Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hoe kom je makkelijk aan...!



Pagina's : [1] 2 3 4

10-10-2007, 10:01
ik wil graag een paar kilotjes aankomen...

zelf weeg ik 56 kilo en ben 1.72 meter

maar het probleem is bij mij..... ik kom maar niet aan eet kapot veel van alles en nog wat fruit groenten zelf heb ik de neiging om de Mac donalds leeg te eten maar ik verteer het eten te snel maar ook dan egt te snel


kan niet iemand mij een tip geven om gewoon aan te komen

10-10-2007, 10:10


Ja groeten en fruit kom je niet door aan... als het toch maar om een paar kilo s gaat kan je beter lekker wat meer snoepen, wat snacks nemen waar onder mac voer haha

10-10-2007, 10:11
hahahaha weyoow je wilt niet weten wat ik allemaal naar binnen verwerk a sahbti alleen maar snoep ships chocola en dat soort dingen maar wallooo

10-10-2007, 10:39
Heb ik ook, onze maag verwerkt het eten gewoon veels te snel, dus weet ik ook niet wat eraan te doen

10-10-2007, 10:51


je moet gezond eten dus niet te weinig en niet te veel
als je geen eetlust heb of je bent lang ziek geweest of je doet aan sport
is er een soort poeder zit alle vitamine in voor mensen die geen eetlust hebben of herstellen van hun ziekte of die sport hebben gedaan etc etc.

die moet je 2 a 3 eetlepel in je water of melk doen
dat doe je 3 min voor het eten heb geduld en je komt wel aan.

maar je moet wel gezond eten zoals 2 verschillende fruit over dag
altijd volkoren of bruin brood.
probeer s'ochtends 3 a 4 broodjes te eten
kan je dat niet doe het stap voor stap.
veel melk drinken etc etc

veel succes

10-10-2007, 11:09

Citaat door casasousia81:
je moet gezond eten dus niet te weinig en niet te veel
als je geen eetlust heb of je bent lang ziek geweest of je doet aan sport
is er een soort poeder zit alle vitamine in voor mensen die geen eetlust hebben of herstellen van hun ziekte of die sport hebben gedaan etc etc.

die moet je 2 a 3 eetlepel in je water of melk doen
dat doe je 3 min voor het eten heb geduld en je komt wel aan.

maar je moet wel gezond eten zoals 2 verschillende fruit over dag
altijd volkoren of bruin brood.
probeer s'ochtends 3 a 4 broodjes te eten
kan je dat niet doe het stap voor stap.
veel melk drinken etc etc

veel succes




oke is goed ga ik zeker volgen wallah maar waar kan ik die vitamine halen dan ..? gewoon bij de drogist???

en wat voor vitamine is het ??

10-10-2007, 11:10

Citaat door Magrebia:
Heb ik ook, onze maag verwerkt het eten gewoon veels te snel, dus weet ik ook niet wat eraan te doen



weet je wat mensen zeggen tegen mij .....

dat ik verliefd ben dus dat de liefe me zo slank maakt of dat ik stress maar dat is in geen van beide

10-10-2007, 15:36

Citaat door misZ_amal_2006:
weet je wat mensen zeggen tegen mij .....

dat ik verliefd ben dus dat de liefe me zo slank maakt of dat ik stress maar dat is in geen van beide



ik stress wel veel

10-10-2007, 16:06

Citaat door misZ_amal_2006:
oke is goed ga ik zeker volgen wallah maar waar kan ik die vitamine halen dan ..? gewoon bij de drogist???

en wat voor vitamine is het ??



ik zal het vanavond op schrijven ik ken het niet uit me hoofd
het is te halen bij de tuinen.

maar je moet echt goed eten niet alleen maar vet en vet en vet
dat is meer een fabeltje voor mensen die niet zo snel willen aankomen
je moet echter anders aanpakken.

en de relaliteit voor mensen die wel snel aan komen...

hoe eet je dagelijks door vanaf ontbijt tot avond eten.

10-10-2007, 16:07

Citaat door Magrebia:
ik stress wel veel


ik ook probeer toch te ontspannen. ondanks alles

10-10-2007, 16:13
http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum
kijk wat je allemaal moet eten...

Het kan trouwens ook gewoon erfelijk zijn, kijk beetje rond in je familie...

10-10-2007, 16:17

Citaat door El_7nina:
http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum
kijk wat je allemaal moet eten...

