Bekijk volle/desktop versie : Mijn ex-vrouw dwingt me tot seks anders mag ik mijn kinderen niet zien.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-10-2007, 22:22
Ik ben gescheiden van mijn vrouw en hebben samen twee kinderen.
De rechter heeft bepaald dat ik mijn kinderen eens in de twee weken mag zien.Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik ze vaker wil zien,maar dat mag niet van mijn ex vrouw.
Elke keer als ik bij haar ben om mijn kinderen te zien,chanteerd ze me dat ik de kineren niet te zien krijg als ik geen seks met haar heb.
Ik stem er dan mee in om seks met haar te hebben,maar eigenlijk wil ik at niet meer.
Ik weet niet wat ik moet doen,ik wil mijn kinderen vaker zien,maar wil geen seks met mijn ex.

Bestaan er misschien instanties die me kunnen helpen en ik wil een aanklacht tegen haar indienen,maar ben dat ik dat toch verlies.
Wie helpt me?

07-10-2007, 22:24


Ga naar het blijfvanmijnlijf-huis voor mannen ofzo?



Je bent wel ongelofelijk grappig .

07-10-2007, 22:25
Allah i3wnak, vindt het zielig van je ex om je zo te chanteren waar gaat de wereld naartoe
Zeg het tegen haar ouders als ze die nog heeft of haar broers.

07-10-2007, 22:26
Wyw je laat je doen door een vrouw

07-10-2007, 22:26


Je moet haar gewoon kapot hard neu.ken tot ze niet meer piept..











of is kapot harde sex gewoon lkkr? naja moet je maar ff proberen


















07-10-2007, 22:27
te gek voor woorden

07-10-2007, 22:27
lager kan ze niet gaan. sommige mensen deugen echt niet. en jij bent gek dat je het accepteerd.

07-10-2007, 22:29
Arme mensen die hier nog serieus op reageren



Schele is het jouw lelijke ex vrouw?

07-10-2007, 22:29
Jij hebt zeker teveel harira gegeten!!!

07-10-2007, 22:30

Citaat door 3ir_ana:
Arme mensen die hier nog serieus op reageren



Schele is het jouw lelijke ex vrouw?

daarom

07-10-2007, 22:32
Dus dames, nooit trouwen met een gescheiden man!!

Want hij kan altijd met dit soort smoesjes komen aankakken.

07-10-2007, 22:33

Citaat door Schele:
Ik ben gescheiden van mijn vrouw en hebben samen twee kinderen.
De rechter heeft bepaald dat ik mijn kinderen eens in de twee weken mag zien.Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik ze vaker wil zien,maar dat mag niet van mijn ex vrouw.
Elke keer als ik bij haar ben om mijn kinderen te zien,chanteerd ze me dat ik de kineren niet te zien krijg als ik geen seks met haar heb.
Ik stem er dan mee in om seks met haar te hebben,maar eigenlijk wil ik at niet meer.
Ik weet niet wat ik moet doen,ik wil mijn kinderen vaker zien,maar wil geen seks met mijn ex.

Bestaan er misschien instanties die me kunnen helpen en ik wil een aanklacht tegen haar indienen,maar ben dat ik dat toch verlies.
Wie helpt me?

als je dit sirieus meent vind ik het echt heel erg voor je
allees een oplossing weet ik niet te vinden

07-10-2007, 22:34



Citaat door Schele:
Ik ben gescheiden van mijn vrouw en hebben samen twee kinderen.
De rechter heeft bepaald dat ik mijn kinderen eens in de twee weken mag zien.Ik houd zoveel van mijn kinderen dat ik ze vaker wil zien,maar dat mag niet van mijn ex vrouw.
Elke keer als ik bij haar ben om mijn kinderen te zien,chanteerd ze me dat ik de kineren niet te zien krijg als ik geen seks met haar heb.
Ik stem er dan mee in om seks met haar te hebben,maar eigenlijk wil ik at niet meer.
Ik weet niet wat ik moet doen,ik wil mijn kinderen vaker zien,maar wil geen seks met mijn ex.

Bestaan er misschien instanties die me kunnen helpen en ik wil een aanklacht tegen haar indienen,maar ben dat ik dat toch verlies.
Wie helpt me?


Ik zou gewoon heel zwetend bij haar komen, je moet heel veel windjes laten, je schaamhaar niet trimmen, .. Dan zal ze er vanzelf mee stoppen.

Doe trouwens je nickname eer aan: probeer zoveel mogelijk scheel te kijken: scheel kijken is immers een afknapper in bed.

07-10-2007, 22:35
stel je voor!!! dat zou wat zijn

07-10-2007, 22:37

Citaat door MissUgly:
Ik zou gewoon heel zwetend bij haar komen, je moet heel veel windjes laten, je schaamhaar niet trimmen, .. Dan zal ze er vanzelf mee stoppen.

Doe trouwens je nickname eer aan: probeer zoveel mogelijk scheel te kijken: scheel kijken is immers een afknapper in bed.

ik vind schele oogjes,niet overdreven scheel,maar nrmaal zo een beetje
best schattig staan bij sommige jongens/mannen

Pagina's : [1] 2 3 4 5