Bekijk volle/desktop versie : 75 % van de marokkaanse mannen wil met een meid in Marokko trouwen???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

19-08-2002, 22:17
Iwa mensen...

najib kwam net met een verhaal dat 75 % mannen met een meid in marokko willen trouwen... dit tot mijn grote verbazing... Wat bezielt een jonge die geschoold is en die het erg goed hefet in Nederland om een meid uit L Maghrib te halen terwijl hier genoeg meiden zijn die aan een eis van een man voldoen...

Mannen zijn denk ik bang voor vrouwen die op gegroeid zijn in Nederland.. ze zijn meer geemancipeerd en staan sterker in hun eigen schoenen... of te wel " Independent Women " Schrikt dit mannen af.. willen ze een vrouw halen uit Marokko om haar zeg maar op te voeden naar zijn wensen... Meiden in Marokko zijn niet meer de meiden van gister... Dat is het enige wat ik wil zeggen...

Wat bezielt jullie toch ...

Bent Dagilia

19-08-2002, 22:18


HOE KOM JE DAARBIJ?????????

de meeste jongens hier uit nl zeiden dat onze meiden uit nl zijn net als AFVAL daarom de jongens liever nemen uit marokko als een SCHOONHEID wat raar!!!!!!

19-08-2002, 22:19
Ik kwam daar niet mee. Het is ook niet zo dat die mannen ermee WILLEN trouwen, maar het is een feit: ze trouwen er dus ook echt mee. Het is gebasseerd op een onderzoek van een paar weken of maanden terug.

19-08-2002, 22:21

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Iwa mensen...

najib kwam net met een verhaal dat 75 % mannen met een meid in marokko willen trouwen... dit tot mijn grote verbazing... Wat bezielt een jonge die geschoold is en die het erg goed hefet in Nederland om een meid uit L Maghrib te halen terwijl hier genoeg meiden zijn die aan een eis van een man voldoen...

Mannen zijn denk ik bang voor vrouwen die op gegroeid zijn in Nederland.. ze zijn meer geemancipeerd en staan sterker in hun eigen schoenen... of te wel " Independent Women " Schrikt dit mannen af.. willen ze een vrouw halen uit Marokko om haar zeg maar op te voeden naar zijn wensen... Meiden in Marokko zijn niet meer de meiden van gister... Dat is het enige wat ik wil zeggen...

Wat bezielt jullie toch ...

Bent Dagilia
je hebt groot gelijk

maar ja zo zijn de meeste marokkaanse jongen nou eenmaal
jammer....

19-08-2002, 22:21



Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Iwa mensen...

najib kwam net met een verhaal dat 75 % mannen met een meid in marokko willen trouwen... dit tot mijn grote verbazing... Wat bezielt een jonge die geschoold is en die het erg goed hefet in Nederland om een meid uit L Maghrib te halen terwijl hier genoeg meiden zijn die aan een eis van een man voldoen...

Mannen zijn denk ik bang voor vrouwen die op gegroeid zijn in Nederland.. ze zijn meer geemancipeerd en staan sterker in hun eigen schoenen... of te wel " Independent Women " Schrikt dit mannen af.. willen ze een vrouw halen uit Marokko om haar zeg maar op te voeden naar zijn wensen... Meiden in Marokko zijn niet meer de meiden van gister... Dat is het enige wat ik wil zeggen...

Wat bezielt jullie toch ...

Bent Dagilia
Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat de meeste Marokkaanse meiden in Nederland niet zoveel om de islam geven. Nu geven de meeste Marokkaanse mannen ook niet zoveel om de islam, maar ja, ze willen toch iemand die naar de regels heeft geleefd.

19-08-2002, 22:23
ja en das gewoon hypocriet maar ja wat kan je er aan doen??nothing doesss

19-08-2002, 22:24
Najib hoor jij bij die 75 %?

Bent Dagilia

19-08-2002, 22:25

Citaat:
Origineel gepost door Najib26

Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat de meeste Marokkaanse meiden niet zoveel om de islam geven. Nu geven de meeste Marokkaanse mannen ook niet zoveel om de islam, maar ja, ze willen toch iemand die naar de regels heeft geleefd.
ik denk ook dat het ook heeft te maken met dat ze liever een meisje maagd willen...
niet dat ze hier niet zijn te vinden..
maar veel marokkaanse jongens (niet allemaal) hebben met marokkaanse meisjes gehad en scheren ze hen allemaal over 1 kam

ze willen een meisje dat nooit een vriend gehad hebt en dat vinden ze (denken ze) in marokko, niet uit steden maar uit dorpen halen ze...

19-08-2002, 22:26

Citaat:
Origineel gepost door saidaaatje
ja en das gewoon hypocriet maar ja wat kan je er aan doen??nothing doesss
Je moet je niets aantrekken van hypocrieten. Niet naar anderen kijken. Iedereen wordt later apart berecht door Allah. Leef als een moslim, dan wordt je later beloond met het paradijs. En hier op deze wereld wordt je inchallah met een goede moslimman beloond.

19-08-2002, 22:27

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Najib hoor jij bij die 75 %?

Bent Dagilia
Ik heb nog de illusie dat ik een goede en leuke moslimvrouw in Nederland kan vinden. Als dat niet zo snel lukt, dan ben ik helaas genoodzaakt om uit te wijken naar Marokko.

19-08-2002, 22:27
Najib ik woon in Casablanca he... een grote stad en alles... Je hebt daar dingen die ik hier NOOIt heb gezien seriues... Ik ga niet noemen wat maar hetw ordt er met de uur erger... Het zijn echt schijnheilige mensen niet allemaal maar de meeste wel... Wat denk je dat er onder die JALABA is verstopt... ik weet niet waar je woont in marokko maar waar ik vandaan kom is nog erger dan Amerika... Ik lijk wel een non tussen ze en ik draag geen eens hoofdoek???

Bent Dagilia

19-08-2002, 22:27

Citaat:
Origineel gepost door Najib26

Ik heb nog de illusie dat ik een goede en leuke moslimvrouw in Nederland kan vinden. Als dat niet zo snel lukt, dan ben ik helaas genoodzaakt om uit te wijken naar Marokko.
ik wens je er veel succes daarmee

19-08-2002, 22:30


Najib...

Je zegt dat als je geen vrouw hier kunt vinden dat je dan genoodzaakt bent nara Marokko ui te wijken.... waarom probeer je niet iemand te bekeren??? Maak van een slecht mens een goed mens...

Bent Dagilia

19-08-2002, 22:30

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Najib ik woon in Casablanca he... een grote stad en alles... Je hebt daar dingen die ik hier NOOIt heb gezien seriues... Ik ga niet noemen wat maar hetw ordt er met de uur erger... Het zijn echt schijnheilige mensen niet allemaal maar de meeste wel... Wat denk je dat er onder die JALABA is verstopt... ik weet niet waar je woont in marokko maar waar ik vandaan kom is nog erger dan Amerika... Ik lijk wel een non tussen ze en ik draag geen eens hoofdoek???

Bent Dagilia
Ik kom uit de buurt van Nador. En daar dragen alle vrouwen een hoofddoek en slaan ze hun ogen neer als een man voorbij komt. Ik heb ook gehoord dat het in de grote Marokkaanse steden er erg aan toe gaat. Maar de meeste vrouwen worden niet uit de steden gehaald, maar uit de dorpen.

19-08-2002, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door tetouania_zina


ik wens je er veel succes daarmee
Dankjewel. Ik zal het nodig hebben

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24