Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Zo Hatelijk! Opgebeld worden en dan blijven luisteren!

Pagina's : [1] 2

Miss_Magrebia
06-10-2007, 18:08

Volgende keer zet ik dit dat nr op van: Moeto moeto Ja Hedjani! :hihi:

Doenya25
06-10-2007, 18:16
Ik had het een keer gehad een paar jaar terug, 2 keer werd ik gebeld werd er niets gezegd, de 3e keer dat ik er niets werd gezegd pakt ik een grote metalen pan (oude pan) en sloeg er keihard met een hamer op en toen hoorde ik op een pijnlijke manier 'auw!!" Sindsdien geen vreemde telefoontjes gehad.. Net goed voor je... :ego:

tamazight_nad0r
06-10-2007, 18:16
Ik had het een keer gehad een paar jaar terug, 2 keer werd ik gebeld werd er niets gezegd, de 3e keer dat ik er niets werd gezegd pakt ik een grote metalen pan (oude pan) en sloeg er keihard met een hamer op en toen hoorde ik op een pijnlijke manier 'auw!!" Sindsdien geen vreemde telefoontjes gehad.. Net goed voor je... :ego: Hahhahaha Leipe

Miss_Magrebia
06-10-2007, 18:17
Ik had het een keer gehad een paar jaar terug, 2 keer werd ik gebeld werd er niets gezegd, de 3e keer dat ik er niets werd gezegd pakt ik een grote metalen pan (oude pan) en sloeg er keihard met een hamer op en toen hoorde ik op een pijnlijke manier 'auw!!" Sindsdien geen vreemde telefoontjes gehad.. Net goed voor je... :ego: :lol: Heb dit nu al een paar weekjes! :moe:

Doenya25
06-10-2007, 18:18

Ja en dan de mobiel gewoon naast de pan.... M'n zusje zat naast me en die rende al gillend de kamer uit omdat het geluid oerhard was... Ewa ja mensen moeten gewoon normaal doen.... :kweetnie: Miss_magrebia op je mobiel of huistel?

Miss_Magrebia
06-10-2007, 18:19
Ja en dan de mobiel gewoon naast de pan.... M'n zusje zat naast me en die rende al gillend de kamer uit omdat het geluid oerhard was... Ewa ja mensen moeten gewoon normaal doen.... :kweetnie: Miss_magrebia op je mobiel of huistel? Huistel! Geheimnr :maf: 1x verkeerd bellen ok! Maar een paar keer en dan ook nog eens blijven luisteren :moe:

Doenya25
06-10-2007, 18:24
Huistel! Geheimnr :maf: 1x verkeerd bellen ok! Maar een paar keer en dan ook nog eens blijven luisteren :moe: Diegene vind jou een mooie stem hebben of diegene spoort niet, kies maar.... Weard hoor, geheim nummer zeg je, dan is het misschien een bekende?... Maar blijft diegene dan ook echt bellen tot stalken toe of is het een paar keer en daarna pas dagen later... GEK! :moe:

NoHide
06-10-2007, 18:25
Ik leg hem gewoon ernaast en ga verder waar ik mee bezig was :D

Miss_Magrebia
06-10-2007, 18:29
Diegene vind jou een mooie stem hebben of diegene spoort niet, kies maar.... Weard hoor, geheim nummer zeg je, dan is het misschien een bekende?... Maar blijft diegene dan ook echt bellen tot stalken toe of is het een paar keer en daarna pas dagen later... GEK! :moe: Paar keer, verschillende momenten en privenr. :moe:

Miss_Magrebia
06-10-2007, 18:30
Ik leg hem gewoon ernaast en ga verder waar ik mee bezig was :D Zet het voortaan op de speaker :hihi:

NoHide
06-10-2007, 18:32
Zet het voortaan op de speaker :hihi: Ja kan ook idd:hihi: Dit is de beste tactiek zo is er geen lol aan voor die mensen. Ik heb dat trouwens als klein meisje vaak gedaan zeg:o :D

Miss_Magrebia
06-10-2007, 18:39
Ja kan ook idd:hihi: Dit is de beste tactiek zo is er geen lol aan voor die mensen. Ik heb dat trouwens als klein meisje vaak gedaan zeg:o :D Kindertelefoon :jammer: Was gratis! :hihi:

NoHide
06-10-2007, 18:44

Kindertelefoon :jammer: Was gratis! :hihi: :hihi: dames bellen gratis heb ik ook gedaan:hihi: Hoe zie je eruit en dan zei ik lang, blond en blauwe ogen:hihi:

Miss_Magrebia
06-10-2007, 18:45
:hihi: dames bellen gratis heb ik ook gedaan:hihi: Hoe zie je eruit en dan zei ik lang, blond en blauwe ogen:hihi: :lol: Ik ben 24, maar klink veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jonger! :ego: Tot de vader van een vriendin ons had betrapt en hij alle ouders had ingelicht :eek:

tangia19
06-10-2007, 20:42
weet je nog dat ik dezelfde topic opende een maand terug ongeveer..nu ben ik ervanf :D weet je hoe?? >>>ik zei tegen diegene>> Ik weet wie je bent snol, ik kom binnenkort wel langs ik heb je gegevens van mijn provider gekregen zieligerd. safie,sindsdien niet meer :hihi:

Pagina's : [1] 2