Het kan trouwens ook gewoon erfelijk zijn, kijk beetje rond in je familie...


dat is ook zo je hebt gewoon sbar nodig en goed en gezond eten.
vet mag natuurlijk altijd hahaha

10-10-2007, 16:20


Ondergewicht

Van ondergewicht is sprake als iemand minder weegt dan goed is voor zijn gezondheid. Voor gezonde mensen met ondergewicht is het vaak niet eenvoudig aan te komen. Het beste is het eetpatroon structureel aan te passen. Vooral belangrijk is om genoeg te eten. Bijvoorbeeld door vaker iets te eten: ook tussen de maaltijden door.

Ondergewicht of ongewenst afvallen kan worden veroorzaakt door gebrek aan eetlust vanwege een (ernstige) ziekte. Dit komt relatief vaak voor bij bejaarden in zorginstellingen en bij patiënten in het ziekenhuis. Maar er zijn ook mensen die gezond zijn en gezond leven en toch erg mager zijn. Soms speelt de leefstijl een rol, bijvoorbeeld wanneer mensen geen tijd nemen om rustig te ontbijten, te lunchen of een warme maaltijd te nuttigen. Een andere reden kan zijn dat iemand door depressiviteit geen fut heeft om boodschappen te doen en te koken en geen trek heeft.


Risico’s en diagnose
Een te laag gewicht kan risico’s voor de gezondheid met zich meebrengen. De conditie kan achteruit gaan en iemand kan zich sneller lusteloos en moe voelen. Ook neemt waarschijnlijk de kans op botbreuken toe. Een BMI van 18,5 of minder is een ernstige risicofactor voor osteoporose (botontkalking).

Of het gewicht al dan niet gezond is, is eenvoudig vast te stellen met de Body Mass Index. Bij een uitkomst onder 18,5 is sprake van ondergewicht. Het is dan verstandig te proberen aan te komen en zo nodig naar de huisarts te gaan. Deze kan desgewenst verwijzen naar de diëtist.

Voldoende en vaak eten

Ook voor te magere mensen is gezond eten belangrijk, zodat ze de voedingsstoffen binnenkrijgen die het lichaam nodig heeft, waaronder eiwit, vitamines en mineralen. Net als voor anderen is voor hen eten met veel verzadigd vet ongezond met het oog op hart- en vaatziekten. Een ‘slagroomkuur’ is dus af te raden!

Voor te magere mensen geldt het advies ten minste de hoeveelheden basisvoeding aan te houden. Om het gewicht te verhogen, is het verder nodig vaker wat tussen de maaltijden door te eten. Verder doen zij er goed aan regelmaat aan te brengen in het eetpatroon en de tijd te nemen om rustig te eten.

Anorexia nervosa en boulimia zijn aandoeningen die een speciale behandeling vragen.

Onbedoeld gewichtsverlies

Wie in korte tijd sterk vermagert zonder dat er een aanwijsbare reden voor is, doet er goed aan de huisarts te raadplegen. In dat geval is mogelijk een bepaalde aandoening of ziekte de oorzaak.

10-10-2007, 16:24
ik ben me hele leven al aan het aankomen (ben 1.65 en 43 kilo)
toen ik intensief sportte..toen had ik een slank gespierd en strakke figuur en woog ik wat meer..
maar nu in me luie tijden, ben ik alles kwijtgeraakt

Ik ben trouwens nog een keer bij een dietiste geweest...
ze lachte me eerst uit dat zowat iedereen een moord zou doen voor zo een figuur.. maar heb wel een formulier gekregen met wat ik per dag moet eten enzo..
als je wilt stuur me pm

10-10-2007, 17:32

Citaat:

ik ben me hele leven al aan het aankomen (ben 1.65 en 43 kilo)

toen ik intensief sportte..toen had ik een slank gespierd en strakke figuur en woog ik wat meer..

maar nu in me luie tijden, ben ik alles kwijtgeraakt

Ik ben trouwens nog een keer bij een dietiste geweest...
ze lachte me eerst uit dat zowat iedereen een moord zou doen voor zo een figuur.. maar heb wel een formulier gekregen met wat ik per dag moet eten enzo..

als je wilt stuur me pm
43 kg pffff

waarom zet je het niet hier neer voor de andere
ik ben ook naar de dieetiste geweest in ziekenhuis
nou ik moet zeggen wat jij had echt ondergewicht is het is echt niet gezond.

Als je mijn dieetiste had die had je zeker serieus genomen en hoeveel weeg je nu??

ik heb wel wat gehad van dieetiste maar in marokko had ik betere advies gehad en niet van die rare medische drankjes of. maar tot vanavond inshaallah

Pagina's : [1] 2 3 4