Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Tijdens de Ramadan

Atlas_Gebergte
23-10-2003, 14:54

Sallaam Alikoum broeders en zusters, wie van jullie eet ook tijdens de ramadan op zijn werk? ik zit namelijk met die probleem, ik heb liever dat ik thuis samen met me man zit te eten, dan dat ik hier achter mijn pc zit te eten. Nou wie heeft die probleem ook?????? ik hoor het wel. Wa Sallaam Alikoum

NoreJihan
23-10-2003, 14:57
Origineel gepost door Atlas_Gebergte Sallaam Alikoum broeders en zusters, wie van jullie eet ook tijdens de ramadan op zijn werk? ik zit namelijk met die probleem, ik heb liever dat ik thuis samen met me man zit te eten, dan dat ik hier achter mijn pc zit te eten. Nou wie heeft die probleem ook?????? ik hoor het wel. Wa Sallaam Alikoum Ik heb dat, alleen zit ik op mijn stage Wordt denk ik moeilijk aangezien ik elke dag tot 5 uur werk :zwaai:

sammmy
23-10-2003, 14:57
ik moet dan eten in de bus!!! :(

Hafsat
23-10-2003, 14:58
Me too, dan zit ik zielig met mijn cup-a-soup en een paar dadels op mijn werk :(

Atlas_Gebergte
23-10-2003, 15:02

Dus ik ben niet de enige gelukkig maar hahahahah, maar ik vind het wel jammer hoor. ik eet alleen in het weekend samen met me man, en op je werk is het lang niet zo gezellig als thuis.

merjemke
23-10-2003, 15:04
Origineel gepost door sammmy ik moet dan eten in de bus!!! :( Ik moet werken tot 18.00 uur!!! en ik mag op me werk niet eten. Ik probeer stiekem altijd wel wat te eten, maar meestal moet ik toch wachten tot 18.00 uur. Dat is eigenlijk niet zo een heel groot probleem, hoor, maar als ik gedaan heb met werken, doe ik er nog een uur over om thuis te geraken, dus eet ik ook me boterhammen op de bus :(

Atlas_Gebergte
23-10-2003, 15:07
Ik moet werken tot 18.00 uur!!! en ik mag op me werk niet eten. Ik probeer stiekem altijd wel wat te eten, maar meestal moet ik toch wachten tot 18.00 uur. Dat is eigenlijk niet zo een heel groot probleem, hoor, maar als ik gedaan heb met werken, doe ik er nog een uur over om thuis te geraken, dus eet ik ook me boterhammen op de bus Kunnen ze op je werk je niet de tijd geven om op tijd te eten? ik heb het hier ook gevraagd hoor en ik heb me pauze ervoor ingeruild, je moet het gewoon vragen, want ze nemen toch ook pauze om te eten? (lunch) nou gelukkig ik zit niet met die probleem.

merjemke
23-10-2003, 15:12
Origineel gepost door Atlas_Gebergte Kunnen ze op je werk je niet de tijd geven om op tijd te eten? ik heb het hier ook gevraagd hoor en ik heb me pauze ervoor ingeruild, je moet het gewoon vragen, want ze nemen toch ook pauze om te eten? (lunch) nou gelukkig ik zit niet met die probleem. nope, dat begrijpen ze niet. ze hebben er geen begrip voor. maar weetje, ik doe ook niet echt de moeite om het uit te leggen, want dan beginnen ze vervelende vragen te stellen. ik zeg zelfs niet op kantoor dat ik eraan meedoe. ze zijn hier niet zo open voor andere culturen. wat mijn grote probleem eigenlijk is, is dat ik nu niets meer te doen heb tijdens mijn middagpauze. die duurt 1,5 uur. ik denk dat ik gewoon een maand lang elke dag naar een internetcafé ga om wat te msn’nen. :D

Atlas_Gebergte
23-10-2003, 16:04
nope, dat begrijpen ze niet. ze hebben er geen begrip voor. maar weetje, ik doe ook niet echt de moeite om het uit te leggen, want dan beginnen ze vervelende vragen te stellen. ik zeg zelfs niet op kantoor dat ik eraan meedoe. ze zijn hier niet zo open voor andere culturen. wat mijn grote probleem eigenlijk is, is dat ik nu niets meer te doen heb tijdens mijn middagpauze. die duurt 1,5 uur. ik denk dat ik gewoon een maand lang elke dag naar een internetcafé ga om wat te msn’nen. Wel jammer dat ze niet openstaan voor andere culturen zeg, maar in die middagpauze kan je misschien naar de stad gaan ofzo, maar wel jammer hoor. Ik heb hier heel veel oververtelt enzo, en ze hebben er begrip voor gelukkig.

merjemke
23-10-2003, 16:27
ik wilde trouwens nog wat zeggen… ik ben ook een schat van een mens, hoor :D

Atlas_Gebergte
23-10-2003, 16:33
ik wilde trouwens nog wat zeggen… ik ben ook een schat van een mens, hoor Is dat zo? vertel???????????????????hahahhahahhahahaha.

merjemke
23-10-2003, 16:43
wat valt er nog over te zeggen? ik ben gewoon the best!! :hihi:

Johanna
23-10-2003, 16:52

Ik moet werken tot half zes en ben dan om zes uur thuis, maar ik mag wel een cup a soupie naast mijn computer hebben staan. Die pauzes dat wordt wel lastig, ik denk dat ik maar een eindje om ga.