Bekijk volle/desktop versie : NEE=NEE, ik wil niet!!! :( (waargebeurd)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

08-10-2007, 07:05
Dit verhaal ga ik schrijven op aanraden van Cutty, jullie kennen haar wel van haar fanatstische verhalen zoals " waarom samir, waarom". Dit verhaal dat ik ga schrijven is waargebeurd, maaar ik verander wel alle namen.
Ik ga dit verhaal vanuit een ik-persectief schrijven van het hoofdpersonage. Het gaat over een heel naïef meisje Zorah....
Dit verhaal speelt zich 2 zomers geleden af in België....


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
(... zomerzaterdagmiddag...)

ik= zorah

Wejow wat een saaie dag man, ik verveel me dood. Ik bel gauw men vriendinnen op om samen gezellig naar 't stad te gaan. Ik heb met Farah, en Siham (2zusjes van elkaar) afgesproken in de McDonalds. Ik ging er naartoe met de tram. Ik zat helemaal achteraan en keek door het raam. Ik was echt misselijk man, al die verschillende geuren van mensen in de hitte, ieuwww...
Toen kwam er een groepje jongens ook aan men kan zitten, een groepje marokkanen. Ze voelden zich heel stoer, wat eigenlijk niet zo is. Een ervan is naast me komen zitten. De jongens praten onderling met elkaar, zogezegd "stoere praat"... Toen sloeg die jongen naast mij zijn arm om me heen en vroeg wat men naam was. Ik probeerde hem gwn te negeren en trok zijn arm weg. Ik wou opstaan om ergens anders een plaatsje te vinden maar hij trok me terug en zei; Wat is er schatje? je hebt toch geen schrik van me? En ik antwoorde: Nee heb geen schrik laat me gwn...( eigenlijk had ik wel bang) Toen stond een andere jongen van de groep (Soufiane) op en riep tegen zijn vriend; Laat haar toch gwn met rust, ze moet niets van je hebben. Soufiane keek me aan en glimlachte naar me, ik wist niet hoe ik moets reageren. Moest ik 'dankje' zeggen, of gwn terug glimlachen? Ik glimlachte gwn maar en werd zo rood als een tomaat. Wejow wat is hij knap, ik heb nog nooit zo'n knappe marokkaan gezien (dacht ik bij mezelf) We stapten allemaal aan dezelfde halte uit, toeval of niet ze gingen ook naar de McDonalds, TFFFOE...

Ik ging snel naar men vriendinnen en begroette hen, wejow ik had ze echt gemist, een maand lang niet gezien.
We gingen aan een tafeltje zitten en praatten over van alles en nog wat. Toen merkte 1 van men vriendinnen, Farah, dat er een jongen naar onze tafel staarde.
Farah: Waarom staart die goorlap zo naar ons?
Ik: Welke goorlap?
Farah: hij daar met zijn pet op.
Ik keek en ja hoor het was die jongen die me verdedigde/ beschermde.
Hij merkte op dat ik naar hem keek en lachte naar me. Oh my God ik schaamde me zo, wat gaat hij van me denken...
Siham: Zorah ken je hem of zo?
Ik: nee niet echt waarom?
Siham: Jullie lachten naar elkaar...
Ik: Nee is niet waar, hij lachte naar mij ik niet naar hem
Farah: ZoZo je hebt een aanbidder
Ik: Nee, ik heb daarnet met hen in de tram gezeten, 1 van hen viel me lastig en hij verdedigde mij, meer moet je er niet achter zoeken
Farah: hij is wel knap hoor, wow
Ik: Nee niet echt (ik loog, hij was echt echt knap, lang , gespierd en een mooie bruine teint, zijn oogkleur had ik niet gezien, jammer)
Siham: Zorah, als jij dat niet knap vindt?!
Ik: ander onderwerp graag... Gaan jullie strax meewinkelen?
Siham: Nee sorry gaat niet, we hebben strax familiebezoek en we moeten binnen een uurtje thuis zijn, we gaan het hierbij laten schat.
Ik: ah ok, is wel jammer Beslama ( ik geef hen een knuffel en 3 zoen op de wang)
Farah/Siham: beslama
Ik: laat iets weten wanner jullie tijd hebben, dan kunnen we weer eens afspreken.
Farah: is goed

