Bekijk volle/desktop versie : Help mijn aanstaande geeft mij geen tijd.



Pagina's : [1] 2

10-10-2007, 14:08
Help dames!

Ik heb de laatste tijd veel ruzie met mijn aanstaande. Ik vind dat ik meer met hem bezig ben dan hij met mij. Ik zal jullie een voorbeeld geven....... Tijdens werk probeer ik toch een gaat vrij te houden om hem even te bellen maar als hij op werk is dan gaat niet...............zegt hij. Dan belt hij wel 3 a 4 keer op een dag maar dan duur ons gesprek niet eens 5 min.
Praten over deze probleem heb ik al vaak gedaan, hij zegt dat hij niet 3 uur aan de telefoon kan praten. Maar ik heb zoiets het hoeft geen 3 uur te zijn maar wel langer dan 5 min. Soms vraag ik me af of hij wel de ware voor me is.

Help wat moet ik doen,

Groeten

Jullie zuster in nood

10-10-2007, 14:09


ach dat ken ik, zogenaamd altijd druk en geen tijd!

bel jij gewoon ff niet meer, dan gaat hij jou vanzelf wel missen

10-10-2007, 14:10
Ik snap niet dat vrouwen steeds gebeld willen worden..
Dat hele tijd bellen, bah...werk is werk..dan bel je niet, of wordt je niet gebeld..
Ná werk, heb je tijd zat om te bellen..

10-10-2007, 14:12

Citaat door Afrowoman:
Ik snap niet dat vrouwen steeds gebeld willen worden..
Dat hele tijd bellen, bah...werk is werk..dan bel je niet, of wordt je niet gebeld..
Ná werk, heb je tijd zat om te bellen..



Vind ik ook! En als je hem echt ff wil of moet spreken stuur je ff een smsje. En je zorgen maken om het feit dat jullie gesprekken maar 5 min. duren? Ik vind 't allemaal niet nodig.. als het in real life maar klikt.

10-10-2007, 14:21



Citaat door Hnina:
Vind ik ook! En als je hem echt ff wil of moet spreken stuur je ff een smsje. En je zorgen maken om het feit dat jullie gesprekken maar 5 min. duren? Ik vind 't allemaal niet nodig.. als het in real life maar klikt.


Ja precies..dat geplakt continu..hou ik echt niet van..
iedereen heeft zijn/haar eigen vrije tijd nodig..en om je nou zorgen te maken, dat je gesprekken niet zo lang duren, slaat ook nergens op..
ze worden zelfs korter nadat je getrouwd bent.....
Ik bel hem nooit! Ik vind dat niet fijn, zo aan de tel praten..je weet niet waar je t over moet hebben enzo..maar in real life, krijg je me niet stil..

10-10-2007, 14:30

Citaat door Afrowoman:
Ja precies..dat geplakt continu..hou ik echt niet van..
iedereen heeft zijn/haar eigen vrije tijd nodig..en om je nou zorgen te maken, dat je gesprekken niet zo lang duren, slaat ook nergens op..
ze worden zelfs korter nadat je getrouwd bent.....
Ik bel hem nooit! Ik vind dat niet fijn, zo aan de tel praten..je weet niet waar je t over moet hebben enzo..maar in real life, krijg je me niet stil..


Ben het met je eens! Lange telefoongesprekken hoeven van mij ook niet, tenzij je echt iets te bespreken hebt..

10-10-2007, 14:32

Citaat door Afrowoman:
Ja precies..dat geplakt continu..hou ik echt niet van..
iedereen heeft zijn/haar eigen vrije tijd nodig..en om je nou zorgen te maken, dat je gesprekken niet zo lang duren, slaat ook nergens op..
ze worden zelfs korter nadat je getrouwd bent.....
Ik bel hem nooit! Ik vind dat niet fijn, zo aan de tel praten..je weet niet waar je t over moet hebben enzo..maar in real life, krijg je me niet stil..



Hahah zooo ik lijk echt heel veel op je! Als we echt iets moeten bespreken aan de telefoon dan gaat het wel maar bel nu steeds minder vaak om gewoon even te babbelen..Na het vragen hoe het gaat enz ben ik alweer uitgesproken hahah.. In real life kunnen we allebei onze mond niet houden en anders hebben we andere dingen te doen

10-10-2007, 14:34
ik vindt dit geen probleem 3 x 5 min is al 15 min toch genoeg

10-10-2007, 14:37
Hij belt je ondanks dat hij werkt toch nog 3 a 4 keer per dag? Wat is in vredesnaam het probleem? Je spreekt met hem 5 minuten, wel dat is al meer dan normaal...als je werkt dien je je daar op te concentreren en niet in de baas zijn tijd allemaal klets gesprekken te gaan voeren. Je kunt elkaar toch gewoon s'avonds even bellen of zien? Ik begrijp werkelijk het probleem niet. Veel vrouwen tegenwoordig maken van elk klein dingetje een probleem en zoeken overal iets achter.
Ik zou voor stellen hem ook niet meer te gaan achtervolgen met constant te bellen. Stuur hem af en toe een smsje tijdens het werk, en laat hem jouw dan maar af en toe bellen.

