Bekijk volle/desktop versie : Ehsan Jami wil shockeren met 'Deense cartoonrellen'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

04-10-2007, 21:59
Binnenland

do 4 okt 2007, 21:10
Ehsan Jami wil shockeren met 'Deense cartoonrellen'
DEN HAAG - Het omstreden PvdA-lid Ehsan Jami gaat een film maken die volgens hem veel stof zal doen opwaaien. Hij vergeleek donderdagavond de consequenties met die van de Deense cartoonrellen. Jami was donderdagavond te gast in het televisieprogramma Kruisverhoor van het nieuwe station Het Gesprek.

Een Deense krant publiceerde enige tijd geleden satirische cartoons over de profeet Mohammed. In diverse moslimlanden ontstonden felle protestacties die vele tientallen mensen het leven kostten.

Volgens Jami wordt de film in februari gepresenteerd en is hij al bezig met de voorbereidingen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/72326981/Ehsan_Jami_wil_shockeren_met__Deense_cartoonrellen _.html

04-10-2007, 22:05


Hij wil echt van zn leven beroofd worden. 1 woord voor hem Parnassia samen met wilders

04-10-2007, 22:13

Citaat door noeha_19:
Hij wil echt van zn leven beroofd worden. 1 woord voor hem Parnassia samen met wilders


Omdat hij een schokkende film wil maken over de cartoonrellen? Hopelijk voor mensen als jij gebeurt dat niet.

04-10-2007, 22:21

Citaat door moorkop:
Omdat hij een schokkende film wil maken over de cartoonrellen? Hopelijk voor mensen als jij gebeurt dat niet.


als je weet dat het enige effect is, moslims uit te lokken dan JA. Als jij andere redenen kunt verzinnen om die film te maken dan mag je dat hier neerzetten. wij maken toch ook geen films over joden en hindoes en weet ik veel enige wat wij vragen is respect en als je dat niet krijgt dan kan ik me best voorstellen dat gevoelens bij bepaalde personen zo intensief zijn dat dit leidt tot moord..het zijn ook maar mensen

04-10-2007, 22:22


Ja, maar het begon over het, zonder enig gevaar if any, kunnen verlaten van de islam. Nu wordt het meer een Islam haat campagne. Ik vraag me af of ook hij "gesponsord"wordt door mensen die belang hebben bij het haat zaaien tegen Moslims. Hij wordt in hun ogen, mocht hij ooit gedood worden, geofferd in plaats van vermoord, ten behoeve van het aanwakkeren van de Islam haat. Nou heb ik wel enkele kandidaten die ik daar toe instaat acht.

04-10-2007, 22:48
Blijft een vrij land dit ,Deze man mag elke film maken die hij wil,dat zo langzamerhand iedereen wel een beetje begint te denken dat ex-moslims nog lastiger zijn dan moslims is wat anders.

04-10-2007, 22:49

Citaat door Hazouz_:
Oproep aan alle moslims in Nederland;

Mocht er zo'n film uitkomen van die randdebiel, svp lekker laten gaan. Absoluut geen doodsbedreigingen aan zijn adres, gewoon niet op reageren en totaal links laten liggen. En voor die media-geile honden die mij zogenaamd willen gaan vertegenwoordigen bij nutteloze praatprogramma's als Rondom Tien of Pauw en Witteman, for the love of God, blijf gewoon thuis en houd jullie smoelen dicht. Ik wil helemaal niet vertegenwoordigd worden, dus shut the fuck op already.

Maar als jullie die neppe Iranier, die nota bene NOOIT moslim is geweest, zwaar miljonair willen maken, dan moeten jullie deze oproep als niet aangekondigd beschouwen.

Hazouz

Zonder de reacties van "de moslim", zijn dit gewoon asielzoekers die net als de rest hun best moeten doen om een goede baan te vinden!!

04-10-2007, 23:07

Citaat door Hakim30:
Zonder de reacties van "de moslim", zijn dit gewoon asielzoekers die net als de rest hun best moeten doen om een goede baan te vinden!!


ik dacht, wellicht is het JOU ontschoten, dat de man al een goede baan had, als gemeente raadslid?
Miskien kun je dit standpunt beter in Kanaleneiland verkondigen?

04-10-2007, 23:08
Die gast is totaal zinloos. Ik hoop dat ie nog van zichzelf houdt. Arme knul.

04-10-2007, 23:10

Citaat door tangawihagenees:
als je weet dat het enige effect is, moslims uit te lokken dan JA. Als jij andere redenen kunt verzinnen om die film te maken dan mag je dat hier neerzetten. wij maken toch ook geen films over joden en hindoes en weet ik veel enige wat wij vragen is respect en als je dat niet krijgt dan kan ik me best voorstellen dat gevoelens bij bepaalde personen zo intensief zijn dat dit leidt tot moord..het zijn ook maar mensen


Uitlokken is 1 ding, uit LATEN lokken is het andere.

04-10-2007, 23:12
misschien kan ie beter beginnen om eerst geld in te zamelen voor z'n beveiliging

beetje zonde om daar belastinggeld in te steken als iemand willens en wetens er op uit is om andere mensen te kwetsen

04-10-2007, 23:12

Citaat door Hazouz_:
Oproep aan alle moslims in Nederland;

Mocht er zo'n film uitkomen van die randdebiel, svp lekker laten gaan. Absoluut geen doodsbedreigingen aan zijn adres, gewoon niet op reageren en totaal links laten liggen. En voor die media-geile honden die mij zogenaamd willen gaan vertegenwoordigen bij nutteloze praatprogramma's als Rondom Tien of Pauw en Witteman, for the love of God, blijf gewoon thuis en houd jullie smoelen dicht. Ik wil helemaal niet vertegenwoordigd worden, dus shut the fuck op already.

Maar als jullie die neppe Iranier, die nota bene NOOIT moslim is geweest, zwaar miljonair willen maken, dan moeten jullie deze oproep als niet aangekondigd beschouwen.

Hazouz



04-10-2007, 23:18



Citaat door wolfowitzen:
ik dacht, wellicht is het JOU ontschoten, dat de man al een goede baan had, als gemeente raadslid?
Miskien kun je dit standpunt beter in Kanaleneiland verkondigen?

Hoe word je gemeente raadslid!!

04-10-2007, 23:36

Citaat door mamamama:
Oei, ik lees al weer over "doodsbedreigingen"

De makers van de film van Monty Python's Life of Brian leven dacht ik nog

Maar dit gaat dus een tekenfilm worden?

Always Look on The Bright Side of Life

Een tekenfilm over het leven van de Profeet Mohammed?
Mwoah......kaskrakertje denk ik zo.........

04-10-2007, 23:40
Hij zoekt weer aandacht

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32