Bekijk volle/desktop versie : Al Akhawayn University in Ifrane....



Pagina's : [1] 2

09-10-2007, 23:56
Hey mensen, ik studeer momenteel IB in rotterdam, ben bijna klaar met de bachelor. Ben misschien van plan mijn master te doen in ifrane. Heeft iemand hier misschien meer informatie over, iemand ervaring?

ma3a salaam

10-10-2007, 00:01



Citaat door Cormegano1:
Hey mensen, ik studeer momenteel IB in rotterdam, ben bijna klaar met de bachelor. Ben misschien van plan mijn master te doen in ifrane. Heeft iemand hier misschien meer informatie over, iemand ervaring?

ma3a salaam


Heb je al op hun site gekeken? Staat vol met info.

Als ik in jou was zou ik zeker je master daar doen!

10-10-2007, 00:04
Salaam,

School is echt heel duur.

Succes.

10-10-2007, 00:09
Cool, meer kan ik niet zeggen

10-10-2007, 00:57



Citaat door Cormegano1:
Hey mensen, ik studeer momenteel IB in rotterdam, ben bijna klaar met de bachelor. Ben misschien van plan mijn master te doen in ifrane. Heeft iemand hier misschien meer informatie over, iemand ervaring?

ma3a salaam

ik ken toevallig iemand die daar studeerd, maar diegen woont gewoon in marokko. het is best wel een goede school, er word goed les gegeven daar....check ff hun site weet je meer, er studeren daar ook veel mensen uit frankrijk engeland enzo..

10-10-2007, 01:13
Ja de site, ziet er heel goed uit. maar eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die hun ervaringen met mij kunnen delen.

10-10-2007, 15:03
Die universiteit ziet er zeker interessant uit. Misschien ga ik het ook doen, als ik na de hbo het fut er nog voor kan vinden. O jah, en het geld natuurlijk. Volgens mij kost het een vermogen om daar te studeren.

10-10-2007, 16:03

Citaat door Touria_24:
Die universiteit ziet er zeker interessant uit. Misschien ga ik het ook doen, als ik na de hbo het fut er nog voor kan vinden. O jah, en het geld natuurlijk. Volgens mij kost het een vermogen om daar te studeren.


als ik het goed gelezen heb, 5000 euro met alles erbij. maar jullie marokkanen hebben toch genoeg geld

10-10-2007, 17:39

Citaat door Cormegano1:
als ik het goed gelezen heb, 5000 euro met alles erbij. maar jullie marokkanen hebben toch genoeg geld



Ja, van jullie belastinggeld

grapje, ik mag niet liegen tijdens de ramadan

10-10-2007, 17:41

Citaat door rahmatullah:
Ja, van jullie belastinggeld

grapje, ik mag niet liegen tijdens de ramadan



Ja ik ben ook een marokkaan

10-10-2007, 18:12
Mijn nicht heeft daar gestudeerd (ze woont zelf in marokko)
Tis prijzig maar het is wel een goeie school.

11-10-2007, 00:16
up...niemand hier die er zelf heeft gezeten?

11-10-2007, 02:35



Citaat door kalimaat:
UpperdeUP



Jij wilt ook meer weten

11-10-2007, 11:43

Citaat door Cormegano1:
Hey mensen, ik studeer momenteel IB in rotterdam, ben bijna klaar met de bachelor. Ben misschien van plan mijn master te doen in ifrane. Heeft iemand hier misschien meer informatie over, iemand ervaring?

ma3a salaam


Hmm, ik denk niet dat je veel (marokkaanse) Nl'ers hierzult vinden die in Ifrane hebben gestudeerd.

Hopelijk kun jij straks je ervaringen in Ifrane met ons delen, en ons inspireren om er ook naartoe te gaan?

11-10-2007, 12:12
Een nicht van mij pa geeft daar les. Het is een aardige universiteit voor Marokkaanse begrippen, alleen zo hoog staat de universiteit niet aangeschreven op mondiaal niveau. Om even een indruk te geven: de beste Marokkaanse universiteit, staat op plaats 4000 van de wereld en dat is de universiteit van Marrakech. Je zou dan beter een Europese universiteit kunnen nemen.

Pagina's : [1] 2