Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kapperszaak Liberty in Amsterdam



04-10-2007, 12:20
Hallo dames,

Ik ga al 3 jaar naar de kapperszaak Liberty in Amsterdam op Victiorieplein. Nu bel ik vandaag om een afspraak te maken met een marokkaanse dame die daar werkt Bahiya en hoor ik dat ze voor haar zelf begonnen is en niet bekend waar en hoe?
Dames als iemand mij kan helpen waar ik haar kan vinden graag reageren of pm sturen. Zij is echt de enige kapster waar ik heel tevreden over ben en ze doet precies wat ik vraag.

Kan iemand mij helpen?

04-10-2007, 13:12


Niemand????

04-10-2007, 15:08
Ik ga ook altijd naar Liberty en wordt altijd geholpen door de eigenaar zelf bob noemen ze hem hij is ook goed

04-10-2007, 15:14

Citaat door schatje26:
Ik ga ook altijd naar Liberty en wordt altijd geholpen door de eigenaar zelf bob noemen ze hem hij is ook goed


Echt waar? Dan ben ik je misschien daar wel een keer tegen gekomen?
Ik ga daar om de 2 maanden, maar goed nu hoor ik dat Bahija weg is, zij heeft echt magische handen, ze knipt zo goed, mijn haar is stuk gezonder geworden sinds zij mij haar doet.
Heb jij toevallig contact met haar of een nr? Zij had toen mijn nr, maar die rn gebruik ik niet meer?
Je zou me echt er super mee helpen?
Bob is ook wel oke, maar knippen geef ik me voorkeur aan Bahija.

05-10-2007, 12:26


De laatste keer dat ik er was was in juni en ik ga binnenkort weer incha allah! Vraag anders aan Bob haar nummer hij zal hem heus wel aan je geven of je kunnen vertellen waar ze haar zaak heeft geopend

Maar ik zelf heb geen contact met haar en haar nr ook niet, meestal doet bob mijn haren!

05-10-2007, 14:25
Hij zegt dat hij geen nr van haar weet en ook niet weet waar zij woont. Maar goed, ik ga volgende week een gokje wagen bij hem, ik weet wel dat hij goed kan verven, alleen ben ik bang dat hij met knippen me haar verpest? Hoe vind jij dat hij knipt?

09-10-2007, 14:52
He meiden ff vraagje,,,,die kapsalon,,,,,,wat betreft de prijzen..is het te doen of is het net als andere nederlandse kappers...duur dus.?

Had gehoord dat het wel zeg maar qwa prijzen best te doen is.EN weten jullie ook wat ze voor Highlightes vragen?
Heb het nummer opgezocht op goudengids maar zie het nergens staan

bedankt meiden

09-10-2007, 16:19

Citaat door CuPaSoUp:
He meiden ff vraagje,,,,die kapsalon,,,,,,wat betreft de prijzen..is het te doen of is het net als andere nederlandse kappers...duur dus.?

Had gehoord dat het wel zeg maar qwa prijzen best te doen is.EN weten jullie ook wat ze voor Highlightes vragen?
Heb het nummer opgezocht op goudengids maar zie het nergens staan

bedankt meiden


nr is: 020-4706879!

09-10-2007, 16:20
Wie kent Bahija de kapster van kapperszaak Liberty?

09-10-2007, 17:28
Nee, sorry.

09-10-2007, 17:56

Citaat door marjam1983:
Hallo dames,

Ik ga al 3 jaar naar de kapperszaak Liberty in Amsterdam op Victiorieplein. Nu bel ik vandaag om een afspraak te maken met een marokkaanse dame die daar werkt Bahiya en hoor ik dat ze voor haar zelf begonnen is en niet bekend waar en hoe?
Dames als iemand mij kan helpen waar ik haar kan vinden graag reageren of pm sturen. Zij is echt de enige kapster waar ik heel tevreden over ben en ze doet precies wat ik vraag.

Kan iemand mij helpen?

waar in amsterdam is dit

09-10-2007, 20:08

Citaat door faith77:
waar in amsterdam is dit


Victorieplein, naast de dirk van den broek.

10-10-2007, 22:28


Bob kan ook heel erg goed knippen hoor

27-11-2007, 15:41
Dames kan iemand mij helpen????