Bekijk volle/desktop versie : morgen om 23:15 op NL 1 documentaire over maagde meisjes in marokko...



Pagina's : [1] 2

23-10-2003, 01:00
morgen komt er een documentaire over maagde meisjes in marokko en wat mannen zullen doen als ze er achter komen dat hun vrouw tijdens de huwelijks nacht ontmaagd is....

het word opgenomen in marokko dus wie er naar wilt kijken mag kijken...



23-10-2003, 01:13



Citaat:
Origineel gepost door celine_4ever
morgen komt er een documentaire over maagde meisjes in marokko en wat mannen zullen doen als ze er achter komen dat hun vrouw tijdens de huwelijks nacht ontmaagd is....

het word opgenomen in marokko dus wie er naar wilt kijken mag kijken...


Interessant...

23-10-2003, 01:14

Citaat:
Origineel gepost door SadGirl2004
Interessant...
jjjjaaaaaaa dat dacht ik al

23-10-2003, 01:16

Citaat:
Origineel gepost door celine_4ever
jjjjaaaaaaa dat dacht ik al
Of niet...

23-10-2003, 01:17


is trouwens een oude docu is al een jaar of twee geleden geweest

23-10-2003, 01:21
Toch niet die ene van die ene Fatima?

( Hele gedoe over de maagdenvlies etc)

23-10-2003, 01:25
ik zou het niet weten...

ik heb maar een klein stukje gezien....



23-10-2003, 01:45
Ow Owkie..

23-10-2003, 09:09

Citaat:
Origineel gepost door celine_4ever
morgen komt er een documentaire over maagde meisjes in marokko en wat mannen zullen doen als ze er achter komen dat hun vrouw tijdens de huwelijks nacht ontmaagd is....

het word opgenomen in marokko dus wie er naar wilt kijken mag kijken...


Wanneer is morgen?? Je bent vergeten de datum erbij te schrijven en ik lees het nu pas!! Hopelijk ben ik niet te laat



23-10-2003, 09:13
vanavond.....

23 oktbober....

23-10-2003, 09:37

Citaat:
Origineel gepost door celine_4ever
vanavond.....

23 oktbober....
Shokran

23-10-2003, 09:40
Vlak voordat ze uitgehuwelijkt wordt, doorbreekt een jonge Marokkaanse vrouw alle taboes en onderneemt ze een bijzondere zoektocht naar antwoorden op levensvragen over seks, kuisheid en de islam. Fatiha, een jonge Marokkaanse vrouw, gaat binnenkort trouwen met de man die haar grootvader voor haar heeft uitgekozen. Ze maakt zich echter zorgen over de extreme opvattingen van haar toekomstige echtgenoot, die beweert dat zelfs een handkus voor het huwelijk verboden is volgens de islam. Wat staat de islam nu eigenlijk toe vóór het huwelijk? Als het maar niet openlijk gebeurt, lijken de meeste Marokkanen intimiteiten voor het huwelijk wel goed te vinden. Maar God ziet alles, dus waar trek je de grens? En welke waarde heeft kuisheid nu eigenlijk, als blijkt dat het chirurgisch herstel van een maagdenvlies de gewoonste zaak van de wereld is in Marokko? Samen met haar Amerikaanse vriendin Jessica, die onderzoek doet naar de hervormingen in het Marokkaanse familierecht, maakt ze een reis door Marokko op zoek naar antwoorden. Het voert hen langs oude islamscholen, kamelenmarkten en de dokterspraktijken in de steden. De ontmoetingen zijn vaak fascinerend, maar ze leveren weinig antwoorden en veel narigheid op. Het gaat echt goed mis als er iets onvoorstelbaars gebeurt: voor het eerst in haar leven wordt Fatiha verliefd. Door de toevallige (voorbestemde?) ontmoeting met een charmante vreemdeling ontstaat er bij Fatiha een tweestrijd tussen plicht en verlangen. Script: Jessica Woodworth. Regie: Jessica Woodworth.

23-10-2003, 09:57


graag gedaan....

23-10-2003, 10:23

Citaat:
Origineel gepost door farah77

23-10-2003, 11:07
Maar bestaat dat nog wel?? Maagdelijke marokkaanse vrouwen. Ik dacht dat dat allang niet meer bestond.

Zal wel een historische documentaire zijn van heel lang geleden, toen er nog zwart/wit beelden waren

Pagina's : [1] 2