Daar was ik dan, helemaal alleen. Ik stond op en ging winkelen. Ik stapte 100en winkels binnen maar ik vond niets leuk. Het is bijna 18uur, sluitingstijd van de winkels. Ik besloot dan maar om naar huis te gaan. Aan de tramhalte zag ik hem weer, "mijn redder". Ik wist niet wat ik moest doen of zeggen. Ik deed alsof ik hem niet zag, maar ik wist wel dat hij naar me keek... 5min later... Tram is er, ik stap als 1ste in en zoek er een leuk plaatsje uit. Deze keer ga ik niet meer achteraan zitten, daar komen meestal van die groepjes zitten. Ik zit ergens in het midden ,en oh nee wie komt over mij zitten? HIJ! Ik staarde naar de grond, ik durf hem niet aan te kijken. Hij had een krant bij zich en las die. Ik keek even op en zag dat hij naar me keek. Ik had oogcontact met hem. Ik kon niets zeggen of doen, het was net of ik bevroor. Hij had mooie ogen, bruingroen...
Hij stak zijn hand uit en zei; salam, ik ben Soufiane, aangenaam. En jij?
Zorah aangenaam. Hij glimlachte en ik smolt gwn weg. Toen kwam hij naast mij zitten en...

-----------

vervolg komt later als jullie meer willen weten
beslama kheb school nu

08-10-2007, 07:12


UpUpUp!
Eerste fan
Ga snel verder, spannend!

08-10-2007, 08:53
2 de fan ga gauw verder up up up up verder

08-10-2007, 09:40
4de fan
egt een leuk verhaal
ga gauw verder meid

08-10-2007, 09:41


3de fan ga gauw verder meid
je doet het goed ga zo door
up up

08-10-2007, 16:02
Aan de tramhalte zag ik hem weer, "mijn redder". Ik wist niet wat ik moest doen of zeggen. Ik deed alsof ik hem niet zag, maar ik wist wel dat hij naar me keek... 5min later... Tram is er, ik stap als 1ste in en zoek er een leuk plaatsje uit. Deze keer ga ik niet meer achteraan zitten, daar komen meestal van die groepjes zitten. Ik zit ergens in het midden ,en oh nee wie komt over mij zitten? HIJ! Ik staarde naar de grond, ik durf hem niet aan te kijken. Hij had een krant bij zich en las die. Ik keek even op en zag dat hij naar me keek. Ik had oogcontact met hem. Ik kon niets zeggen of doen, het was net of ik bevroor. Hij had mooie ogen, bruingroen...
Hij stak zijn hand uit en zei; salam, ik ben Soufiane, aangenaam. En jij?
Zorah aangenaam. Hij glimlachte en ik smolt gwn weg. Toen kwam hij naast mij zitten en...

Toen kwam hij naast me zitten en keek me aan. Ik keek weg, ik had nog nooit zo van zo dichtbij oog in oog gestaan met iemand. Zijn ogen waren ze waren helder bruingroenEr was een moment stilte en toen zei hij...

