Bekijk volle/desktop versie : Cant forget my ex..



Pagina's : [1] 2 3

05-10-2007, 15:09
Ik kan mn ex maar niet vergete... het is nu al dik een half jaar uit maar dnk nog steeds dagelijks aan haar... :$ Heb in tussen tijd genoeg andere meide ontmoet maar ik kon gwn niet mezelf zijn bij hun.. elke keer alsk bij een meisje was d8 ik aan haar...

Wil wel trg bij haar maar volgens haar is er gwn te veel gebeurt maar ze houd nog van me zegt ze..????

what to do..

05-10-2007, 15:11


Er zijn poesjes zat

05-10-2007, 15:21
je kan er met haar over praten en als ze echt niet meer wilt, zul je echt door moeten gaan met je leven. Het is niet anders he

05-10-2007, 15:26

Citaat door Lala_Oumaima:
je kan er met haar over praten en als ze echt niet meer wilt, zul je echt door moeten gaan met je leven. Het is niet anders he


Ewa heb met haar over gepraat ze zegt ik hou nog van je enzo eerste zei ze ook van we geve nog kans ma dag erna zegt ze er is teveel gebeurt voor een kans

ewa snapte er nx van ik d8 met tijd vergeet ik haar maar helaas

05-10-2007, 15:27


gossie

05-10-2007, 15:30
ja dt zowiezo ik ga zkr door met mn leve heb in tussen tijd gnoeg andere leuke meide ontmoet.. maar tog dnk ik steeds weer aan haar...

En yusuf gleoof me zo d8 ik ook broeder maar als je verliefd raak is wat anders

05-10-2007, 15:31
hoe oud ben je

05-10-2007, 15:37

Citaat door Boras00:
Ik kan mn ex maar niet vergete... het is nu al dik een half jaar uit maar dnk nog steeds dagelijks aan haar... :$ Heb in tussen tijd genoeg andere meide ontmoet maar ik kon gwn niet mezelf zijn bij hun.. elke keer alsk bij een meisje was d8 ik aan haar...

Wil wel trg bij haar maar volgens haar is er gwn te veel gebeurt maar ze houd nog van me zegt ze..????

what to do..


Je moet er met haar over praten.. als jullie liefde echt zo sterk was dan overwint het alles, zelfs als er veel is geeurd. Succes ermee, xx helinaa (L)

05-10-2007, 15:38
Sorry maar jij bent dan echt GEEN vent, als een meid het uitmaakt hoe haal je het in je hoofd het nog te gaan proberen heb je geen ZELFRESPECT en kom niet met het is liefde, want als het WARE liefde was dan konden jullie alles aan.

05-10-2007, 15:39
OOk al is er te veel gebeurt..maar ze zegt wel dat ze van je houd dan snap ik iets niet..Als ze echt van je zou houden zou ze je terug nemen, maakt niet wat jullie hebben meegemaakt.

05-10-2007, 15:41

Citaat door Queen_Iraqiyaa:
Je moet er met haar over praten.. als jullie liefde echt zo sterk was dan overwint het alles, zelfs als er veel is geeurd. Succes ermee, xx helinaa (L)


Ewa wat moetk er van zeggen ik zie haa rlaatste tijd niet meer en ja bellen schiet ook niet op wilt persoonlijk zeggen..

Maar ik ben 22 yusuf

05-10-2007, 15:41

Citaat door Boras00:
ja dt zowiezo ik ga zkr door met mn leve heb in tussen tijd gnoeg andere leuke meide ontmoet.. maar tog dnk ik steeds weer aan haar...

En yusuf gleoof me zo d8 ik ook broeder maar als je verliefd raak is wat anders

aaahhh ik kan me nog een topic van jouw herinneren

je moet doen wat het beste is voor jouw bro ... als het niet meer te fixen is... kan je beter verder gaan met je leven... het duurt een tijd voordat je dr overheen bent ... dat gebeurd ook niet 1.2.3 .. en als er nog kans is ? waarom mail je dr niet met wat je voelt of bel je dr niet?.... niet geschoten is altijd mis...

05-10-2007, 15:42


Tazz ghek, noem jij jezelf nou een man? ga maar in een hoekje huilen en kijk maar toe hoe zij straks hand in hand samen met een andere illie rondloopt.

Vergeet haar, zijn genoeg wijfe in nederland. Er zijn immers meer vrouwen dan mannen op deze wereld..

Good for us.

05-10-2007, 15:43
Ewa lieverd ik snap t ook niet.. kon ik t haar maar duidelijk make ma weet niet hoe

05-10-2007, 15:43

Citaat door PareltJe_Nr1:
Sorry maar jij bent dan echt GEEN vent, als een meid het uitmaakt hoe haal je het in je hoofd het nog te gaan proberen heb je geen ZELFRESPECT en kom niet met het is liefde, want als het WARE liefde was dan konden jullie alles aan.



als het ware liefde was waren ze al getrouwd

Pagina's : [1] 2 3