Bekijk volle/desktop versie : Influisteringen



08-10-2007, 13:38
Salaam alykoem waramatoelah wabarakatoe,

Ik zit met een ernstig probleem...

Soms heb ik wel eens de gedachte dat Allah een minpuntje heeft en dat is dat Hij enorm veel geprezen wil worden. Alles maar dan ook echt alles wat Hij geschapen heeft aanbid Hem of moet Hem aanbidden. Waarom?

En waarom zijn er engelen die beven voor Allah? Wil Allah dat dan dat Zijn engelen schrik en angst hebben voor Hem? Want Hij kan die angst toch wegnemen bij Zijn engelen? En Allah heeft toch de engelen geschapen zoals ze zijn, dus blijkbaar heeft Hij ze ook zo geschapen met de wil zodat ze beven voor Hem?

Ik heb echt een afkeer van deze gedachten die soms komen opzetten en ik wil er voorgoed vanaf. Ik moet altijd vechten tegen deze influisteringen van de vervloekte shajtaan. Ik weet dat shajtaan geen macht heeft over degene die veel kennis bezit. Dus misschien als ik de reden weet waarom dit allemaal zo is dat ze dan weggaan…

08-10-2007, 17:16


Veel doe'a doen en je toevlucht zoeken bij Allah tegen de vervloekte shaytaan.

08-10-2007, 17:22
Zoals je weet broeder is de vervloekte shaytaan onze grootste vijand. Vecht tegen die influisteringen doe meer kennis op, en doe veel dua zodat Allah Subhanna Wa Ta'Aala je gaat helpen vrijwillige gebeden maken je ook sterker dit zijn de beste tips die ik je kan geven broeder.

Moge Allah je beschermen tegen de vervloekte shaytaan


Allahomma Ameen

wassalaam alikoum warahmatoullah wa barakatouh

08-10-2007, 18:49
Bedankt voor de reacties en de tips allemaal.

@Nassira0099 ik apprecieer het echt als je wat artikelen hierover zou plaatsen.