Bekijk volle/desktop versie : Stadion van Tetouan en van Oujda lang nog niet klaar..Maar die van Fes is prachtig



Pagina's : [1] 2 3 4

09-10-2007, 11:45
Deze is van Oujda





Deze is van Tetouan





--

Fes mijn stad ..kijk hoe mooi Fes stadion is





09-10-2007, 11:53


prachtige stadioen waaaarom spelen ze e niet in ik reed er vaak langs WAAAAAAAAAROM ?????????????/

09-10-2007, 11:58

Citaat door sefrou:
prachtige stadioen waaaarom spelen ze e niet in ik reed er vaak langs WAAAAAAAAAROM ?????????????/


Toen was die nog niet klaar ....er is ook nog een andere reden waarom ze daar niet willen voetballen


MAS Fes denk dat ze daar niet kunnen voetballen vanwege te grote stadion en daarom willen ze gewoon in hun oude stadion blijven voetballen totdat ze in de ere-divisie zullen zijn

en ander Fes WAF Fes is geen club meer zoals vroeger ..ze hebben geen geld meer en dus willen ze niet daar voetballen

09-10-2007, 12:00
die stadion van fes, daar wordt al zo lang aan gebouwd, zeker 10 jaar ofzo haahah

09-10-2007, 12:07



Citaat door LaasteGeruchten:
Toen was die nog niet klaar ....er is ook nog een andere reden waarom ze daar niet willen voetballen


MAS Fes denk dat ze daar niet kunnen voetballen vanwege te grote stadion en daarom willen ze gewoon in hun oude stadion blijven voetballen totdat ze in de ere-divisie zullen zijn

en ander Fes WAF Fes is geen club meer zoals vroeger ..ze hebben geen geld meer en dus willen ze niet daar voetballen



waarom hebben ze het gebouwd echt niet noormaal ze hebben die geld aan armen mensen kunnen besteden

09-10-2007, 12:08
ze wouden het in eerste instantie bouwen om een wk te mogen organiseren, het ging eerst om wk 2006 toen bleek dat ze die niet kregen stopten ze met bouwen, toen 2010 weer in beeld kwam begonnen ze weer met bouwen

09-10-2007, 12:10

Citaat door sefrou:
prachtige stadioen waaaarom spelen ze e niet in ik reed er vaak langs WAAAAAAAAAROM ?????????????/


Trieq sefrou yek Mennnn wat 's die weg gevaarlijk zeg!

Ps: LG kom je uit FES?

09-10-2007, 12:13

Citaat door Du7ae:
Trieq sefrou yek Mennnn wat 's die weg gevaarlijk zeg!

Ps: LG kom je uit FES?



Ja

ik woon in de wijk Adarissa op de weg naar Ain Chekef

09-10-2007, 12:16

Citaat door LaasteGeruchten:
Ja

ik woon in de wijk Adarissa op de weg naar Ain Chekef


Cool, d8 dat je in tanger woonde

09-10-2007, 12:56

Citaat door moes_moeilijk:
Altijd maar weer die lelijke atletiekbanen om het veld die de sfeer verpest.



ze spelen er toch niet in dus maak maar geen zorgen om die atletiekbaan ban

09-10-2007, 12:58

Citaat door Du7ae:
Trieq sefrou yek Mennnn wat 's die weg gevaarlijk zeg!

Ps: LG kom je uit FES?


ik reed er alleen als ik richting atlas ging fes is een stink stad probeer erom heen te rijden he sefrou is de mooiste stad van marokko zeeer relex met prachtige natuur en landschappen en je hebt heeeerlijke aarbijen

09-10-2007, 13:03

Citaat door moes_moeilijk:
Altijd maar weer die lelijke atletiekbanen om het veld die de sfeer verpest.



komt er kuns gras net als herecles waardeloos gras maar altijd beter dan die knobbelvelden waaneer is het klaar in oudja en teouan??

09-10-2007, 13:03



Citaat door sefrou:
ik reed er alleen als ik richting atlas ging fes is een stink stad probeer erom heen te rijden he sefrou is de mooiste stad van marokko zeeer relex met prachtige natuur en landschappen en je hebt heeeerlijke aarbijen


Fes is in mijn ogen 1 van de mooiste steden van Marokko. Sefrou is wel relaxed, maar zo mini haha ... mdient 7ebelmellouk!

09-10-2007, 13:16
pracht van een stadion

09-10-2007, 13:46

Citaat door Du7ae:
Fes is in mijn ogen 1 van de mooiste steden van Marokko. Sefrou is wel relaxed, maar zo mini haha ... mdient 7ebelmellouk!



oke iedreen zijn keuze

Pagina's : [1] 2 3 4