Bekijk volle/desktop versie : steeds meer marokkanen radicaliseren



Pagina's : [1] 2

09-10-2007, 19:52
Gezien veel jongeren in een hoekje worden geduwd en geen enkele weerwoord kunnen geven kan ik me goed voorstellen dat iemand dan sneller radicaliseert.

Uitspraken als die van ehsan jami, wilders en ayaan doen deze mensen het gevoel geven dat ze geen enkele keuze hebben. Daarom hou ik hun dan ook verantwoordelijk voor dit probleem.

Mijn vraag aan jullie ..... Zouden jullie radicaliseren als het zo doorgaat?

Ik persoonlijk niet, eigenlijk omdat ik de denkwijze van de radicaliserende jongeren niet steun. Wel vind ik het jammer dat ze geen politieke partij beginnen en harde weerwoorden gevne.

09-10-2007, 19:54


wat houdt radicaliseren in???

baardje laten groeien,traditionele kleding dragen en 5 keer per dag bidden ofwat?

09-10-2007, 20:00

Citaat door KELAAFORNIA:
wat houdt radicaliseren in???

baardje laten groeien,traditionele kleding dragen en 5 keer per dag bidden ofwat?


zo blond ben je vast niet

09-10-2007, 20:02

Citaat door KELAAFORNIA:
wat houdt radicaliseren in???

baardje laten groeien,traditionele kleding dragen en 5 keer per dag bidden ofwat?

jaah idd wat houdt het in want tegenwoordig als je een baard hebt ben je al een terrorist

09-10-2007, 20:02


Wees eens specifiek over wat je precies bedoeld met radicaliseren..

waar ligt de grens bij jou?

en er zijn vast zat marokkanen die een goed weerwoord kunnen hebben ( like me ) maarja waar begin je met zoiets?

09-10-2007, 20:04
trek je eigen grens maar bij radicaliseren, ik vind samir a en mohamed b geradicalisserd

en mensen die in huizen bij 1 komen en die gedachtes hebben zoals boven genoemd.e

09-10-2007, 20:07

Citaat door mo4ever:
trek je eigen grens maar bij radicaliseren, ik vind samir a en mohamed b geradicalisserd

en mensen die in huizen bij 1 komen en die gedachtes hebben zoals boven genoemd.e

kijk zolang ze er over praten is er niets aan de hand maar zodra ze het uitvoeren dan is er sprake van radicalisme tenminste zo denk ik er over snapte

09-10-2007, 20:10

Citaat door missnador_007:
kijk zolang ze er over praten is er niets aan de hand maar zodra ze het uitvoeren dan is er sprake van radicalisme tenminste zo denk ik er over snapte



nee, als ze het uitvoeren is het een misdaad, als ze erover praten radicaliseren ze al.

radicalisatie heeft te maken met gedachte gang niet met daden.

09-10-2007, 20:13

Citaat door mo4ever:
zo blond ben je vast niet

leg eens ff uit dan

09-10-2007, 20:14

Citaat door mo4ever:
nee, als ze het uitvoeren is het een misdaad, als ze erover praten radicaliseren ze al.

radicalisatie heeft te maken met gedachte gang niet met daden.

ewa kief kief

09-10-2007, 20:14

Citaat door mo4ever:
nee, als ze het uitvoeren is het een misdaad, als ze erover praten radicaliseren ze al.

radicalisatie heeft te maken met gedachte gang niet met daden.

volgens jou is dus ook onze profeet(Saw) ook radicaal

09-10-2007, 20:17
radicaliseren moet niet eens voor in ons vocabulair...

(arabisch geschrift dan he)

09-10-2007, 20:20


Radicalisering is het doorslaan in de gedachtengang en dit ook daadwerkelijk uit willen voeren, dit wordt veelal gedaan in de naam van het geloof, welk geen fundament is.

En de jongeren die radicaliseren, bevestigen enkel het beeld dat die gasten schetsen. Zij krijgen ze precies daar waar zij ze willen hebben.

09-10-2007, 20:25

Citaat door mo4ever:
Gezien veel jongeren in een hoekje worden geduwd en geen enkele weerwoord kunnen geven kan ik me goed voorstellen dat iemand dan sneller radicaliseert.

Uitspraken als die van ehsan jami, wilders en ayaan doen deze mensen het gevoel geven dat ze geen enkele keuze hebben. Daarom hou ik hun dan ook verantwoordelijk voor dit probleem.

Mijn vraag aan jullie ..... Zouden jullie radicaliseren als het zo doorgaat?

Ik persoonlijk niet, eigenlijk omdat ik de denkwijze van de radicaliserende jongeren niet steun. Wel vind ik het jammer dat ze geen politieke partij beginnen en harde weerwoorden gevne.

volgens mij ben ik dat al een beetje

09-10-2007, 21:30

Citaat door KELAAFORNIA:
volgens jou is dus ook onze profeet(Saw) ook radicaal



Wat wil je met deze domme debiele achterlijke uitspraak bereiken?

Onze profeet vocht voor zijn idealen en de boodschap van allah swt. Die kun je niet vergelijken met de pubers van nu die radicaliseren omdat ze een discotheek niet inmogen.

Pagina's : [1] 2