Bekijk volle/desktop versie : Wie kent (foto)...



Pagina's : [1] 2 3

05-10-2007, 12:20
Salam Halaikoem Wa Rahmatoelah Wa Barakatoeh Broeders & Zusters.

Ik heb wat rondgekeken op de site en heb gemerkt dat de topics over de islam vaak worden bekeken en er word niet/weinig gereageerd.
en juist die andere topics met ik zoek hem/haar word heel veel op gereageerd.

hoe zou dat komen?
Kunnen andere de waarheid niet aan?

Graag jullie meningen daarover

Wassalam Broeders & Zusters.

05-10-2007, 12:28


Salaam Zuster,

Indderdaad je hebt gelijk, vele topics die over wat ons te wachten staat worden weinig/niet op gereageerd.

05-10-2007, 12:36
salaam ajkoem mijn zuster je hebt inderdaad gelijk ik heb er ook enkel geplaats en er wordt maar weinig gereageerd maar als je en topic opent over marokkaanse meiden en negers reageert heel marokko.nl

05-10-2007, 13:07
was me niet opgevallen

05-10-2007, 13:15



Citaat door wvhh:
was me niet opgevallen


Salam Zuster.
oow ja"???????

kijk zelf maar naar deze topic zo vaak bekeken zo weinig gereageerd

05-10-2007, 13:19

Citaat door Miss__Tamazight:
Salam Halaikoem Wa Rahmatoelah Wa Barakatoeh Broeders & Zusters.

Ik heb wat rondgekeken op de site en heb gemerkt dat de topics over de islam vaak worden bekeken en er word niet/weinig gereageerd.
en juist die andere topics met ik zoek hem/haar word heel veel op gereageerd.

hoe zou dat komen?
Kunnen andere de waarheid niet aan?

Graag jullie meningen daarover

Wassalam Broeders & Zusters.





zoooo jij hebt echt gelijk he islam dingen vergeten ze en reageren er niet op maar wanneer net die ene blonde marokkaan word gezicht komen ze met scheldwoorden en al die shit

05-10-2007, 13:26
daarom heb ik als onderwerp wie kent (foto)... daar word gelijk op gekeken en dan zien ze dat het over islam gaat en dan doen ze gelijk weg

soms vindt ik 't echt triest ik bedoel maar wat is er mooier dan de islam?

een jongen of meisje is toch niet mooier dan de islam of wel?

05-10-2007, 13:27

Citaat door aila.tahraoui:
Salam Zuster.
oow ja"???????

kijk zelf maar naar deze topic zo vaak bekeken zo weinig gereageerd

ewa ja.
mensen komen niet zomaar naar dit hoekje. als ze op uit het oog verloren klikken, dan willen ze weten wie er allemaal gezocht word. en als ze over zulke onderwerpen willen praten als de jouwe dan klikken ze ergens anders op. het is overigens wel jammer, dat er niet veel op islam topics word gereageerd, maar wel heel veel op onzinnige topics

05-10-2007, 13:54
mensen zijn snellerr geneigd slechte dingen te begaan

05-10-2007, 14:00
Ik kijk ook vaak op islam en ik... Ik kijk erop omdat ik kennis wil opdoen... En reageer niet omdat ik er te weinig van weet... Een vriendin heeft mij ook afgeraden om daar nou juist kennis op te doen... Ze vertelde dat er te veel vals was en dat er te veel joden sjoemelen...

Weet niet of het waaar is.. maar dan heb je be3da mijn verklaring

05-10-2007, 14:04

Citaat door juliet:
Ik kijk ook vaak op islam en ik... Ik kijk erop omdat ik kennis wil opdoen... En reageer niet omdat ik er te weinig van weet... Een vriendin heeft mij ook afgeraden om daar nou juist kennis op te doen... Ze vertelde dat er te veel vals was en dat er te veel joden sjoemelen...

Weet niet of het waaar is.. maar dan heb je be3da mijn verklaring

ja dat is waar//maaar ik denk niet dat DAT de reden is waarom velen alleen op onzin topics reageren toch..

05-10-2007, 15:06
jullie hebben kapot gelijk

05-10-2007, 15:36



Citaat door puur_genieten:
ja dat is waar//maaar ik denk niet dat DAT de reden is waarom velen alleen op onzin topics reageren toch..




Ja, dat is waar... probeer ze ook niet de verdedigen hoor.. Gaf alleen even mijn verklaring..

05-10-2007, 15:38

Citaat door only you:
jullie hebben kapot gelijk




HELEMAAL MEE EENS

05-10-2007, 17:30
dan een vraag aan jullie allemaal...

wat bracht je hier
was het de titel? (wie kent (foto)...)
of lees je alle topics?

graag jullie meningen en dan wil ik er wat over zeggen

Pagina's : [1] 2 3