Bekijk volle/desktop versie : $220.000 boete voor illegaal downloaden



08-10-2007, 08:13
Een vrouw uit Amerika is veroordeeld voor het illegaal downloaden en verspreiden van liedjes op internet. De uitspraak van de rechter klonk haar bepaald niet als muziek in de oren: 220.000 dollar boete.

Het is de muziekindustrie menens in het gevecht tegen illegale downloadpraktijken van consumenten. De Amerikaanse, het eerste slachtoffer dat is neergesabeld door de wereldwijde platenindustrie, downloadde 24 liedjes en zette deze argeloos online.

Met de boete geeft de platenindustrie een pittig signaal af voor iedereen die muziek illegaal via internet verspreidt, of dat van plan is te doen. 26.000 mensen wereldwijd zijn inmiddels getracked, en kunnen binnenkort een fikse boete verwachten. De Amerikaanse had zichzelf een hoop kunnen besparen: ze negeerde eerder een schikking van een paar duizend dollar.

08-10-2007, 08:22


WOHOOOOOO

HEEFT ZE GEEN ADVOCAAT OF ZO

als ik haar was ik zou in hoger beroep gaan of zo whoor want $220.000 is nogal veel

maar ja mense vrijdag suikerfeest

don't worry be happy !!!!!!!!

08-10-2007, 09:09
Gierige mensen hoeveel verdienen die mensen per dag dan gaan ze boete geven aan arme vrouw.

08-10-2007, 09:34
Die mensen die kakken geld en geven een vrouw zo'n hoge boete..

08-10-2007, 12:02


[QUOTE]WOHOOOOOO

HEEFT ZE GEEN ADVOCAAT OF ZO

als ik haar was ik zou in hoger beroep gaan of zo whoor want $220.000 is nogal veel

maar ja mense vrijdag suikerfeest

don't worry be happy !!!!!!!![/QUOTE]

whuahuahuaahaha!!