Soufiane: Hey je moet je er niets van aantrekken van die domme jongens daarnet. Hij wou gwn laten zien dat hij elk meisje kan krijgen. En jij bewees het tegendeel daarvan (hij lachte naar me)
Ik: Ik trek me daar ook niets van aan
Soufiane: Je hebt een mooie lach, weet je dat?
ik wist niet wat ik zeggen moet
Soufiane: Je bent wel stil he?
Ik: Ja ik weet het, ik ben altijd stil tegen onbekende mensen...
Soufiane: tja we kunnen daar ook een einde aan maken he?
Ik: wat?
Soufiane: wel elkaar beter leren kennen zodat ik geen onbekende meer ben voor jou
Ik: ik weet het niet hoor, liever niet!
Soufiane: waarom niet dan? Geef me een reden.
...Ik zweeg gewoon, ik wist niet wat ik moest antwoorden. Ik had nooit eerder met een jongen allleen gesproken en dit op een leeftijd van 18...
Soufiane:er is geen reden he? maar ja ik dwing je niet. Welke halte moet jij eraf?
Ik: Nog 4 haltes. Jij?
Soufiane: 3 haltes meer dan jou. Mag ik je wat vragen?
Ik: ja doe maar hoor
Soufiane: zou er een kans bestaan dat ik jou nog eens zie?
Ik: Die kans is er altijd he, belgie is klein
Soufiane: wacht laat me de vraag anders stellen. Bestaat er een kans dat ik je beter mag leren kennen?
Ik: beter leren kennen?
Soufiane: ja, gwn als vrienden
... Oh shit dacht ik bij mezelf, hij wil gwn bevriend zijn met me...
Ik: ja is goed, we zijn nu toch al bezig met elkaar te leren kennen.
Soufiane: Heb je misschien zin om nu ergens samen iets te gaan drinken?
Ik: nee sorry, kan niet... (ik loog ik kon wel, wrm heb ik geen ja gezegd?!, had ik schrik van hem? kon ik hem niet vertrouwen?...
Soufiane: ah okey, misschien een ander keertje insha'allah.
Ik: ja is goed insha'allah. ah dat is mijn halte ik moet uitstappen.
...ik stond recht en pakte men tas...
Soufiane: Zorah wacht, mag ik je nr om je te bellen?
Ik: Waarom?
Soufiane: om eens af te spreken om samen iets te gaan drinken
Ik: geef de jouwe maar, ik zal je wel iets laten weten.
...Hij gaf me zen nr en zei..
Soufiane: Zorah wacht, ik ga hier ook moeten uitstappen.
Ik: Hoezo? je hebt nog 3 haltes te gaan.
... de tram stopte en we stapten beide uit...
Ik: waarom stap je zo vroeg uit? je hebt nog een lange weg te gaan...
Soufiane: Zorah, beloodf me dat je niet boos gaat worden.
Ik: waarom?
Soufiane: beloof het mij gwn, ik wil niet dat je verkeerd gaat denken over mij... beloof je het?
Ik: ja ik beloof het, zeg op...
Soufiane: Ik heb gelogen tegen jou.
Ik: gelogen?
Soufiane: ja, ik zei je dat ik nog zo'n 3 haltes na jou halte moet doen, maar dat was gelogen. ik moest eigenlijk 2 haltes eerder uitstappen.
Ik: en waarom doe je dat?
Soufiane: misschien klinkt het stom, maar ik wou langer bij jou zijn en ik wou dat je veilig aankwam
Ik: je kent me amper en je maakt je zorgen om mij?
Soufiane: ja, is toch normaal. zo'n mooi meisje alleen laten is nooit veilig. dat heb je tog zelf gemerkt...

.. ik bloosde en besefte dat ik verliefd was geworden, ik had een raar maar leuk gevoel in men buik, ik was nooit verliefd geworden op iemand en ik kende het gevoel niet, maar ik wist zeker dat ik in LOVE was...

Soufiane: ben trouwens blij dat ik meer haltes heb gedaan, anders had ik misschien nooit de kans gehad om met je te praten + nu heb je men nr en ik hoop dat je er gebruik van gaat maken.
Ik: ja dat is waar.
Soufiane: ga je me vanavond bellen of smsen?
Ik: ik weet het niet, misschien.
Soufiane: ah okey dan

...ik zag dat hij niet zo blij was met men antwoord, en hij heeft zoveel moeite gedaan voor mij, mijn redder, toen besloot ik...

Ik: msnen wil ik wel, als het goed voor jou is.
Soufiane: ja tuurlijk
... Hij pakte een pen uit zijn zak en vroeg me...

Soufiane: wil je jouw msnadres op men hand schrijven? dan raak ik hem zeker niet kwijt.
Ik: ja is goed

... nog nooit had ik zo dicht bij een jongen gestaan, hij rook echt lekker man. ik nam zen hand en schreef men msn op. ik wist dat hij naar me keek maar ik durfde niet omhoog te kijken, hij was namelijk een stuk groter dan mij. Hij bedankte me en vroeg me...

