Bekijk volle/desktop versie : Dat is pas scheinheilig!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-10-2003, 17:18
Hoofdoek dragen in de Ramadan en dan weer uitrekken
zal ik maar zeggen trek aan og hellemaal niet?..


toch wat vinden jullie der van..
is het niet vaak opgekomen

22-10-2003, 17:22


verschrikkelijk
ik haat zulke meiden wolla echt waar
doe het goed of doe het niet toch ???????????

22-10-2003, 18:47
wat!!! zo erg..hoe durve ze..zo een erge vorm van schijnheiligheid heb ik nog nooit gezien..en gelukkig maar...kzou da gewoon tegen hun gezicht gezegd hebben...ma goed...

22-10-2003, 19:14
Salaam aleykoum warahmouthAllah wabaraqatuhu

Akhawaat, ik wil heel graag op deze topic reageren,maar ik hoop dat het niet de verkeerde kant uitgaat en laat ons inschaAllah elkaar niet veroordelen.

Bismillah,
Elhamdoulilah akhawaat ik zou het maschaAllah vinden dat er zusters zijn die nog respect hebben voor de maand Ramadan, want dit is het feit dat hen lijd om hijaab aan te doen,tijdens deze maand.

Ook al zijn ze van plan om deze terug uit te doen na de Ramadan.

Wat ik wil zeggen is:
-Weet jij of deze ukht nog gaat leven na ramadan, kan het niet zijn dat ze tijdens deze Heilige Maand kan sterven? Allahu akhbaar

-Weet jij of deze ukht geen kennis gaat opdoen en goede ervaring gaat opdoen met medezusters, door samen te komen, koran te lezen en wat nog allemaal , deze gaat beslissen hijaab aan te houden omdat ze dit al een maand heeft gedaan en niet meer zonder kan? Allahu akhbar

-Kan dit niet de Sabab zijn voor onze zusters? Moeten we hen niet steunen? Moeten we hen beledigen en demotiveren om deze hijaab aan te doen? Ook al is het met de verkeerde intentie, lijd hen naar de juiste!!!

Ik hoop inschaAllah dat ik niet te hard overkom maar dat ik hier enkel maar heb gezegd hoe ik erover denk en ik hoop en smeek Allah swt dat Hij ons helpt elkaar te helpen, en dat we klaar staan voor mede-akhawaat ook al is deze niet goed voor ons, en dat we elkaar vergeven, en dat we deze komende Maand met veel geloof en rahma betreden en dat Allah swt onze zonden gaat vergeven en ons djennah laat binnentreden

Yha Allah vergeef ons, vergeef ons onze verkeerde daden en lijd ons want wat zijn wij zonder Jouw leiding
Yha Allah verlicht onze paden want we zullen verdwalen zonder Jouw verlichting
Yha Allah laat ons djennah binnen want we zijn verloren zonder dat U ons aanvaard als dienaars
Yha Allah houd ons heel ver weg van Djahnam want wij zijn enkel dienaars en kinderen van Adam, wij maken fouten en wat zijn wij zonder U vergeving

Ameen yha Rabb

FieamanAllah, salaam aleykoum warahmouthAllah wabaraqatuhu
ukht fie dien Myriame Moslima

22-10-2003, 19:19


kwaadspreken is ook haram

22-10-2003, 19:26
Wa qoeli bni Adam moelchata'ien Wa gayroen chata'ien TAWABOEN


Dus neem je kans bij deze maand van Rahma, of niet akhawaat

wa salaam aleykoum warahmoutallah wabaraqatuhu
ukht fie dien, myriame moslima

22-10-2003, 19:36

Citaat:
Origineel gepost door moslimastyling
Salaam aleykoum warahmouthAllah wabaraqatuhu

Akhawaat, ik wil heel graag op deze topic reageren,maar ik hoop dat het niet de verkeerde kant uitgaat en laat ons inschaAllah elkaar niet veroordelen.

Bismillah,
Elhamdoulilah akhawaat ik zou het maschaAllah vinden dat er zusters zijn die nog respect hebben voor de maand Ramadan, want dit is het feit dat hen lijd om hijaab aan te doen,tijdens deze maand.

Ook al zijn ze van plan om deze terug uit te doen na de Ramadan.

