Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk whaah!!1 wat moet ik doen??



06-10-2007, 21:47
toen ik klein was had ik nog vet mooi stijl haar daarna werdt het een beetje golverig maar nos steeds mooi en zacht enzo...maar nu wordt het steeds lelijker aan de zijkantens krijg ik steeds meer krullen en geen mooiie zachte krullen maar van die krullen die echt... aanvoelen
wat moet ik doen??
weet misschien iemand wat ik moet doen??

06-10-2007, 21:52


Bedoel je van die hele kleine krulletjes? Beetje baby-krulletjes zeg maar? Want dat had ik ook altijd aan de zijkant .. toen zei de kapper dat eens tegen mij en dat ze dat met de laagjes kon meeknippen en dat deed ze dus, daarna heb ik er geen last meer van gehad..

06-10-2007, 21:56

Citaat door bladibladibla:
Bedoel je van die hele kleine krulletjes? Beetje baby-krulletjes zeg maar? Want dat had ik ook altijd aan de zijkant .. toen zei de kapper dat eens tegen mij en dat ze dat met de laagjes kon meeknippen en dat deed ze dus, daarna heb ik er geen last meer van gehad..




nee geen baby krulletjes
maar die krullen die niet zacht aan voelen
ik haat me haar echt

06-10-2007, 21:58
Ah, daar had ik een tijdje geleden ook last van.
Lekker kort geknipt. Daarna gewoon goed voeden. Toen was het gewoon weer netjes en styl.
Nu heb ik het gewoon weer gedaan. Meestal gebeurt het bij mij als ik me haar niet goed genoeg verzorg.

06-10-2007, 22:01



Citaat door R_berkaniia:
Ah, daar had ik een tijdje geleden ook last van.
Lekker kort geknipt. Daarna gewoon goed voeden. Toen was het gewoon weer netjes en styl.
Nu heb ik het gewoon weer gedaan. Meestal gebeurt het bij mij als ik me haar niet goed genoeg verzorg.





wordt het dan echt weer mooi zacht ...wat dan ga ik het wel doen maar heb de garantie niet staks knip ik het voor niks..en hoe krt had je het dan gekinpt??..me moeder zegt sinds ik jou haar niet meer was en kam is je haar lelijk geworden ...ik verzorg me haar ook niet goed genoeg:P maar ben wel van plan omdat nu te gaan doen

07-10-2007, 11:52
je bedoelt kroeselig,hard haar ?????

07-10-2007, 15:52

Citaat door bentelbled:
whahaha mijn mama zei precies hetzelfde,

maar ze heeft wel gelijk, nu laat ik het weer een beetje aan haar over, ze heeft er al henna in gedaan, eens in de 6 maanden knip ik puntjes, kies een goede shampoo uit, ieder haartype is anders, dus probeer er een paar uit. voordat je je haar gaat wassen, ongeveer 4 uurtjes van te voren, olijfolie in doen, probeer ook eens haarmaskers, dat schijnt ook te helpen, en daarna met lauw water uitwassen, probeer je haar zo min mogelijk te wassen ik was mijn haar ongeveer om de 4 dagen, bij mij zag ik wel resultaat na een tijdje, maar misschien dat andere dames, ook een aanvulling hierop hebben.

trouwens stap eens langs bij een kapster, hun kunnen jouw heel veel informatie geven, successe meid



haha dankjee

07-10-2007, 15:53

Citaat door _imane_:
je bedoelt kroeselig,hard haar ?????



jaa