Soufiane: hoe jong ben je?
Ik: 18 en jij?
Soufiane: 27,vind je het erg?
Ik: nee niet egt, ik bedoel we zijn maar vrienden he
Soufiane: ja maar stel dat het meer wordt tussen ons? Liefde kan je niet bedwingen he...
Ik: Liefde kent geen leeftijdsverschil he, maar daar is het veel te vroeg voor om over te praten en te denken
Soufiane: ja dat is waar maar tog ben ik blij dat je zegt dat liefde geen leeftijdsverschil kent, nu heb ik er hoop in
Ik: soufiane ik ga je laten, men ouders gaan ongerust zijn, het is bijna 20uur.
Soufiane: moet ik met je meelopen?
Ik: nee liever niet
Soufiane: okey is goed, ik spreek je deze avond tog wel op msn he?
Ik: jaja als ik tijd heb Beslama
Soufiane: beslama zorah

...ik draaide me om en stapte richting naar huis, een minuut later of zo hoorde ik voetstappen achter mij, iemand rende me achterna, ik keek om en ...




vervolg komt later mensen, kmoet nu ff weg
greetzzzz fadoua -xxx-

08-10-2007, 18:40
verder up up up up verder :banana

09-10-2007, 12:20
Soufiane: moet ik met je meelopen?
Ik: nee liever niet
Soufiane: okey is goed, ik spreek je deze avond tog wel op msn he?
Ik: jaja als ik tijd heb Beslama
Soufiane: beslama zorah

...ik draaide me om en stapte richting naar huis, een minuut later of zo hoorde ik voetstappen achter mij, iemand rende me achterna, ik keek om en ...

Soufiane: Zorah, wacht!
ik: wat is er?
Soufiane: ik wou je gwn bedanken
ik: nee jij bent bedankt, je hebt zowat men leven gered
Soufiane: ja dat is waar...
ik: nu ga ik egt door anders kom ik veel te laat
Soufiane: tot op msn dan? ik zal op je wachten
ik: ja is goed.

... ben thuis, ff men moeder helpen, zusjes in bad steken en hen in bed stoppen. ik ging op msn in de hoop dat hij me el heeft toegevoegd. en je hoor, het enige dat ik moet doen is accepteren. hij is online. wat moet ik zeggen? nee ik zeg niets ik laat hem eerst iets zeggen tg mij dan kan ik reageren. we hebben een uur met elkaar gemsnt. nog nooit had ik zo lang op msn gezeten.
ons MSNgesprek kortsamengevat; hij zei dat hij me leuk vond en ik zei dat het wederzijds was. we hebben besloten om eens samen af te spreken...

vandaag is het de dag dat ik hem, soufiane,ga zien. wat moet ik aantrekken?ik trok gwn een jeans en een rood truitje aan. we hadden afgesproken dat hij me met de auto ging komen afhalen aan de tramhalte. daar stond ik dan, hij is 15 minuten te laat . moet ik nu wachet of gwn doorgaan. ik bleef 5 minuten langer wachten, maar nee hoor hij was er nog altyd niet, misschien moet ik langer wachten? ik bleef wachten en wachten, hij is 30 minuten te laat. ik had het moeten inzien, mannen allemaal hetzelfde. ik besloot dan maar om gwn naar huis te gaan. Oh my god, nog nooit voelde ik mij zo slegt. ik stapte zo vlug mogelijk en naar huis en ging op men kamer zitten. Zonder dat ik het kon bedwingen kreeg ik tranen in men ogen, niet zomaar tranen ik was egt aan het huilen. Wrm huil ik? Is het omdat ik verliefd op hem ben? ik liet het maar zoals het was. dagen en dagen gingen voorbij. hij was altyd op msn maar ik negeerde hem gwn. hij zei dat het hem speet en dat hij het kon uitleggen, maar ik negeerde hem gwn en had hem geblokkeerd. iemand die met men gevoelens speelt is men aandacht niet waard dat ik bij mezelf. een paar dagen later zag ik hem daar staan aan de tram halte waar ik altyd men tram neem. hij deed teken van kom. ik ging er naartoe maar niet voor hem, ik moest die dag met de tram gaan. daar stond hij dan met een wiite roos in zen handen...

Soufiane; zorah egt waar het spijt me ik kan het allemaal uitleggen
Ik: jhe hoeft het niet uit te leggen, maakt niets uit, laat me nu gwn maar met rust, je bent even erg zoals al je vrienden. je interesseert me niet

... ik kreeg weer tranen in men ogen...

