Bekijk volle/desktop versie : Vijf arrestaties voor aanslag moskee Haarlem



Pagina's : [1] 2

10-10-2007, 09:08
Vijf arrestaties voor aanslag moskee Haarlem
Uitgegeven: 10 oktober 2007 09:02
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2007 09:03

HAARLEM - De politie heeft vijf personen gehouden die ervan verdacht worden in de nacht van 21 op 22 juli molotovcocktails te hebben gegooid naar de moskee aan de Prins Bernhardlaan in Haarlem. Dat meldde de politie woensdag.
ANP

Na een brandmelding vonden agenten aan de achterzijde van de moskee resten van molotovcocktails die tegen de gevels waren gegooid. Hierbij is brand ontstaan in de struiken, maar de moskee liep geen schade op.

De verdachten komen allemaal uit Haarlem. Het gaat om twee mannen van 18, een man van 17 en twee vrouwen van 16 en 21. De politie verwacht nog enkele aanhoudingen te doen

Bron: nu

10-10-2007, 10:57




10-10-2007, 11:15
Echt deze land word kapot para alleen maar erger jonge tussen moslims en niet moslims. Beter is dat je al die demonstraties tegen moslims aat stoppen.

10-10-2007, 11:19
Ik hoop dat ze een lange gevangenisstraf krijgen. Dit is geen manier van doen!

10-10-2007, 11:35



Citaat door MeneerDeKwal:
Lijkt mij handiger als moslims zich gewoon aanpassen aan het land waar ze zitten en de leefwijzen gaan respecteren en Zich als nette burgers gaan gedragen en niet zoveel spugen op de hand die hen voedert.


Het zijn geen koeien

10-10-2007, 11:40

Citaat door MeneerDeKwal:
Lijkt mij handiger als moslims zich gewoon aanpassen aan het land waar ze zitten en de leefwijzen gaan respecteren en Zich als nette burgers gaan gedragen en niet zoveel spugen op de hand die hen voedert.


Welke hand eigen belastinggeld bedoel je?

10-10-2007, 12:10

Citaat door melkisgoed:
Welke hand eigen belastinggeld bedoel je?


De mogelijkheid geven tot arbeid en eventueel leven van de gemeensschapsgelden die een samenleving ter beschikking stelt. Die hand.

10-10-2007, 12:58

Citaat door ReleasePeace:
Echt deze land word kapot para alleen maar erger jonge tussen moslims en niet moslims. Beter is dat je al die demonstraties tegen moslims aat stoppen.

Waarom?

10-10-2007, 12:59

Citaat door Kloosjak:
Waarom?


Heb je je weer bekeerd tot Wilders Wat heeft Verdonk nu weer gedaan?

11-10-2007, 08:53

Citaat door MeneerDeKwal:
Lijkt mij handiger als moslims zich gewoon aanpassen aan het land waar ze zitten en de leefwijzen gaan respecteren en Zich als nette burgers gaan gedragen en niet zoveel spugen op de hand die hen voedert.



Ik wist niet dat ik mijn haren ook moest blonderen, wil ik hier geïntegreerd zijn

11-10-2007, 09:09
de daden van enkele jonge heethoofden
zijn als kankercellen in een samenleving.

Dag heer Kloosjak...

bent U tijdens Uw "vakantie"
nog enigszins verwilderd?

11-10-2007, 09:14

Citaat door MeneerDeKwal:
Lijkt mij handiger als moslims zich gewoon aanpassen aan het land waar ze zitten en de leefwijzen gaan respecteren en Zich als nette burgers gaan gedragen en niet zoveel spugen op de hand die hen voedert.


En het werd EENS hoog tijd dat mensen stopten met vooroordelen te verspreiden jegens de moslims.. Mensen zoals jij dus, van waar haal jij het idee dat moslims zich niet aan hebben gepast???
Tuurlijk, er zullen zeker gappies die dat niet doen, maar dat wil niet zeggen dat je het meteen toeschrijft aan alle moslims. Zoals bijvoorbeeld, die 5 jongeren die de moskee hebben geprobeerd te 'bombarderen', ik ga dan ook niet zeggen; 'Nederlandse jongeren zijn racistisch.'

11-10-2007, 09:52



Citaat door ramlah_omylove:
En het werd EENS hoog tijd dat mensen stopten met vooroordelen te verspreiden jegens de moslims.. '


zullen we dat andersom dan ook maar doen?

dus.....geen gezeik meer door imams over homoos, ongelovigen, joden, vrouwen, amerikanen, christenen, hindoes, blamoenoes, kikkers, vlooien, apen.....en wie weet wat God nog meer geschapen heeft

11-10-2007, 10:48

Citaat door MeneerDeKwal:
Lijkt mij handiger als moslims zich gewoon aanpassen aan het land waar ze zitten en de leefwijzen gaan respecteren en Zich als nette burgers gaan gedragen en niet zoveel spugen op de hand die hen voedert.

Ook al zouden moslims zich gaan aanpassen dan zouden deze aanslagen er nog zijn dus ik weet niet wat je ziet te blairen. Racisten willen geen niet europese mensen in hun land ze hebben schijt of je goed geïntergreerd bent of niet. Bovendien als een moslim hier in Nederland zoals jullie het zeggen geïntergreerd moeten worden dan kunnen ze als moslims niet hier wonen. Het mooie aan Nederland is juist dat het wel kan je hoeft jezelf niet 100% te intergreren.

11-10-2007, 16:59

Citaat door MeneerDeKwal:
Dat zeg je net wel hoor. Doe maar niet alsof je niet zo denkt.


Nee, net gaf ik een voorbeeld voor het geval het je is ontgaan. En geloof jij nu echt??? Dat als ik zo dacht, ik er niet voor uit zou komen.. Voor mensen zoals jij???

Pagina's : [1] 2