vind alles goed wat ik zeg, maar ik laat vaak de vragen open en maar hem duidelijk dat we samen iets kopen of iets beslissen...

Om een voorbeeld te geven toevallig over een bank, toen wij er 1 gingen kopen was het echt zo van welke, hem maakte niet echt veel uit. Dan zeg ik, ik weet het niet meer, maak jij maar de keus want mij maakt het niet uit, kijk als je aangeeft dat het jou niet uitmaakt en er toch een keuze gemaakt moet wordne, dan schuif je het op hem af om de keuze te maken...

10-10-2007, 23:23


zo ook heb ik nieuwe fietsjes aangeschaft voor de twee jongste. heb ik ook zelf moeten aanschaffen. dus ik heb de kleur en de model in me uppie uitgezocht.

bij thuiskomst zegt ie die fietsjes staan zo schattig hè.

hij vraagt niet hoeveel ik ervoor betaald heb of waar ik ze gekocht heb of wat dan ook.

ik had altijd gedacht dat dit soort gedrag normaal was. pas nu ik wat ouder word en om me heen kijk zie ik dat niemand alleen beslissingen neemt.

dus dan is het toch raar dat ik dat wel doe.

10-10-2007, 23:25

Citaat door fatt:
jah van 1 kant is het nooit goed, maarl ijkt me ook niet leuk zo nee... je verwacht gewoon een mening van iemand...

Me man staat wel altijd achter me en vind alles goed wat ik zeg, maar ik laat vaak de vragen open en maar hem duidelijk dat we samen iets kopen of iets beslissen...

Om een voorbeeld te geven toevallig over een bank, toen wij er 1 gingen kopen was het echt zo van welke, hem maakte niet echt veel uit. Dan zeg ik, ik weet het niet meer, maak jij maar de keus want mij maakt het niet uit, kijk als je aangeeft dat het jou niet uitmaakt en er toch een keuze gemaakt moet wordne, dan schuif je het op hem af om de keuze te maken...
nou dat durf ik niet want hij heeft een verschrikkelijke smaak.

10-10-2007, 23:25
Bespreek met hem dat je het niet langer tolereert dat hij totaal geen eigen mening heeft. Misschien ontwijkt hij discussies? Dus stel jij wilt blauw en hij groen dat hij bang is voor jou mening?

Pagina's : [1] 2 3