Soufiane: Zorah, niet huilen aub, ik kan het egt uitleggen..
Ik: okey leg het dan uit!
Soufiane: men opa is gestorven, ik kon die dag egt niet weg gaan
Ik: oh sorry wat erg voor je (...stilte...) maar je kon tog smsen of even bellen of zo?
Soufiane: ja dat wou ik doen, maar weet je nog, ik heb jou nr niet, jij hebt het mijne
... daar stond ik dan met men mond vol tanden, ik schaamde me zo...

Ik: sorry egt waar sorry is allemaal mijn schuld
Soufiane: nee je hoeft geen sorry te zeggen het ligt ook aan...


vervog koms later schatjes

greetzzzz fadoua -xxx-

09-10-2007, 15:08

Citaat door Fadoua_Belgique:
Dit verhaal ga ik schrijven op aanraden van Cutty, jullie kennen haar wel van haar fanatstische verhalen zoals " waarom samir, waarom". Dit verhaal dat ik ga schrijven is waargebeurd, maaar ik verander wel alle namen.
Ik ga dit verhaal vanuit een ik-persectief schrijven van het hoofdpersonage. Het gaat over een heel naïef meisje Zorah....
Dit verhaal speelt zich 2 zomers geleden af in België....


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
(... zomerzaterdagmiddag...)

ik= zorah

Wejow wat een saaie dag man, ik verveel me dood. Ik bel gauw men vriendinnen op om samen gezellig naar 't stad te gaan. Ik heb met Farah, en Siham (2zusjes van elkaar) afgesproken in de McDonalds. Ik ging er naartoe met de tram. Ik zat helemaal achteraan en keek door het raam. Ik was echt misselijk man, al die verschillende geuren van mensen in de hitte, ieuwww...
Toen kwam er een groepje jongens ook aan men kan zitten, een groepje marokkanen. Ze voelden zich heel stoer, wat eigenlijk niet zo is. Een ervan is naast me komen zitten. De jongens praten onderling met elkaar, zogezegd "stoere praat"... Toen sloeg die jongen naast mij zijn arm om me heen en vroeg wat men naam was. Ik probeerde hem gwn te negeren en trok zijn arm weg. Ik wou opstaan om ergens anders een plaatsje te vinden maar hij trok me terug en zei; Wat is er schatje? je hebt toch geen schrik van me? En ik antwoorde: Nee heb geen schrik laat me gwn...( eigenlijk had ik wel bang) Toen stond een andere jongen van de groep (Soufiane) op en riep tegen zijn vriend; Laat haar toch gwn met rust, ze moet niets van je hebben. Soufiane keek me aan en glimlachte naar me, ik wist niet hoe ik moets reageren. Moest ik 'dankje' zeggen, of gwn terug glimlachen? Ik glimlachte gwn maar en werd zo rood als een tomaat. Wejow wat is hij knap, ik heb nog nooit zo'n knappe marokkaan gezien (dacht ik bij mezelf) We stapten allemaal aan dezelfde halte uit, toeval of niet ze gingen ook naar de McDonalds, TFFFOE...

Ik ging snel naar men vriendinnen en begroette hen, wejow ik had ze echt gemist, een maand lang niet gezien.
We gingen aan een tafeltje zitten en praatten over van alles en nog wat. Toen merkte 1 van men vriendinnen, Farah, dat er een jongen naar onze tafel staarde.
Farah: Waarom staart die goorlap zo naar ons?
Ik: Welke goorlap?
Farah: hij daar met zijn pet op.
Ik keek en ja hoor het was die jongen die me verdedigde/ beschermde.
Hij merkte op dat ik naar hem keek en lachte naar me. Oh my God ik schaamde me zo, wat gaat hij van me denken...
Siham: Zorah ken je hem of zo?
Ik: nee niet echt waarom?
Siham: Jullie lachten naar elkaar...
Ik: Nee is niet waar, hij lachte naar mij ik niet naar hem
Farah: ZoZo je hebt een aanbidder
Ik: Nee, ik heb daarnet met hen in de tram gezeten, 1 van hen viel me lastig en hij verdedigde mij, meer moet je er niet achter zoeken
Farah: hij is wel knap hoor, wow
Ik: Nee niet echt (ik loog, hij was echt echt knap, lang , gespierd en een mooie bruine teint, zijn oogkleur had ik niet gezien, jammer)
Siham: Zorah, als jij dat niet knap vindt?!
Ik: ander onderwerp graag... Gaan jullie strax meewinkelen?
Siham: Nee sorry gaat niet, we hebben strax familiebezoek en we moeten binnen een uurtje thuis zijn, we gaan het hierbij laten schat.
Ik: ah ok, is wel jammer Beslama ( ik geef hen een knuffel en 3 zoen op de wang)
Farah/Siham: beslama
Ik: laat iets weten wanner jullie tijd hebben, dan kunnen we weer eens afspreken.
Farah: is goed

Daar was ik dan, helemaal alleen. Ik stond op en ging winkelen. Ik stapte 100en winkels binnen maar ik vond niets leuk. Het is bijna 18uur, sluitingstijd van de winkels. Ik besloot dan maar om naar huis te gaan. Aan de tramhalte zag ik hem weer, "mijn redder". Ik wist niet wat ik moest doen of zeggen. Ik deed alsof ik hem niet zag, maar ik wist wel dat hij naar me keek... 5min later... Tram is er, ik stap als 1ste in en zoek er een leuk plaatsje uit. Deze keer ga ik niet meer achteraan zitten, daar komen meestal van die groepjes zitten. Ik zit ergens in het midden ,en oh nee wie komt over mij zitten? HIJ! Ik staarde naar de grond, ik durf hem niet aan te kijken. Hij had een krant bij zich en las die. Ik keek even op en zag dat hij naar me keek. Ik had oogcontact met hem. Ik kon niets zeggen of doen, het was net of ik bevroor. Hij had mooie ogen, bruingroen...
Hij stak zijn hand uit en zei; salam, ik ben Soufiane, aangenaam. En jij?
Zorah aangenaam. Hij glimlachte en ik smolt gwn weg. Toen kwam hij naast mij zitten en...

-----------

vervolg komt later als jullie meer willen weten
beslama kheb school nu



Leuke begin....ROMANTISCH

09-10-2007, 15:15
UUUUUUUUUUUUP leuk verhaaaaaaaaaaaaaaal

09-10-2007, 17:03
thanx
up up meid ga gauw verder

09-10-2007, 18:28
mooi verhaal ga gauw verder meid

09-10-2007, 18:35


thanks voor je vervolg
ga gauw verder
up up up up up

10-10-2007, 12:50
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP

10-10-2007, 14:35
Soufiane: Zorah, niet huilen aub, ik kan het egt uitleggen..
Ik: okey leg het dan uit!
Soufiane: men opa is gestorven, ik kon die dag egt niet weg gaan
Ik: oh sorry wat erg voor je (...stilte...) maar je kon tog smsen of even bellen of zo?
Soufiane: ja dat wou ik doen, maar weet je nog, ik heb jou nr niet, jij hebt het mijne
... daar stond ik dan met men mond vol tanden, ik schaamde me zo...

Ik: sorry egt waar sorry is allemaal mijn schuld
Soufiane: nee je hoeft geen sorry te zeggen het ligt ook aan mezelf, het is niet jou fout.

...hij legde zen haden op men schouders en keek in men ogen...

Soufiane: stop met huilen aub, als jij huilt ga ik ook beginnen huilen, het was niet men bedoeling om je aan het huilen te brengen.
Ik: ik huil nu niet van verdriet maar van geluk, ik dacht dat je me niet meer leuk vond ofzo en dat je me afwees...
soufiane: dat zou ik nooit doen, zorah ik ben verliefd op je geworden, misschien vindt je dat te vroeg maar toch is het zo

... ik wou ook zeggen dat ik verliefd was op hem, maar ik durfde niet...

soufiane: weet je hoeveel ik voor jou over heb? ik heb dagen en dagen aan deze tramhalte gestaan met een witte roos in de hoop dat je hier was
ik: meen je dat egt?
soufiane: ja egt, en ik ben blij dat ik je nu zie, hier deze roos is voor jou, het is een witte roos, vind ik veel unieker dan een rode roos
Ik: dat is het liefste dat iemand ooit heeft gedaan voor mij

