Bekijk volle/desktop versie : zo word je nog lelijker/mooier dan dat je al bent !!



Pagina's : [1] 2

04-10-2007, 10:57
Shaychoel Islaam ibn Taymiyyah rahiemehoellaa zegt het volgende:

''De persoon die oprecht en eerlijk is'', zijn eerlijkheid is klaarblijkelijk vanuit de straling op zijn gezicht, en zijn eerlijkheid kan gekend worden aan de hand van zijn gloed op zijn gezicht, evenzo het tegengestelde van de zondaar en leugenaar. Hoe ouder een persoon wordt, des te meer deze tekenen duidelijk worden. Dus een persoon zal als kind een helder gezicht hebben, echter als hij een zondig persoon wordt, volhardend in het verrichten van zonden, dan zal er zich een lelijk gezicht manifesteren in een latere stadia in zijn leven, en het tegenovergestelde is ook waar. Er is overlevert dat ibn `Abbaas (radiallaahoe `anhoe) heeft gezegd:

Voorzeker, rechtschapenheid verlicht het hart, laat het gezicht stralen, versterkt het lichaam, vermeerdert voorzieningen, en produceert een liefde in de harten van de schepping voor die persoon. Terwijl zondigheid het hart donker maakt, het gezicht vergrijst (somber maakt), het lichaam verzwakt, en een haat produceert in de harten van de schepping voor die persoon.

04-10-2007, 11:02


ik vind et meer dan logisch vriend

04-10-2007, 11:28

Citaat door Illusionist:
Je kunt niet altijd aan de hand van iemands uiterlijk zijn innerlijk bepalen.


vaak wel, een moslim is alleen somber met een goede reden. al mist hij de mooie trekjes dan zal zijn lach en ogen het compenseren.

04-10-2007, 11:36

Citaat door 2Shay:
vaak wel, een moslim is alleen somber met een goede reden. al mist hij de mooie trekjes dan zal zijn lach en ogen het compenseren.



Woelah je hebt gelijk!!
een moslim die eerlijk is en oprecht die straalt gewoon en dat is echt zo.. en zo andersom

wat ik ook heb gelezen is dat het met bidden ook zo gaat, als je het gebed goed verricht en vanuit je hart verricht.. dat gebed stijgt naar boven naar allah toe..als allah het accepteert dan stuurt hij het terug naar je gezicht met hosn en nour..
als jij het gebed afraffelt en niet vanuit het hart verricht..dan smijt allah het terug in je gezicht.. en maakt je gezicht donkerder en somber..

wa lahoe a3lam

04-10-2007, 11:36


Klopt helemaal.

04-10-2007, 11:39

Citaat door Latoush:
Woelah je hebt gelijk!!
een moslim die eerlijk is en oprecht die straalt gewoon en dat is echt zo.. en zo andersom

wat ik ook heb gelezen is dat het met bidden ook zo gaat, als je het gebed goed verricht en vanuit je hart verricht.. dat gebed stijgt naar boven naar allah toe..als allah het accepteert dan stuurt hij het terug naar je gezicht met hosn en nour..
als jij het gebed afraffelt en niet vanuit het hart verricht..dan smijt allah het terug in je gezicht.. en maakt je gezicht donkerder en somber..

wa lahoe a3lam



dat bedoel ik nou

04-10-2007, 11:39
Ze stralen dan nor, rust, vrede, vriendelijkheid uit!

04-10-2007, 11:40
wat is het leuk om gelijk te hebben

04-10-2007, 11:42

Citaat door lella_zitoen:
hahahahah



.. heb je geen school ofzo

04-10-2007, 11:42

Citaat door lella_zitoen:
ja toverfeetje je hebt helemaal gelijk



Dank u lella zitoen

04-10-2007, 11:42

Citaat door 2Shay:
wat is het leuk om gelijk te hebben



haha je komt met een feit.. dat allng is vastgelegd

04-10-2007, 11:42

Citaat door 2Shay:
wat is het leuk om gelijk te hebben


Dat is het inderdaad, maar die tekst is niet afkomstig van jou.
Dus ben jij niet degene die gelijk heeft.

04-10-2007, 12:03



Citaat door _Extravaganza_:
Dat is het inderdaad, maar die tekst is niet afkomstig van jou.
Dus ben jij niet degene die gelijk heeft.



maar ik ben het er mee eens dus komt op hetzelfde neer jullie party poopers

04-10-2007, 12:09

Citaat door 2Shay:
maar ik ben het er mee eens dus komt op hetzelfde neer jullie party poopers


Helemaal niet, je bent het gewoon met diegene eens.
Net zoals wij, dus hebben wij dan ook allemaal gelijk?

04-10-2007, 12:12

Citaat door _Extravaganza_:
Helemaal niet, je bent het gewoon met diegene eens.
Net zoals wij, dus hebben wij dan ook allemaal gelijk?



duh .. hou je mond en geniet ervan

Pagina's : [1] 2