Wat ik wil zeggen is:
-Weet jij of deze ukht nog gaat leven na ramadan, kan het niet zijn dat ze tijdens deze Heilige Maand kan sterven? Allahu akhbaar

-Weet jij of deze ukht geen kennis gaat opdoen en goede ervaring gaat opdoen met medezusters, door samen te komen, koran te lezen en wat nog allemaal , deze gaat beslissen hijaab aan te houden omdat ze dit al een maand heeft gedaan en niet meer zonder kan? Allahu akhbar

-Kan dit niet de Sabab zijn voor onze zusters? Moeten we hen niet steunen? Moeten we hen beledigen en demotiveren om deze hijaab aan te doen? Ook al is het met de verkeerde intentie, lijd hen naar de juiste!!!

Ik hoop inschaAllah dat ik niet te hard overkom maar dat ik hier enkel maar heb gezegd hoe ik erover denk en ik hoop en smeek Allah swt dat Hij ons helpt elkaar te helpen, en dat we klaar staan voor mede-akhawaat ook al is deze niet goed voor ons, en dat we elkaar vergeven, en dat we deze komende Maand met veel geloof en rahma betreden en dat Allah swt onze zonden gaat vergeven en ons djennah laat binnentreden

Yha Allah vergeef ons, vergeef ons onze verkeerde daden en lijd ons want wat zijn wij zonder Jouw leiding
Yha Allah verlicht onze paden want we zullen verdwalen zonder Jouw verlichting
Yha Allah laat ons djennah binnen want we zijn verloren zonder dat U ons aanvaard als dienaars
Yha Allah houd ons heel ver weg van Djahnam want wij zijn enkel dienaars en kinderen van Adam, wij maken fouten en wat zijn wij zonder U vergeving

Ameen yha Rabb

FieamanAllah, salaam aleykoum warahmouthAllah wabaraqatuhu
ukht fie dien Myriame Moslima
meiske ge hebt gelijk..mooie woorden mashallah..ik mocht nie zo reageren want dara heb je gelijk in..ze heeft dan nog beetje respect voor de maand ramadan...

22-10-2003, 19:46
MaschaAllah lieve zuster

Allahu akhbar ik voel de rahma al, dit is nu Achlaaq

Lady moi, ik hoop inschaAllah dat wij allen een voorbeeld aan jou kunnen nemen

fieamanAllah, salaam aleykoum warahmouthallah wabaraqatuhu
ukht fie dien myriame moslima

22-10-2003, 19:51
ehh ik voel me vereerd ..maar jij bent de grote voorbeeld met je mooie tekst mashallah..

wa alikoum asalaam warahmatoulah wabarakatou..

22-10-2003, 21:48
Ik vind het goed van ze dat ze het hebben geprobeerd mashallah


Sheikh al-Albani, moge Allaah hem genade schenken, zei:
In de Qor'aan zegt Allaah Ta'ala:

O, jullie die geloven! Vasten is aan jullie voorgeschreven zoals het was voorgeschreven aan degenen voor jullie,



De wijsheid achter het vasten is dat de moslim zijn gehoorzaamheid aan Allaah laat toenemen in de maand van het vasten,
[SIZE=4]en uiteindelijk gehoorzamer wordt dan hij tevoren was.

[GLOW=blue]asalamo3aleikum wr wabareketoho[/GLOW]
Flexiegirl

22-10-2003, 21:59
salaam aleykoum warahmoutAllah wabaraqatuhu

MaschaAllah djazaaki Allahu khairan ukht voor de nasi7a

wa salaam, ukht fie dien, myriame

22-10-2003, 22:37
DJAZAAKALLAAHOE GAIRAN ja oegtie fie dien

Flexiegirl

23-10-2003, 13:53



Citaat:
Origineel gepost door 0uidath
kwaadspreken is ook haram
Foto's zijn ook Haram, kijk eens naar je Avatar

23-10-2003, 17:58

Citaat:
Origineel gepost door Uitgeblust
Foto's zijn ook Haram, kijk eens naar je Avatar
ik heb haar da zo vaak gezegt dat een eigen foto haram is...ik vraag me af wat ze ermee wilt bereiken..

23-10-2003, 18:53

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[b]ik heb haar da zo vaak gezegt dat een eigen foto haram is...ik vraag me af wat ze ermee wilt bereiken.. [/B]
Elke foto is Haram lieverd, ook jou Avatar.
Islamitische geleerde hebben wel foto's toegestaan voor paspoort, rijbewijs enz.

de Profeet (vrede en zegening van Allah zij met hem) heeft gezegd: "De engelen betreden een huis niet waarin een afbeelding zit." (overgeleverd door al-Boekhaari, Bid' al-Khalq, 2986) en alles wat de engelen niet betreden heeft bevat niets goeds." (Uit Fataawa Manaar al-Islam, 3/759)

Pagina's : [1] 2 3 4 5