... ik begon te tranen en schaamde me zo...

soufiane: gaan we nu iets samen drinken?
ik: nu? ik moet eerst naar de winkel voor men moeder gaan, maar duurt niet zo lang hoor, heb je tijd over een uurtje dan?
Soufiane: ja is goed, ik zal hier op je wachten dan
ik: okey is goed

... een uur later ging ik naar de afgesproken plaats, maar ik zag hem niet, oh nee gaat het weer gebeuren? ik keek rond en ja hoor daar was hij, hij was met de auto gekomen...

soufiane: kom stap in
ik: ah ik wist niet dat je een auto had
soufiane: deze auto is niet van mij hoor, ik heb hem geleend van men vader.
ik: waar gaan we naartoe?
soufiane: ik ken een leuk eettentje in 't stad

... we waren aangekomen en hy gedroeg zich egt als een gentleman, hij deed de deur open van de auto, nam men hand en hielp me met uitstappen, is dit men "droomprins"? we zaten aan tafel en bestelden iets om te eten. echt waar het leek zo cliché, het was net een scenario van een romantische film...

Soufiane: mag ik wat van jou vis proeven?
ik: ja tuurlijk, waarom niet
Soufiane: wil je wat van het mijne proeven?
ik: nee dankje hoeft niet
soufiane: ben je vies van mij of zo?
ik: nee nee helemaal niet
soufiane: hier proef eens even

... hij gebruikte zen eigen vork en liet me proeven...

soufiane: en, was het lekker?
ik: ja maar wel een beetje te pikant
soufiane: je weet toch dat je me net gekust hebt he?
ik: wat?
soufiane: ja , je at van men vork die ik net gebruikt heb, eigenlijk hebben we gekust met elkaar
ik: ja , in jouw droomwereldje
soufiane: heb je al ooit met iemand gekust? je hoeft niet te antwoorden...
ik: nee heb het nooit gedaan, ga je me nu uitlachen?
soufiane: nee tuurlijk niet, stoort het jou dat ik dat wel eens heb gedaan?
ik: nee, het is jouw leven he
soufiane: mag ik vragen waarom je het nooit hebt gedaan?

... oh my god , ik heb nooit zo'n intiem gesprek gehad met een jongen, en ik voelde me er goed bij ook...

ik: ik heb nooit een vriend gehad
soufiane: dus is de kans groot dat ik jou je eerste kus mag geven? ik bedoel als jij me als jouw vriendje wil, want ik zie jou egt zitten als men vriendin zorah...
ik: ik zie jou ook wel zitten maar is het niet te vroeg
soufiane: liever te vroeg dan te laat, tog?
ik: ja misschien heb je wel gelijk ja. maar stel we zouden een koppel vormen dan zijn er wel een paar eisen.
soufiane: eisen?
ik: ja, er gaan sommige dingen zijn die jij wil doen maar ik niet
soufiane: owh je bedoelt geen seks?
ik: ja (oh my god ik schaamde me zo, kon ik gwn niet men bek houden)
soufiane: is geen probleem hoor voor mij, daar draait liefde niet alleen om he. het enige wat telt is dat ik bij jou mag zijn
ik: ok, bedankt he
soufiane: zou ik je dan wel mogen kussen?
ik: misschien...
soufiane: ik dwing je tot niets

...soufiane betaalde de rekening en we gingen weg, hij bracht me naar huis, maar niet tot voor men deur, dat had ik hem gevraagd. we bleven ff in de auto praten over hoe leuk het was en dat we het zeker nog eens moeten doen...

ik: soufiane bedankt voor alles maar de volgende keer betaal ik,okey?
soufiane: nee hoor ik betaal wel alles, ik werk en jij niet, ik doe het trouwens met plezier
ik: ok is goed
soufiane: nu komt het moeilijkte deel, we moeten afscheid nemen nu
ik: ja
soufiane: mag ik je omhelsen?

