Bekijk volle/desktop versie : koop en bewaarziek



Pagina's : [1] 2 3

04-10-2007, 23:18
Ik ben mijn huis aan het opruimen, Ben pas verhuisd en had wat dingen in de kleine kamer gezet. Nu wilde ik alles helemaal gaan opruimen en het is echt belachelijk wat ik allemaal heb!
En dat ik het uberhaupt heb meeverhuisd

Ik koop echt te veel onzin. Heb bijvoorbeeld onwijs veel flessen staan bij de schoonmaakmiddelen. voegenreiniger van 3 jaar terug en tegelreiniger. Wat moet ik ermee want ik ben allang verhuisd en heb werkte voor geen meter.

3 paar pumps die ik nooit draag maar ik wilde ineens pumps dus ik moest ze in alle kleuren . Ze staan gewoon daar nieuw te wezen.

En zo kan ik wel doorgaan.

Wie heeft dat ook?

04-10-2007, 23:19



Citaat door NoHide:
Ik ben mijn huis aan het opruimen, Ben pas verhuisd en had wat dingen in de kleine kamer gezet. Nu wilde ik alles helemaal gaan opruimen en het is echt belachelijk wat ik allemaal heb!
En dat ik het uberhaupt heb meeverhuisd

Ik koop echt te veel onzin. Heb bijvoorbeeld onwijs veel flessen staan bij de schoonmaakmiddelen. voegenreiniger van 3 jaar terug en tegelreiniger. Wat moet ik ermee want ik ben allang verhuisd en heb werkte voor geen meter.

3 paar pumps die ik nooit draag maar ik wilde ineens pumps dus ik moest ze in alle kleuren . Ze staan gewoon daar nieuw te wezen.

En zo kan ik wel doorgaan.

Wie heeft dat ook?
Oh zo ben ik ook... zal ik eens voor de gein een foto maken van m'n wasmiddel voorraad

ben zo terug...

04-10-2007, 23:20
ohw dat heb ik ook,,

koop ik dingen omdat ik ze mooi vind, en eigenlijk niet nodig heb..

uit eindelijk staat het maanden in de kast en geef ik het weg..

echt zonde

04-10-2007, 23:21
Ik ben zo niet, ik ben echt een opruimer en bijv dingen die ik al een tijdje niet gedragen heb, hup weg ermee naar de kledingcontainer, of iets wat ik niet lust of schoonmaak middel die ik niet gebruik weg ermee, haat al die rotzooi opstapelen word een rotzooi.

04-10-2007, 23:21


Ik doe mijn ogen dicht en geef het weg voor goede doel. Rommel gaat de vuilkar in. Ik heb ruimte in mijn appartement en kon makkelijk dingen opbergen maar toen ik heel mijn appartement aanpakte heb ik écht mijn ogen moeten dichtdoen.

Ik doe dat dus NOOIT meer, dingen bewaren!! En heb ook afgezworen om die kleine prullen te kopen, enkel het nodige nog!

04-10-2007, 23:24
Ik heb teveel bakspulletjes. Ik heb een schuif vol met koekvormpjes en ik maak bijna nooit koekjes. Maar als ik er voorbij loop dan kan ik ze niet laten liggen

04-10-2007, 23:26
Ik ben ook een echte opruimer... maar wat voorraad betreft ben ik een echte Hamster

04-10-2007, 23:28

Citaat door Safia21:
Oh zo ben ik ook... zal ik eens voor de gein een foto maken van m'n wasmiddel voorraad

ben zo terug...

Ik ken het. Ik heb zeker 8 flessen naast me wasmachine staan. Wasmiddel en wasverwachter en dan heb ik ernog twee in me keukenkastjes.

Zodra er een aanbieding is dan haal ik het. En altijd voor het op is weer! Zo is het met alles.

04-10-2007, 23:29
Ik heb dat niet, behalve me kleertjes en spulletjes van me dochtertje. Heb nu al 2 opbergdozen vol kleding die haar niet meer passen, maar die ik niet kan weg gooien. En dan heb ik al behoorlijk wat weggegeven hoor. En schoentjes van haar, 1 paar wil ik in zilver laten overgieten ofzo

04-10-2007, 23:30

Citaat door Bumbabeloe:
Ik doe mijn ogen dicht en geef het weg voor goede doel. Rommel gaat de vuilkar in. Ik heb ruimte in mijn appartement en kon makkelijk dingen opbergen maar toen ik heel mijn appartement aanpakte heb ik écht mijn ogen moeten dichtdoen.

Ik doe dat dus NOOIT meer, dingen bewaren!! En heb ook afgezworen om die kleine prullen te kopen, enkel het nodige nog!


Ik heb nu al een zak met schoenen klaar staan en een zak met kleding voor de bak waar ze inzamelen. En twee vuilniszakken met spullen die ik niet nodig heb.

Ik bewaar bijvoorbeeld een haartang die niet goed is
Die ligt nu in de vuilniszak.

04-10-2007, 23:30

04-10-2007, 23:32
En dan heb ik ook nog een hele hoop in verhuisdozen zitten....

met verzorginsproducten heb ik precies hetzelfde

04-10-2007, 23:34



04-10-2007, 23:36

Citaat door Safia21:
En dan heb ik ook nog een hele hoop in verhuisdozen zitten....

met verzorginsproducten heb ik precies hetzelfde



meid jij doet!!! hahahahha die persil heb ik ook gehaald bij de vorige hamsterweken die kleien robijntjes bij de kruidvat toen. 3 voor een euro

shampoo en alles heb ik een voorraadje van.

zulke dingn vind ik niet eens erg, Maar ik koop vaak dingen die niet goed zijn en dan bewaar ik ze toch! Echt onzin!

Ik ga deze week alles weggooien! Mijn man komt hopelijk binnenkort en heb niet eens plaats voor zijn spullen en hij gaat echt zo kijken

04-10-2007, 23:37
safia jij bent erger als mij met voorraad alleen bij jou heeft het structuur bij mij niet, ik heb allerlei soorten merken door elkaar.

Pagina's : [1] 2 3