Bekijk volle/desktop versie : - Onzin verdeeld over zinnen.

Pagina's : [1] 2 3

06-10-2007, 10:23
Als fan van het surrealisme heb ik het ook op gekke teksten, gedichten en verhalen waar je wel '' op kunt zeggen.

Dus als je wat geks vindt, of zelf iets geks hebt gemaakt; plaats het!

06-10-2007, 10:48

Citaat:
Uit ’n recent onderzoek bleek dat mobieltjes meer bacteriën bevatten dan wc-brillen. Slim, héél slim. De gevaren schuilen namelijk ergens anders. Laten we eens beginnen met prullenbakken van het merk ‘Rentokil’. Voeg je twee letters toe, dan krijg je de schrik van je leven. Rent to kill. Het geheim schuilt dieper dan alleen de misselijkmakende geur van gebruikte inlegkruisjes. De letters die er namelijk bij zijn gekomen zijn de ‘t’ en de ‘l’, als in: TL-buis. Volgens een andere nieuwsbron zit er een giftige stof in de TL-buis, die, zodra hij wordt geopend, zich in je longen plant en voortplant, en kamerplant. De handdrogers, tevens ook afkomstig van Rentokil, blijken ook een slechte invloed te hebben op ons immuun-systeem. Van een enorm hete luchtstroom tot een ijskoude wind, dit apparaat doet werkelijk alles om het water weg te krijgen. Volgens bronwater komt er een bepaalde stof vrij bij de huid, als die wordt blootgesteld aan hete en ijskoude winden, die ons DNA bevat. Met spijt deelt bronwater met ons mee dat ons einde eraan komt, en niet via terroristen, ook niet via een milieuramp, het enige dat bronwater kwijt wil is: 'Keep your water closed'.
Dit was m'n eigen stukkie.

06-10-2007, 12:39

Dit is zo'n topic voor mij, maare ik kom er later nog op terug!

06-10-2007, 17:36
Is kool.

06-10-2007, 17:38

Het is dus de bedoeling dat ik hier onzin drop toch?

06-10-2007, 17:41
Ja, dit hoort dus een hit te worden.

06-10-2007, 17:47
Ik wilde iets typen, maar het klopt niet

06-10-2007, 21:09
My kind of topic! Ik zal binnekort wel eens wat plaatsen Ik denk dat ook Qzero zich een dezer dagen hier zal laten zien

07-10-2007, 00:20
Ik kan daar zooooooooo niet tegen.

Is echt alleen onzin schrijven om onzin te schrijven. De kunst van het schrift is juist om de juiste woorden te vinden om iets te zeggen, bladerdegen kan iedereen. (hehe, Bladerdeeg, weet je hoelang ik dat niet heb gebruikt.)

07-10-2007, 08:38
Ik wilde de topic in evenwicht brengen door iets zinnigs te plaatsen:

Citaat:
Van dit beeld van de moderne vrouw die we zijn krijgen we nog eens een zenuwinzinking. Afgezien van het huishouden doen, kinderen baren en grootbrengen, werken (in ons eigen onderhoud voorzien!) en - hopelijk - onze geest voeden, moeten we ook nog eens intelligent zijn en seksueel aantrekkelijk ..; Maar dat niet alleen, we moeten ook nog de partner de kans geven zich meer te voelen dan alleen de kostwinner. Tussen twee haakjes: hoe hij zich ook voelt wat dit betreft, objectief gezien is hij de kostwinner niet meer. Dat wil zeggen, hem de ruimte geven om emotioneel zichzelf te zijn. We maken ruim baan voor het nieuwe ego van de man en we verspillen onze energie om hen er zelf in te laten geloven, terwijl we in ons hart weten dat wij, en wij alleen, verantwoordelijk zijn voor het hele gevoelsleven. De warmte, binnen het gezin en om ons heen, rust honderd procent op onze overbelaste schouders.

Jullie mogen me nu interviewen, laat de cameramannen hun werk doen.

07-10-2007, 12:17
Knuf, ken je deze nog!

Citaat:
I'm feelin' kinda bored, like oh my lord. Ik hoop dat niemand dit hoort.
Iedereen slaapt, ik ben de enige gek die nog gaapt.
Ik voel me eigenlijk niet zo lekker, maar ik kan niet slapen. Ik baal freakin' als een stekker.
Mn hoofd begint te bonken, denk je dat Jack uit The Titanic echt is verdronken?
Ik heb zin om wat te gaan maken, zal ik het leeg staande huis aan de overkant kraken?
Niemand zal het merken, dan heb ik het rijk voor mij alleen! Niemand zal me tot iets kunnen beperken.
Dan doe ik alles wat ik wil, mn ogen beginnen te jeuken. What's wrong pupil?
Ze zegt:'je moet naar je bedje toe, ik ben moe'.
Oke ik ga, OMG dit is echt dikke bla!
Doei, muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh mijn laatste geloei.

07-10-2007, 12:24

Citaat door Lady_Mii:
My kind of topic! Ik zal binnekort wel eens wat plaatsen Ik denk dat ook Qzero zich een dezer dagen hier zal laten zien
.

Juist, dat denk ik ook.

Citaat door XxNad0rGirlxX:
!
.

Citaat door EMIEN:
Ik kan daar zooooooooo niet tegen.

Is echt alleen onzin schrijven om onzin te schrijven. De kunst van het schrift is juist om de juiste woorden te vinden om iets te zeggen, bladerdegen kan iedereen. (hehe, Bladerdeeg, weet je hoelang ik dat niet heb gebruikt.)
. Mijn tekstje is volgens veel mensen echt abnormaal, maar het viel me gewoon echt op, en ik heb er gewoon echt diep over nagedacht. En met een beetje hulp van tetouaniia heb ik er een soort van artikel van kunnen maken.

Onzin wasn't my intention.

Citaat door Precumida:
Ik wilde de topic in evenwicht brengen door iets zinnigs te plaatsen:

Jullie mogen me nu interviewen, laat de cameramannen hun werk doen.
. Meer, meer, meer!

Citaat door Peperwortel:
Knuf, ken je deze nog!

.

JAAAAAAAA. Zieke rap.

07-10-2007, 20:39

Citaat door Knuflook:
:. Meer, meer, meer!

Ik had een interview verwacht, beroemdheden worden altijd geïnterviewd.

Morgen, insha'Allah. Zit nu niet op mijn pc, en moet bovendien nog verder studeren. - Kleine pauze. -

07-10-2007, 20:41
Is goed.

Interviewen doen we via de PM, hè?

07-10-2007, 20:49
De cameramannen moet het op beeld nemen, hè.

Pagina's : [1] 2 3