camillya
23-10-2003, 12:48
selaam allemaal......
Is het jullie niet opgevallen dat de stemming van de ramadan steeds minder wordt... ik vind het echt een top maand die gezelligheid, de liefde die je voor elkaar toont, salaat en 3ibada heerlijk allemaal....
Maar de laatste paar jaar is dat gevoel gewoon minder heb ik gemerkt vroeger was het echt zo van dat we aan het aftellen waren wanneer de ramadan eindelijk begon en nu ik er iedereen over hoor praten is het echt zo van .... oh ja de ramadan begint...
Wij zijn al thuis lekker aan het voorbereiden loempia's maken en chebakya.... en nog andere lekkere koekjes....
HOE VER ZIJN JULLIE??
groetjes cams :blauwkus:
Is het jullie niet opgevallen dat de stemming van de ramadan steeds minder wordt... ik vind het echt een top maand die gezelligheid, de liefde die je voor elkaar toont, salaat en 3ibada heerlijk allemaal....
Maar de laatste paar jaar is dat gevoel gewoon minder heb ik gemerkt vroeger was het echt zo van dat we aan het aftellen waren wanneer de ramadan eindelijk begon en nu ik er iedereen over hoor praten is het echt zo van ....
Wij zijn al thuis lekker aan het voorbereiden loempia's maken en chebakya.... en nog andere lekkere koekjes....
HOE VER ZIJN JULLIE??
groetjes cams :blauwkus: