Bekijk volle/desktop versie : islamic relief



09-10-2007, 13:34
salaam,

weten jullie iets van Islamic relief, is het ooit bij jullie negatief ten ore gekomen.

Ik wil mijn zakaat al fitr aan deze organisatie overmaken. daarom wil ik graag weten of het wel een GOEDE organisatie is, dwz overeenkomt met het doel dat ik voor ogen heb, een islamitische schenking doen,


dus vertel wat weten jullie hierover??

09-10-2007, 13:42


ik heb er in het verleden geld aan overgemaakt. Volgens mij zijn ze nooit negatief in het nieuws gekomen.

09-10-2007, 13:51
ik heb er gewerkt, ze zijn mash Allah een goede organisatie.

09-10-2007, 13:52
Ik denk zo, is op hun rug, heb ook mijn geld naar hun gestort ik ben er van af, als zij slecht willen zijn is het hun probleem ik weet dat ik het met een goede nia heb opgestuurd

09-10-2007, 13:52


Ik ben al jaren lid van hun dus maandelijks wordt er geld van mijn rekening afgeschreven. Elhamdoelilah nooit problemen mee gehad. Ik doe alles via hun.

09-10-2007, 13:53

Citaat door MissLoulou:
Ik denk zo, is op hun rug, heb ook mijn geld naar hun gestort ik ben er van af, als zij slecht willen zijn is het hun probleem ik weet dat ik het met een goede nia heb opgestuurd


Precies zo denk ik ook altijd. Je krijgt toch je hasanaat omdat je niya juist is en wat er precies mee gebeurd is aan hun.

09-10-2007, 14:08

Citaat door bigmomma25:
Precies zo denk ik ook altijd. Je krijgt toch je hasanaat omdat je niya juist is en wat er precies mee gebeurd is aan hun.



tja, maar daarom kunnen we nog klein onderzoekje doen

09-10-2007, 14:12

Citaat door flowers_lady:
tja, maar daarom kunnen we nog klein onderzoekje doen



Ja hoor en dat is je goed recht. Ik wilde alleen duidelijk maken dat jij inshAllah je hasanaat zowieso krijgt voor hetgeen wat je geeft.

09-10-2007, 14:15
geen problemen gehad!