Bekijk volle/desktop versie : Vreemde boodschappen bij lichaamsresten in Vorst



Pagina's : [1] 2

04-10-2007, 20:03

Citaat:
Vreemde boodschappen bij lichaamsresten in Vorst

Speurders hebben twee vreemde boodschappen ontdekt in de buurt van de lichaamsdelen die dit weekend zijn ontdekt in het Dudenpark in Vorst. Dat schrijft La Dernière Heure maandag.
In het park werden twee dijbenen en een deel van een romp gevonden. Die werden volgens de politie maximum zes uren voor ze werden ontdekt in het park neergelegd.

De speurders vonden ook twee vellen papier. Daarop stond geschreven 'Watashi wa Kira dess' of Japans voor 'Ik ben de moordenaar'. Het gaat om een beroemde zin uit een Japanse stripverhaal of manga van Takeshi Obata en Tsugumi Oba uit 2004. De strip werd er een immens succes. Er werden twee videospelletjes en twee films op gebaseerd
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF01102007_014



Yamato Light is definetely back

04-10-2007, 20:09


Hahah, sugooi desuu!!

Hahah, etooo.... Kore baka desu, kira anata desu .

Hehehe

wat een sukkel, teveel death note gekeken.

04-10-2007, 20:13
Voor diegenen die niet begrijpen waar het over gaat:

De manga Death Note gaat over een student die een Death Note heeft gevonden. Diegene wiens naam je op dit boekje noteert sterft binnen 4 minuten. De detective L moet zien te achterhalen wie deze moordenaar is. Verder is het een spannende kat en muis spelletje op wie het laatst overleeft.

Deze moordenaar heeft de manga gelezen en is daardoor geinspireerd om een moord te plegen, nu speelt hij hetzelfde als wat er in de manga is gebeurt.

Voor wie interesse heeft, de manga heet Death Note

04-10-2007, 20:22

04-10-2007, 21:02


Klinkt interessant.. Jammer dat ze dit niet in nederland uitzenden..

04-10-2007, 21:03

Citaat door JAMIE_4:
Klinkt interessant.. Jammer dat ze dit niet in nederland uitzenden..



Ze gaan het nog uitzenden, dit is zijn eerste moord. Er zal zeker meer volgen.

04-10-2007, 21:07
Wat s hier nu zo grappig aan? Die man is gestoort

04-10-2007, 21:07

Citaat:
Het artikel dat u opvraagt kan enkel door abonnees of houders van een dagkaart bekeken worden.
??

04-10-2007, 21:12

Citaat door HalfMarokkaan:
Wat s hier nu zo grappig aan? Die man is gestoort

ja, ik dacht al

04-10-2007, 21:14

Citaat door Tsedek:
??



Ja je moet geabonneerd zijn om alles te lezen In ieder geval ik heb het hele artikel gelezen en dus ook geplaatst

04-10-2007, 21:15

Citaat door Tsedek:
ja, ik dacht al



Het is ook niet grappig, als je de anime kent dan begrijp je wat ik bedoel.

04-10-2007, 21:16

Citaat door Youssef_L:
Het is ook niet grappig, als je de anime kent dan begrijp je wat ik bedoel.

dat artikel van jou gaat niet over een computer spelletje maar een echte moord,toch?

04-10-2007, 21:17



Citaat door Youssef_L:
Het is ook niet grappig, als je de anime kent dan begrijp je wat ik bedoel.

jeeeeeeeeeeeeee jongen ken je nog wel het verschil tussen make-believe en realiteit?

04-10-2007, 21:18
Ik kijk ook wel best graag manga maar om dat nu in het echte leven te gaan omzetten

04-10-2007, 21:20

Citaat door Tsedek:
dat artikel van jou gaat niet over een computer spelletje maar een echte moord,toch?


Citaat door Tsedek:
jeeeeeeeeeeeeee jongen ken je nog wel het verschil tussen make-believe en realiteit?



het is ook realiteit. Deze moordenaar heeft een moord gepleegd omdat hij naar Death Note keek. Dat heeft hem geinspireerd.

Pagina's : [1] 2