Bekijk volle/desktop versie : De principes van Ariel Sharon teroristen leider van het Knesset

Pagina's : [1] 2

23-10-2003, 12:30
"I don't know something called International Principles. I vow that I'll burn every Palestinian child (that) will be born in this area. The Palestinian woman and child is more dangerous than the man, because the Palestinian child's existence infers that generations will go on, but the man causes limited danger. I vow that if I was just an Israeli civilian and I met a Palestinian I would burn him and I would make him suffer before killing him. With one hit I've killed 750 Palestinians (in Rafah in 1956). I encourage my soldiers to rape Arabic women and girls as the Palestinian women is a slave for Jews, and we do whatever we want to her and nobody tells us what we shall do but we tell others what they shall do." - Ariel Sharon, In an interview with General Ouze Merham, 1956

23-10-2003, 12:32

Insaallah zal hij spoedig branden in de hel

23-10-2003, 12:32
Woowww, heeft hij dit letterlijk gezegd?????

23-10-2003, 12:36
Ik heb nog hele mooie van Amerikaanse generalen en hun citaten over "The Sand N.i.g.g.e.r.s" zo noemen ze ons

23-10-2003, 12:38

The Crusades have ended now!" - British Gen. Allenby, Crusader descendent, upon entering Jerusalem, December 9, 1917

23-10-2003, 12:40
Between ourselves it must be clear that there is no room for both peoples together in this country. We shall not achieve our goal if the Arabs are in this small country. There is no other way than to transfer the Arabs from here to neighboring countries - all of them. Not one village, not one tribe should be left. - Joseph Weitz, the head of the Jewish Agencys Colonization Department, 1940

23-10-2003, 12:42
Maar vanwaar heb je dat citaat van Sharon. Welke site wil het zeker weten namelijk. Het is namelijk wel erg extreem wat hij daar zegt, maar ja van hem weet je het nooit. Maar toch effe controlere

23-10-2003, 13:00
Inderdaad, wat is de bron?? Interessant.
Sharon is al erg genoeg zoals hij is, daar hoef je echt niet dit soort extreme verzinsels aan toe te voegen.
Wist je trouwens dat in 57 jaar Israel nog nooit een palestijnse vrouw is verkracht door een israelische soldaat?

23-10-2003, 13:07
je zegt t verkeerd danielle wist je dat in 57 jaar tijd in israel nog nooit is bewezen dat een palestijnse vrouw is verkracht door een israelische soldaat.

23-10-2003, 13:23
Je hebt gelijk, Dutchie. Maar omdat ik weet dat israelische groepen als "Women in black", "Gush Shalom" en" Peace Now" meteen bovenop elk palestijns leed zitten (en terecht) en dat naar buiten brengen neem ik aan dat zolang aan hen niet gerapporteerd wordt over verkrachtingen, die er ook niet geweest zijn. Dankzij deze groepen, en de vele aanwezige journalisten, zijn wij zo goed op de hoogte van alles wat er gebeurt.

23-10-2003, 13:25
wij zijn goed op de hoogte van alles wat we zien in zulke conflicten krijg je de waarheid pas te horen als je 80 bent.

23-10-2003, 13:38
[QUOTE]Origineel gepost door Danielle2
Je hebt gelijk, Dutchie. Maar omdat ik weet dat israelische groepen als "Women in black", "Gush Shalom" en" Peace Now" meteen bovenop elk palestijns leed zitten (en terecht) en dat naar buiten brengen neem ik aan dat zolang aan hen niet gerapporteerd wordt over verkrachtingen, die er ook niet geweest zijn. Dankzij deze groepen, en de vele aanwezige journalisten, zijn wij zo goed op de hoogte van alles wat er gebeurt. [/QUOTE

Is dat zo??? Nou ik herinner me dat Ramallah bezet werd door het Israelische leger en er mocht niks in of uit. Laat staan een journalist die kritisch gaat reporteren over het leed wat daar plaats vindt. En hoe willen die groeperingen die je noemt op elk Palestijse leed zitten, als niet al het leed bekent is. Want het is wel een heel makkelijke conclusie die trekt, dat wat niet geapoorteerd is ook niet plaatsvind. Ik hoop dat je zelf wel begrijpt dat dat een verkeerde logica is.

23-10-2003, 13:43

ze begint t al te begrijpen denk ik

23-10-2003, 13:59
Ik denk het ook

23-10-2003, 17:20
Ik denk het niet. Over weinig conflicten is ons zoveel bekend als over ons aller lievelingsconflict Israel vs. Palestina. Elke Israeli met een blauwe plek en elke Palestijn met een gekneusde enkel komt op het journaal. Over de wortels van het conflict, de hoofdschuldigen enz. enz., daarover kan de media gekleurd zijn. Helaas is dit niet mogelijk bij keiharde cijfers, zoals de 819 dode Israelis en 2340 dode palestijnen na drie jaar strijd. Zijn er vanuit andere conflicten zulke precieze cijfers bekend? In Israel is relatief veel openheid en journalistieke vrijheid. In de linkse krant "Ha Aretz" (http://www.haaretzdaily.com) staan elke dag verslagen over getroffen palestijnen. Trouwens, ik neem aan dat Al Jazeera zijn beeldmateriaal ook zelf ter plekke opneemt, dat betekent dat Israel ze er gewoon inlaat. Als je een tijdje elke dag even die krant zou lezen op internet, dan weet je ongeveer hoe het gesteld is met de israelische vrijheid van pers, en in hoeverre israelische vredesgroeperingen de vuile was doorlopend buiten hangen.

Pagina's : [1] 2