Bekijk volle/desktop versie : Zo Hatelijk! Opgebeld worden en dan blijven luisteren!



Pagina's : 1 [2]

06-10-2007, 20:44

Citaat door NoHide:
Ik leg hem gewoon ernaast en ga verder waar ik mee bezig was



ja dat doe k ook altijd.

06-10-2007, 20:52



Citaat door Miss_Magrebia:



Ik ben 24, maar klink veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jonger!
Tot de vader van een vriendin ons had betrapt en hij alle ouders had ingelicht



oh my allah . wallah heb ik ook meegemaakt. alleen een moeder ipv vader.

gelukkig was mijn pa in marokko toen die vrouw kwam. Me ma begreep er niks van.hahahahhah. Ze had t op de telefoonrekening gevonden.

07-10-2007, 11:36

Citaat door tangia19:
weet je nog dat ik dezelfde topic opende een maand terug ongeveer..nu ben ik ervanf

weet je hoe?? >>>ik zei tegen diegene>> Ik weet wie je bent snol, ik kom binnenkort wel langs ik heb je gegevens van mijn provider gekregen zieligerd.

safie,sindsdien niet meer



In het Nl of Arabisch?

07-10-2007, 11:37

Citaat door sourya1980:
oh my allah . wallah heb ik ook meegemaakt. alleen een moeder ipv vader.

gelukkig was mijn pa in marokko toen die vrouw kwam. Me ma begreep er niks van.hahahahhah. Ze had t op de telefoonrekening gevonden.



Was de vader van mijn beste vriendin ( hij was docent ) Mijn pa

07-10-2007, 11:38



Citaat door Miss_Magrebia:
In het Nl of Arabisch?



NL

07-10-2007, 11:41

Citaat door Miss_Magrebia:



Ik ben 24, maar klink veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jonger! [/FONT]
[FONT=Arial]Tot de vader van een vriendin ons had betrapt en hij alle ouders had ingelicht



Hahaha ik weet nog dat mijn nichtje en ik naar Veronica hadden gebeld naar een 0900 nummer. Ik weet niet eens meer waar het over ging. als straf moesten we 2,50 gulden van onze zakgeld inleveren

We hebben ook echt alle klasgenootjes gestalkt en dan de volgende dag zeiden ze zijn julli ook opgebeld en dan word er niks gezegd, en mijn nichtje en ik zo ja wij ook!

Wat had je vader met je gedaan toen hij het hoorde

07-10-2007, 11:43

Citaat door tangia19:
NL



Zal het eens proberen

07-10-2007, 11:43

Citaat door sourya1980:
oh my allah . wallah heb ik ook meegemaakt. alleen een moeder ipv vader.

gelukkig was mijn pa in marokko toen die vrouw kwam. Me ma begreep er niks van.hahahahhah. Ze had t op de telefoonrekening gevonden.

net als die driss bij shouf shouf habibi

07-10-2007, 11:46

Citaat door NoHide:
Hahaha ik weet nog dat mijn nichtje en ik naar Veronica hadden gebeld naar een 0900 nummer. Ik weet niet eens meer waar het over ging. als straf moesten we 2,50 gulden van onze zakgeld inleveren

We hebben ook echt alle klasgenootjes gestalkt en dan de volgende dag zeiden ze zijn julli ook opgebeld en dan word er niks gezegd, en mijn nichtje en ik zo ja wij ook!

Wat had je vader met je gedaan toen hij het hoorde



Mijn vader was de ene dag heel boos en de andere dag was hij volgens mij alles vergeten Bellen op ophangen was ook super! Tot we erachter kwamen dat mijn moeder ons doorhad, voordat ze de deur uitging tikte ze een nr in die je als kind nooit kon onthouden 0946579263549 en als ze terug kwam controleerde ze dan of dat nr nog steeds bij redail stond Tot we het doorhadden en de pen + papier erbij kwam! maar later hadden we wel door dat we niet zo goed bezig waren, vooral toen we ons eerste mobieltje hadden

07-10-2007, 11:49
kindertelefoon belde ik ook zovaak en hele verhalen verzinnen ik word mishandeld ik mag niks me mama slaat me altijd

07-10-2007, 11:50

Citaat door Helinim:
kindertelefoon belde ik ook zovaak en hele verhalen verzinnen ik word mishandeld ik mag niks me mama slaat me altijd


Erg he! Stel dat ze de dag erna met Politie voor de deur stonden, jij in een internaat

07-10-2007, 11:58

Citaat door Miss_Magrebia:
Erg he! Stel dat ze de dag erna met Politie voor de deur stonden, jij in een internaat

dom maar daar denk je niet aan op die leeftijd.
ik had echt lol

07-10-2007, 12:00



Citaat door Helinim:
kindertelefoon belde ik ook zovaak en hele verhalen verzinnen ik word mishandeld ik mag niks me mama slaat me altijd


Ik had gezegd mijn moeder pest me omdat ik zo jong ongesteld ben geworden
Hoe we erop kwamen

07-10-2007, 12:09

Citaat door NoHide:
Ik had gezegd mijn moeder pest me omdat ik zo jong ongesteld ben geworden
Hoe we erop kwamen


Pagina's : 1 [2]