Bekijk volle/desktop versie : Jongens even een vraag je aan jullie over jullie Marokkaanse vriendin als je die hebt



Pagina's : [1] 2

23-10-2003, 13:44

Citaat door Advocaat:
ik weet bij de nederlanders als ze een relatie hebben elkaar geld lenen en dan ook terug geven al zijn ze in vaste koppel

stel je voor dat jij een relatie hebt met een Marokkaanse en je leent haar geld ..vraag je dat ook terug of je zegt nee waarom zij is mijn vriendin ..het is 7shouma((schande) als ik het terugvraag

ewa jongens wel eerlijk zijn...geef antwoord !
.

23-10-2003, 13:46


mag ik ook reageren ben dan wel geen jongen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar ik vind het wel een schande

en ik vind het ook een schande als eeen meisje van haar vriend geld moet lenen(uitgezonderd bijzondere gevalen natuurlijk)

bousa

23-10-2003, 13:48
Nee dat kan echt niet door de beugel.
Maar die NL-ers zyn toch al hard wat dat betreft die laten je ook een uur buiten staan als ze gaan eten .

23-10-2003, 13:51
(sorry dat ik onbeleefd ben..ben een meisje)

.....klopt wel eigenlijk...maar het is al 7schoema dat een meisje het geld leent.....of de man trkteert gewoon of whtever..of betaal het zelf..maar lenen...als het een goed meisje is geeft ze het terug zonder te vragen

23-10-2003, 13:52


ewa waar blijft mijn geld a klootzakkkkkkkkkkkk
o shit een vraag voor de heren
hahaaaaaaa maar waar blijf je nou

23-10-2003, 13:52
Als het je vrouwtje wordt (mocht je die intentie hebben ) is dat niet iets om over te vallen en het ligt natuurlijk ook aan de manier hoe ze het vraagt.

Ruilen is huilen en geld uitlen is vragen om problemen.

23-10-2003, 13:56
ik vind als ze echt geen geld heeft en het voor een belangerijk iets nodig heeft geen schande maar asl ze een leuke broek wil kopen dan wel!

lenen betekent teruggeven en zou jij het dan aannemen in de meeste gevalen denk ik dan zou een jongen het niet aannemen.

is het net of ze het expres doet naar mijn mening

boussa

23-10-2003, 13:58

Citaat:
Origineel gepost door Advocaat
ewa jij bent een meisje ..jij hebt een vrouwenhartje

wij mannen denken anders over(en ik praat over mijzelf)

ik zou mijn vriendin geld lenen al krijg ik dat niet terug ..ik vind het niet erg ...dus ik vind het een schande als een jongen om zijn geld vraagt ..zit gewoon niet in mijn bloed om geld terug te vragen terwijl je al een relatie hebt met haar
:verliefd:

23-10-2003, 13:58

Citaat:
Origineel gepost door Advocaat
ewa jij bent een meisje ..jij hebt een vrouwenhartje

wij mannen denken anders over(en ik praat over mijzelf)

ik zou mijn vriendin geld lenen al krijg ik dat niet terug ..ik vind het niet erg ...dus ik vind het een schande als een jongen om zijn geld vraagt ..zit gewoon niet in mijn bloed om geld terug te vragen terwijl je al een relatie hebt met haar
Ben t Helemaal met je eens


Ben dan wel een meisje maar vind dat als je een relatie hebt je dan best wel geld kunt lenen aan je vriendin maar als je het terug gaat vragen Vind ik niet kunnen


23-10-2003, 14:03

Citaat:
Origineel gepost door MocrowGirlBella
Ben t Helemaal met je eens


Ben dan wel een meisje maar vind dat als je een relatie hebt je dan best wel geld kunt lenen aan je vriendin maar als je het terug gaat vragen Vind ik niet kunnen

:jeweetog: :melig:

23-10-2003, 14:05

Citaat:
Origineel gepost door Kawtarina
:jeweetog: :melig:



23-10-2003, 14:20

Citaat:
Origineel gepost door MocrowGirlBella



23-10-2003, 14:23



Citaat:
Origineel gepost door Kawtarina



:geld:

23-10-2003, 14:28
he lenen houdt in dat er ook een tijd komt dat je het terug moet geven, ik denk dat zij het ook wel weet. Als ze e r niet zelf opkomt ja dan weet je met wat voor type je te maken hebt. ( bytheway ik snap niet hoe mensen iets kunnen lenen en dan niet terug geven, ik voel me altijd shitt als ik iets van iemand heb, wat bijna nooit het geval is)

23-10-2003, 14:50
ehmmmm over hoeveel gaat het nou precies

hey joh ik haat het om geld te vragen aan een jongen dat heb iknoooooit van mijn leven gedaan zal het ook nooit doen jah roeien met de riemen die je hebt ik leen wel geld uit aan vrienden of vriendinnen maar zelf hoef ik het niet terug tsjaah niet dat ik rijk ben maar goed ik wil dus ff aan meneer de advocaat duidelijk laten maken dat ik onafhankelijk van mannen ben en als ik geld nodig heb dan aan familie en waarom moet ik het aan mijn vriend vragen kifesh heeft hij voor mij zitten werken of zo ik ben zijn vrouw nog niet en je word nog eens volgeladen met cadeautjes en bla bla bla en dan nog geld vragen
hewilie hsoema

Pagina's : [1] 2