Bekijk volle/desktop versie : Al Akhawayn University in Ifrane....



Pagina's : [1] 2

09-10-2007, 23:56
Hey mensen, ik studeer momenteel IB in rotterdam, ben bijna klaar met de bachelor. Ben misschien van plan mijn master te doen in ifrane. Heeft iemand hier misschien meer informatie over, iemand ervaring?

ma3a salaam

10-10-2007, 00:01



Citaat door Cormegano1:
Hey mensen, ik studeer momenteel IB in rotterdam, ben bijna klaar met de bachelor. Ben misschien van plan mijn master te doen in ifrane. Heeft iemand hier misschien meer informatie over, iemand ervaring?

ma3a salaam


Heb je al op hun site gekeken? Staat vol met info.

Als ik in jou was zou ik zeker je master daar doen!

10-10-2007, 00:04
Salaam,

School is echt heel duur.

Succes.

10-10-2007, 00:09
Cool, meer kan ik niet zeggen

10-10-2007, 00:57



Citaat door Cormegano1:
Hey mensen, ik studeer momenteel IB in rotterdam, ben bijna klaar met de bachelor. Ben misschien van plan mijn master te doen in ifrane. Heeft iemand hier misschien meer informatie over, iemand ervaring?

ma3a salaam

ik ken toevallig iemand die daar studeerd, maar diegen woont gewoon in marokko. het is best wel een goede school, er word goed les gegeven daar....check ff hun site weet je meer, er studeren daar ook veel mensen uit frankrijk engeland enzo..

10-10-2007, 01:13
Ja de site, ziet er heel goed uit. maar eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die hun ervaringen met mij kunnen delen.

10-10-2007, 15:03
Die universiteit ziet er zeker interessant uit. Misschien ga ik het ook doen, als ik na de hbo het fut er nog voor kan vinden. O jah, en het geld natuurlijk. Volgens mij kost het een vermogen om daar te studeren.

10-10-2007, 16:03

Citaat door Touria_24:
Die universiteit ziet er zeker interessant uit. Misschien ga ik het ook doen, als ik na de hbo het fut er nog voor kan vinden. O jah, en het geld natuurlijk. Volgens mij kost het een vermogen om daar te studeren.