... ik deed alsof ik aarzelde maar ik wou doodgraag, ik vertrouwde hem, ik hield van hem, ik was verliefd op hem...

soufiane ach nee laat maar dom van mij
ik: neenee ik vind het niet dom, ik vind het juist lief en schattig dat je toestemmeing vraagt om me te mogen omhelsen
soufiane: en mag het?
ik: ja

... hij reikte zen armen uit en omhelsde me, hij rook egt lekker en voelde warm aan, we lieten elkaar los en glimlachten naar elkaar...

soufiane: betekent het nu dat we al een beetje samen zijn, want ik denk niet dat jij je zomaar zonder reden laat omhelsen door een jongen
ik: we zijn niet egt samen maar evolueren naar een relatie
soufiane: aha, dus je ziet het zitten
ik: ja denk van wel
soufiane: bel me deze avond of geef me jou nr dan bel ik jou
ik: bel jij me maar, hier men nr
soufiane: okey thnx

...ben nu thuis, ff moeder weer helpen in de keuken, trrrrringtrrrring men gsm gaat af, het is soufiane, ik ga snel naar men kamer en neem op, men moeder mag er niets van weten. we hebben een leuk gesprek gesprek gehad met elkaar en hij vroeg of hij me weer mag zien, ik zei natuurlijk "ja". we spraken 3 dagen later af op dezelfde plek zoals ons 1ste afspraakje... ik maakt me klaar en ging naar dat eettentje, hij stond daar voor de deur aan het wachten en hij zag er egt goed uit...

soufiane: salam, alles goed?
ik: salam, goed hoor hmdl. en jij?
soufiane: niet zo goed maar het gaat wel
ik: hoezo?
soufiane: ik heb je gemist zorah
ik: ik jou ook hoor
soufiane: kom laten we naar binnen gaan, ik heb al iets besteld voor ons
ik: okey

... we zaten samen aan tafel en praatten wat met elkaar toen INEENS--> hij pakte men handen vast...

soufiane: zorah ik heb je egt graag, nog nooit heb ik dit gevoel gehad voor een meisje, ik zou alles afstaan om gwn bij jou te kunnen zijn
ik: dat zei je vast ook tegen jouw ex- vriendinnen
soufiane: zorah wrm reageer je zo: wollah egt niet , ik ben nu volwassener en besef wat egte liefde is en ik weet dat jij de WARE bent voor mij...
ik: ik weet niet wat ik moet zeggen of doen nu
soufiane: antwoord gwn op deze vraag

... hij ging op zijn knieën knielen en vroeg...

soufiane: zorah, ik wil onze relatie officieel maken, ik voor jou en jij voor mij voor altyd.

... hij pakte een doosje uit zijn zak en opende het, er zat een ring in, een zilveren ring...

soufiane: zorah wil je een relatie met me?
ik: ja ik wil graag (tranen en tranen bleven maar komen)

... ik omhelsde hem en hij zei dat hij van me hield ik zei dat ik ook van hem hou, hij keek me aan enzei zeg dat recht in men ogen dat je van me houdt...

ik: soufiane ik hou van je
soufiane: ik hou ook van je schat

... zomaar zonder dat ik het besefte kusten we elkaar, wow men 1ste kus met de man vanwie ik hou...

soufiane: sorry voor die kus
ik: nee niks sorry, ben blij dat jij de 1ste bent
soufiane: ik hoop dan ook de laatste he
ik: ja tuurlijk
soufiane: mag ik jou nog eens kussen?
ik: hahahaha wrm vraag je dat, doe het gwn
soufiane: ik wil niets verkeerd doen, ik wil jou niet kwijt
ik: je komt niet meer van me af

... weer die warme kus, ik heb zo'n raar maar heerlijk gevoel in men buik, mijn lichaam raakte zijn lichaam aan...

soufian: ik ga nog een stijve nek krijgen van jou?
ik: ?
soufiane: je bent klein en ik groot
ik: tja niet alles kan perfect zijn he
soufiane: maar ik heb er een oplossing voor, ik til je gwn op zoveel weeg je niet he, je bent zo licht als een veertje
ik: nee je mag me niet optillen, niet in et openbaar, ik schaam me nu al dat we voor "een publiek" hebben gekust
soufiane: je kan by my thuis komen he, ik woon tog alleen
ik: nee liever niet ...
soufiane: vertrouw je me niet?
ik: jawel maar...


vervolg komt later schatjes
-XXX- fadoua

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17