moslimastyling
22-10-2003, 20:07
Salaam aleykoum warahmoutallah wabaraqatuhu
beste broeders en zusters,
inschaAllah wil ik deze topic houden over ahadeeths die in aanraking komen met de komende heilige maand Ramadan.
Daarom wil ik uiterst vriendijk vragen om hier geen discussies te starten maar enkel ahadeets over de Ramdan plaatsen.
Dit kan gaan over het verbreken van het vasten, over salaat taraweeh en over het houden van het gebed, ook kan het gaan over iedh en veel meer zaken die aan bod komen tijdens de Ramadan.
Houd je wel aan één regel, enkel Ahadeeth of natuurlijk Ayaats uit de Koran.
InschaAllah gair en ik hoop op jullie medewerking inschaAllah.
FieamanAllah, salaam aleykoum warahmouthallah wabaraqatuhu
ukht fie dien, myriame moslima
-----------------
Azzuhri r.a zei:
"Als Ramadan aanbreekt daN is eR niEts andErs daN heT ReciTereN vaN de Koran eN hEt Voeden van MensEn "
beste broeders en zusters,
inschaAllah wil ik deze topic houden over ahadeeths die in aanraking komen met de komende heilige maand Ramadan.
Daarom wil ik uiterst vriendijk vragen om hier geen discussies te starten maar enkel ahadeets over de Ramdan plaatsen.
Dit kan gaan over het verbreken van het vasten, over salaat taraweeh en over het houden van het gebed, ook kan het gaan over iedh en veel meer zaken die aan bod komen tijdens de Ramadan.
Houd je wel aan één regel, enkel Ahadeeth of natuurlijk Ayaats uit de Koran.
InschaAllah gair en ik hoop op jullie medewerking inschaAllah.
FieamanAllah, salaam aleykoum warahmouthallah wabaraqatuhu
ukht fie dien, myriame moslima
-----------------
Azzuhri r.a zei:
"Als Ramadan aanbreekt daN is eR niEts andErs daN heT ReciTereN vaN de Koran eN hEt Voeden van MensEn "