Bekijk volle/desktop versie : Britse opa wordt spermadonor voor schoondochter



Pagina's : [1] 2

09-10-2007, 20:50
In Londen zal hoogstwaarschijnlijk een 72-jarige inwoner vader worden van zijn eigen kleinkind. De man doneerde zijn eigen sperma aan de vrouw van zijn zoon. Dit was maandag te lezen op de website van de Britse krant Evening Standard.

Het lukte de schoondochter niet om zwanger te worden van zijn zoon. Ook eerdere pogingen om via kunstmatige inseminatie zwanger te worden mislukten. Het sperma van zijn zoon bleek niet de juiste kwaliteit te hebben om voor nakomelingen te kunnen zorgen. De baby zal de halfbroer of -zus van zijn niet-biologische vader worden. Het Britse centrum voor bevruchting en embryologie is akkoord gegaan met het doneren van het sperma van schoonvader op schoondochter.


http://WWW.NU.NL



09-10-2007, 20:52


TFOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


medelijden met het kind dat eruit komt

09-10-2007, 20:52



Gatver...

09-10-2007, 20:55
Ja ik vind het ook een beetje weird maar goed, het blijft wel in de familie. Je moet weten dat mensen soms heel wanhopig zijn als ze geen kinderen kunnen krijgen. Het kan tegenwoordig en ja waarom niet.

Neemt niet weg dat het voor de kinderen later heel verwarrend zal zijn.

Ik weet het niet, alles kan tegenwoordig.

09-10-2007, 21:02


allah yen3el li maye7shem, tfoe..

09-10-2007, 21:07

Citaat door 23_2:
mwa... niet zo vreemd zo krijg het baby`tje toch de eigenschappen van de vader mee ( 50% dan) mischien later minder verwarring


De opa is je vader en je vader is je halfbroer....

Hebben we het niet over de rest van de familie

09-10-2007, 21:08

Citaat door l3ezba23:
allah yen3el li maye7shem, tfoe..
Niet zo schelden jij!

09-10-2007, 21:19

Citaat door 23_2:
mwa... niet zo vreemd zo krijg het baby`tje toch de eigenschappen van de vader mee ( 50% dan) mischien later minder verwarring



Je halfbroer als pa

09-10-2007, 21:20

Citaat door 23_2:
uh jah , maar ik kan begrijpen dat ze kiezen voor opa in plaats van Jan Klaase niet dat het normaal is, maar is te begrijpen



Begrijpen wel ja maar het is des te verwarrender voor die kinderen.

Het is 2007, alles kan

09-10-2007, 21:36
Wat vind zijn vrouw ervan, ik bedoel dus de vrouw van opa/vader van het toekomstige kindje?? Zij is dan zijn/ haar stiefmoeder

Nee getsie ik zou dat nooit doen. Ze kunnen ook adopteren??

09-10-2007, 21:43

Citaat door Kendie:
Wat vind zijn vrouw ervan, ik bedoel dus de vrouw van opa/vader van het toekomstige kindje?? Zij is dan zijn/ haar stiefmoeder

Nee getsie ik zou dat nooit doen. Ze kunnen ook adopteren??


Ze heeft hier ook een stem in dus ik meen dat ze het er mee eens is.

Wie ben ik om hier iets over te zeggen. Laat ze...

09-10-2007, 21:48
Het is natuurlijk vreemd!
Maar van de andere kant, het kind krijgt wel de kenmerken/DNA van de vaderskant mee. En er is geen sex in het spel.
Dus ze doen maar.

(persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken!!!!!!!!!)

09-10-2007, 21:59



Citaat door OceanPearl:
Ja ik vind het ook een beetje weird maar goed, het blijft wel in de familie. Je moet weten dat mensen soms heel wanhopig zijn als ze geen kinderen kunnen krijgen. Het kan tegenwoordig en ja waarom niet.

Neemt niet weg dat het voor de kinderen later heel verwarrend zal zijn.


Ik weet het niet, alles kan tegenwoordig.


Volgens mij is het niet verwarrender dan het kind te zijn van een nicht en neef.

Want: het kind is een achterneefje of -nichtje van beide ouders. Is het dus je kind of je achterneefje?

Is het je moeder of je achternicht. Is het je vader of je achterneef?

09-10-2007, 22:04

Citaat door OceanPearl:
Niet zo schelden jij!




ik scheld niet...ik vervloek ..toch..

09-10-2007, 23:28
oww jakkes! word ie vader van zijn broer!

Pagina's : [1] 2