Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie al geld gedoneerd aan de moskeeën?



Pagina's : [1] 2 3

04-10-2007, 10:56
Ok, mensen even een serieuze topic. In deze maand wordt veel geld ingezameld om moskeeën te bouwen. Hebben jullie al gedoneerd? Je krijgt er heel veel hasanaat voor!! En dames jullie ook! Het geld, dat je aan die nieuwe tas of broek wilde uitgeven, kun je ook doneren aan de moskee!

04-10-2007, 11:20


Alhamdoeilliah wel ja.

04-10-2007, 11:22
ik nog niet maar dat wil ik op lila 26 doen insallah

04-10-2007, 11:38
ja heb al gedoneerd

04-10-2007, 11:39


dit mag je niet zeggen!!

wat je doneert als moslim is tussen jou en je schepper.. als je er mee loopt te pronken dan acepteert allah het niet

04-10-2007, 11:44

Citaat door Anubis:
Ok, mensen even een serieuze topic. In deze maand wordt veel geld ingezameld om moskeeën te bouwen. Hebben jullie al gedoneerd? Je krijgt er heel veel hasanaat voor!! En dames jullie ook! Het geld, dat je aan die nieuwe tas of broek wilde uitgeven, kun je ook doneren aan de moskee!



Nee, ik doneer niets aan de moskeeën.
Geen enkele krijgt geld!

Er wordt elke week geld ingezamed, maar ik zie nog steeds een bouwput.
Als maar meer geld nodig zeggen ze, maar degene die de moskee een beetje in de gaten houden en de dagelijkse leiding gaat wel 6 keer op vakantie en rijdt in een nieuw VW busje!

Ammehoela! Ik ga naar Marokko en schenk wel geld aan de mensen in mijn buurt. Er zijn genoeg vrouwen met kinderen die geen man meer hebben. Die kunnen het geld beter gebruiken!

04-10-2007, 11:45

Citaat door IlLeGal_NaDoR:

Nee, ik doneer niets aan de moskeeën.
Geen enkele krijgt geld!

Er wordt elke week geld ingezamed, maar ik zie nog steeds een bouwput.
Als maar meer geld nodig zeggen ze, maar degene die de moskee een beetje in de gaten houden en de dagelijkse leiding gaat wel 6 keer op vakantie en rijdt in een nieuw VW busje!

Ammehoela! Ik ga naar Marokko en schenk wel geld aan de mensen in mijn buurt. Er zijn genoeg vrouwen met kinderen die geen man meer hebben. Die kunnen het geld beter gebruiken!



helaas komt dit echt voor!!

04-10-2007, 11:51

Citaat door Latoush:
helaas komt dit echt voor!!



En of het voorkomt.
Ik financieer geen vakanties.

04-10-2007, 11:53

Citaat door Latoush:
dit mag je niet zeggen!!

wat je doneert als moslim is tussen jou en je schepper.. als je er mee loopt te pronken dan acepteert allah het niet


Citaat door IlLeGal_NaDoR:

Nee, ik doneer niets aan de moskeeën.
Geen enkele krijgt geld!

Er wordt elke week geld ingezamed, maar ik zie nog steeds een bouwput.
Als maar meer geld nodig zeggen ze, maar degene die de moskee een beetje in de gaten houden en de dagelijkse leiding gaat wel 6 keer op vakantie en rijdt in een nieuw VW busje!

Ammehoela! Ik ga naar Marokko en schenk wel geld aan de mensen in mijn buurt. Er zijn genoeg vrouwen met kinderen die geen man meer hebben. Die kunnen het geld beter gebruiken!


Jullie krijgen allebei van mij een pluim

04-10-2007, 11:53
jah dat is wel zo

04-10-2007, 11:56

Citaat door Agga_meisje:
Ow my gosh



Jij kent dit niet?

04-10-2007, 11:57
Nee, ben het niet van plan. Zolang er mensen in het bestuur zitten die niet met geld om kunnen gaan...

De moskee bij mij in de buurt is nu al zeker drie jaar onafgemaakt, nu heeft de gemeente dacht ik besloten om het af te maken en wat zit er ineens vaart achter...


En trouwens die ene broek of trui, zie ik als een investering...

04-10-2007, 12:00



Citaat door Agga_meisje:
Ehm nee niet echt... Die mensen moeten zich schamen...


Haal je kop uit 't zand.

04-10-2007, 12:04

Citaat door Sweet_lailaatje:
Jullie krijgen allebei van mij een pluim


tnks

04-10-2007, 12:06

Citaat door IlLeGal_NaDoR:

Nee, ik doneer niets aan de moskeeën.
Geen enkele krijgt geld!

Er wordt elke week geld ingezamed, maar ik zie nog steeds een bouwput.
Als maar meer geld nodig zeggen ze, maar degene die de moskee een beetje in de gaten houden en de dagelijkse leiding gaat wel 6 keer op vakantie en rijdt in een nieuw VW busje!

Ammehoela! Ik ga naar Marokko en schenk wel geld aan de mensen in mijn buurt. Er zijn genoeg vrouwen met kinderen die geen man meer hebben. Die kunnen het geld beter gebruiken!


Gelijk heb je
Ook en optie...

Pagina's : [1] 2 3