Bekijk volle/desktop versie : Hoe doen de joden het in Marokko tijdens de Ramadan



23-10-2003, 13:15
Want die hoefen natuurlijk niet te vasten eten ze dan gewoon buiten of laten ze het ?

Ik zou het niet weten

23-10-2003, 13:17


Die sloeg nergens op ik heb het over heel wat anders .
En jij weet dondersgoed wat ik bedoel

23-10-2003, 13:34

Citaat:
Origineel gepost door EMEN100


joden eten voor je kankeneus
zo goed
tjezus waarom gebruik je zoveel agressieve uitdrukkingen?

23-10-2003, 13:47
op sommige dagen is het ook verboden om alcohol te drinken net als lhied bv maar voor toeristen is dat uitgesloten!!

raar maar waar

23-10-2003, 13:54



Citaat:
Origineel gepost door EMEN100
ik bedoel het lief hoor




23-10-2003, 14:06

Citaat:
Origineel gepost door EMEN100
Komt door mijn buurt
als ik een stap uit mijn voordeur doe
dan hoor ik al gelijk
woorden als
l7mar
kankelijer
lkagba
enz
Ga verhuizen zou ik zeggen...
Ik heb veel van jouw berichten gelezen en er is er geen een zonder xxxxxxlijer of krijg de xxxxx .

23-10-2003, 14:15
moet jij weten....maar ik zou echt wel wat aan die attitude doen....

23-10-2003, 14:22

Citaat:
Origineel gepost door EMEN100
nee liever niet

dank je voor je belangstelling
voor het veranderen van mijn IK- persoon
graag gedaan hoor..

23-10-2003, 15:00

Citaat:
Origineel gepost door Advocaat
In Marokko eet niemand buiten tijdens de Ramadan zelfs de Joden niet en als ze toch willen eten ..doen ze dat gewoon thuis of in een gesloten kamer waar geen moslim te vinden is..want het is strafbaar

zelfs de toeristen eten niet of roken niet tijdens het vasten maar zodra het eten tijd is voor moslim's dan zie je ze ook eten en drinken..maar het kan ook dat zij eerder hebben gegeten maar in een besloten kring of ergens alleen waar zij niet in contact komen met mensen die zitten te vasten
Ik ben hier niet helemaal met je eens:

Er zijn wat Joden die mee vasten....maar je heb veel joden die niet vasten. Uit respect eten ze misschien niet buiten, maar toen ik 2x naar marokko ging naar marokko was de Mc donalds bom vol overdag.
Dit waren toeristen, joden marokkanen die niet vasten en ongestelde vrouwen die tijdens het ramadan een hamburger aan het eten waren.

Ik heb toeristen buiten zien drinken eten buiten, iedereen weet het zijn geen moslims.....dus er werd niets tegen ze gezegd.

groetjes

23-10-2003, 23:54

Citaat:
Origineel gepost door EMEN100
ik meen het

bedankt
Ooh, ur welcome..