Bekijk volle/desktop versie : waarom is het soms moeilijk om mannen te begrijpen...???



04-10-2007, 20:19
ppff wordt er echt strontziek van!!daarom heb ik er ook een stop aangezet.. maar toch ergens binnen voel ik me aangestrokken tot hem krijg gewoon rillingen over me lichaam heen als ik hem zie...

pffff hij is zoo apart... nooit meegemaakt! af entoe aandacht,... en dan weer boycotte..
aan wat heb ik het te danken... eerst had ik nog ze aandacht maar nu is het helaas vervaagt.... tfoe heb ik zo te zien ook aan me zelf te danken!!
ach jah wat gebeurd is is gebeurd... maar het gevoel wilt maar niet weg!!

ppfff wat een cliche..


okeee ff ademen... hmmm ik ben nu uitgerust en opgelucht!!

04-10-2007, 20:36


Geduld Beloond Altijd!!

04-10-2007, 20:59
ben je gescheiden?

04-10-2007, 21:12

Citaat door Latoush:
ppff wordt er echt strontziek van!!daarom heb ik er ook een stop aangezet.. maar toch ergens binnen voel ik me aangestrokken tot hem krijg gewoon rillingen over me lichaam heen als ik hem zie...

pffff hij is zoo apart... nooit meegemaakt! af entoe aandacht,... en dan weer boycotte..
aan wat heb ik het te danken... eerst had ik nog ze aandacht maar nu is het helaas vervaagt.... tfoe heb ik zo te zien ook aan me zelf te danken!!
ach jah wat gebeurd is is gebeurd... maar het gevoel wilt maar niet weg!!

ppfff wat een cliche..


okeee ff ademen... hmmm ik ben nu uitgerust en opgelucht!!


Das snel....

04-10-2007, 22:15



Citaat door shariza:
Geduld Beloond Altijd!!



dats een harde feit jah! en hoe langer je geduld hebt... hoe sterk je ook beloont wordt.

04-10-2007, 22:16

Citaat door shebekia80:
ben je gescheiden?



haahaa nee lah je hafid!! ben niet eens getrouwd om gescheiden te zijn...

04-10-2007, 22:18

Citaat door nadia2007:
[/B][/SIZE]
Das snel....


jah het knaagde gewoon aan me... maar vergeten dat ben ik niet helaas