Bekijk volle/desktop versie : AlJazeera Sport Kaart/Abbo? wie helpt?



06-10-2007, 15:22
ik wil al jazeera sport maar wie weet of je een kaart of een abbo kan nemen en hoe duur dit is? ik heb alleen hotbird/astra werkt het dan wel? en wie weet waar je een abbo of kaart kan halen in a'dam? graag jullie hulp

06-10-2007, 15:25


je moet bij beverwijk halen ...

06-10-2007, 15:35
hoe duur? nog meer info is welkom

06-10-2007, 15:36
wel veel goedkoper als mediamarkt..
je krijgt er ook gewoon garantie van een jaar

06-10-2007, 15:40



Citaat door fietsendief:
wel veel goedkoper als mediamarkt..
je krijgt er ook gewoon garantie van een jaar


wist niet eens dat je die dingen in mediamarkt kon kopen

06-10-2007, 15:42

Citaat door Don_Zakaria:
wist niet eens dat je die dingen in mediamarkt kon kopen


jewel man
mediamarkt verkoopt alles

06-10-2007, 15:44

Citaat door fietsendief:
jewel man
mediamarkt verkoopt alles


nog ff en je kan er nog een marokkaanse vrouw kopen zullen die ook goedkoper zijn in beverwijk?

06-10-2007, 15:46

Citaat door Don_Zakaria:
nog ff en je kan er nog een marokkaanse vrouw kopen zullen die ook goedkoper zijn in beverwijk?


marokkaanse vrouwen zijn de laatste tijd echt goedkoop..
die vind je volgens mij eerder op de markt

06-10-2007, 15:47

Citaat door fietsendief:
marokkaanse vrouwen zijn de laatste tijd echt goedkoop..
die vind je volgens mij eerder op de markt


ja idd op straat zijn ze gratis dat kan je van aljazeera sport niet zeggen

06-10-2007, 15:48

Citaat door Don_Zakaria:
ja idd op straat zijn ze gratis dat kan je van aljazeera sport niet zeggen


HAHAHAH!

06-10-2007, 16:57
in mijn schoteldecorder kan ik geen kaart insteken. dan lukt het zeker niet he?

06-10-2007, 17:00

Citaat door Don_Zakaria:
ik wil al jazeera sport maar wie weet of je een kaart of een abbo kan nemen en hoe duur dit is? ik heb alleen hotbird/astra werkt het dan wel? en wie weet waar je een abbo of kaart kan halen in a'dam? graag jullie hulp


Mijn neef uit Marokko heeft hem voor mij opgestuurd. Binnen 2 dagen had ik hem. Kost daar maar 40 euro voor 1 jaar. Het is officiële kaart dus geen gezeik met codes of zo. Heb al best wat leuke wedstrijden live gezien. Roma - Inter, Barca-Sevilla

08-10-2007, 04:55



Citaat door Marouane_5:
Mijn neef uit Marokko heeft hem voor mij opgestuurd. Binnen 2 dagen had ik hem. Kost daar maar 40 euro voor 1 jaar. Het is officiële kaart dus geen gezeik met codes of zo. Heb al best wat leuke wedstrijden live gezien. Roma - Inter, Barca-Sevilla


welke receiver en moet jij hem nog activeren? ik heb namelijk al alleen hij zou het volgens de verkoper wel doen in mijn receiver maar verder heel vaag allemaal...ik kan er ook niks over vinden op internet

08-10-2007, 15:58
Het is heel simpel. Kaart kopen en erinsteken. Het is dan gelijk ge-activeerd.

Persoonlijk heb ik geen Al-Jazeera sport, maar ART sport, aangezien ik de Afrikaanse bekerwedstrijden wil volgen. Al-Jazeera heb je nodig als je spaanse competitie wil zien.

Tegenwoordig heb je ook een kaart die zowel ART als AL-Jazeera ontvangt. Helaas alleen in de arabische landen te koop. Overigens is het daar allemaal veel goedkoper.

Hier kost een normaalkaart (of ART of AL Jazeera) voor een half jaar al gauw 70 Euro en voor een jaar 110 Euro. Te koop bij iedere schotelwinkel.

08-10-2007, 16:28

Citaat door Sfax:
Het is heel simpel. Kaart kopen en erinsteken. Het is dan gelijk ge-activeerd.
Persoonlijk heb ik geen Al-Jazeera sport, maar ART sport, aangezien ik de Afrikaanse bekerwedstrijden wil volgen. Al-Jazeera heb je nodig als je spaanse competitie wil zien.

Tegenwoordig heb je ook een kaart die zowel ART als AL-Jazeera ontvangt. Helaas alleen in de arabische landen te koop. Overigens is het daar allemaal veel goedkoper.

Hier kost een normaalkaart (of ART of AL Jazeera) voor een half jaar al gauw 70 Euro en voor een jaar 110 Euro. Te koop bij iedere schotelwinkel.


vervolgens geen Aljazeera sport ik denk dat ik gewoon aan sport1 ga of zo stukken makkelijker...! vage shit!