10-10-2007, 14:39

Citaat door SweetySaloua:
Ben het met je eens! Lange telefoongesprekken hoeven van mij ook niet, tenzij je echt iets te bespreken hebt..

Ja precies!

Citaat door Hnina:
Hahah zooo ik lijk echt heel veel op je! Als we echt iets moeten bespreken aan de telefoon dan gaat het wel maar bel nu steeds minder vaak om gewoon even te babbelen..Na het vragen hoe het gaat enz ben ik alweer uitgesproken hahah.. In real life kunnen we allebei onze mond niet houden en anders hebben we andere dingen te doen

Ja en áls hij belt, gaat hij de hele tijd dom lachen....begrijp er dan toch geen bal van!..

Citaat door LadyH:
Hij belt je ondanks dat hij werkt toch nog 3 a 4 keer per dag? Wat is in vredesnaam het probleem? Je spreekt met hem 5 minuten, wel dat is al meer dan normaal...als je werkt dien je je daar op te concentreren en niet in de baas zijn tijd allemaal klets gesprekken te gaan voeren. Je kunt elkaar toch gewoon s'avonds even bellen of zien? Ik begrijp werkelijk het probleem niet. Veel vrouwen tegenwoordig maken van elk klein dingetje een probleem en zoeken overal iets achter.
Ik zou voor stellen hem ook niet meer te gaan achtervolgen met constant te bellen. Stuur hem af en toe een smsje tijdens het werk, en laat hem jouw dan maar af en toe bellen.

Ik ben juist blij, áls ik ooit word gebeld!

10-10-2007, 17:05

Citaat door Afrowoman:
Ja precies!

Ja en áls hij belt, gaat hij de hele tijd dom lachen....begrijp er dan toch geen bal van!..

Ik ben juist blij, áls ik ooit word gebeld!



10-10-2007, 17:14
Wat moet je nou dag in dag uit

elkaar 5 keer spreken

Ik zou gek worden

1 keer per dag of twee dagen minuten lang

Zehma van ik denk aan je ofzo?

Heel simpellllllll..............hij denkt wel aan je.....Straks als je getrouwd bent en 40 bent inscha Allah zal hij ook zo niet zijn

Dan denk je

Daar heb je hem weer met zn belletje

10-10-2007, 17:19


Sorry dit slaat nergens op!

Maak je zorgen om iets anders wat het WEL waard is!
Maar nee, mevrouwtje wil langer aan de telefoon zitten

10-10-2007, 17:23

Citaat door derouich:
Help dames!

Ik heb de laatste tijd veel ruzie met mijn aanstaande. Ik vind dat ik meer met hem bezig ben dan hij met mij. Ik zal jullie een voorbeeld geven....... Tijdens werk probeer ik toch een gaat vrij te houden om hem even te bellen maar als hij op werk is dan gaat niet...............zegt hij. Dan belt hij wel 3 a 4 keer op een dag maar dan duur ons gesprek niet eens 5 min.
Praten over deze probleem heb ik al vaak gedaan, hij zegt dat hij niet 3 uur aan de telefoon kan praten. Maar ik heb zoiets het hoeft geen 3 uur te zijn maar wel langer dan 5 min. Soms vraag ik me af of hij wel de ware voor me is.

Help wat moet ik doen,

Groeten

Jullie zuster in nood



Jij ziet ze vliegen. Als hij jou nou dagen achtereen niet belt, kan ik het begrijpen.

Maar weet wel dat jij niet het enige ben in zijn leven. Hij heeft zijn werk, familie en vast ook vrienden. Ook daar moet hij tijd voor vrijmaken.

10-10-2007, 17:25

Citaat door derouich:
Help dames!

Ik heb de laatste tijd veel ruzie met mijn aanstaande. Ik vind dat ik meer met hem bezig ben dan hij met mij. Ik zal jullie een voorbeeld geven....... Tijdens werk probeer ik toch een gaat vrij te houden om hem even te bellen maar als hij op werk is dan gaat niet...............zegt hij. Dan belt hij wel 3 a 4 keer op een dag maar dan duur ons gesprek niet eens 5 min.
Praten over deze probleem heb ik al vaak gedaan, hij zegt dat hij niet 3 uur aan de telefoon kan praten. Maar ik heb zoiets het hoeft geen 3 uur te zijn maar wel langer dan 5 min. Soms vraag ik me af of hij wel de ware voor me is.

Help wat moet ik doen,

Groeten

Jullie zuster in nood


Na al die reacties van dames wil ik een manelijke reactie toevoegen:
Ten eerste, hij gaat naar zijn werk om te werken en niet om jou te bellen.
Daarnaast, wat bespreken jullie allemaal tijdens die gesprekken van 15 min per dag en dan 4 keer (1 uur).

Wil je lang met hem praten. ga dan na werktijd bij hem langs

Pagina's : [1] 2