Bekijk volle/desktop versie : Bedreiging aan het adres van Sheich Fawaz



03-10-2007, 20:23
Bedreiging aan het adres van Sheich Fawaz

Aan Sheikh Fawaz Jneid
Al-Soennah Moskee
Fruitweg 5-9
2525KE Den Haag

Geachte Sheikh,





Ik behoor tot het door u- in uw brief van 11 november 2005- genoemde ‘waardeloze schorem’.

Gelukkig voor mij en vele anderen worden mensen, die door u als waardeloos schorem worden betiteld, door de overgrote meerderheid van de Nederlanders juist als ‘goede ‘Nederlanders aangemerkt.

Uw ongenuanceerde scheldpartij aan niet islamieten wordt door alle niet moslim Nederlanders als een compliment aan hun adres gezien, daar u nog nimmer heeft uitgeblonken door eerlijkheid en democratisch denken.

Persoonlijk vind ik dan ook dat u in Nederland niet thuis hoort en zou moeten worden uitgezet, maar dat is een persoonlijke mening.




Mevrouw Ayaan Hirsi Ali is weer terug in Nederland!

Dat zij überhaupt Nederland heeft moeten verlaten is op zich al een schande, maar dat u de grote aanstichter was achter het feit, dat haar situatie in Nederland onhoudbaar werd, is een nog veel grotere schande.




Het is mij bekend dat de islam vrouwen minderwaardig vindt (zie koransura 4:34) maar dat u bovendien, in uw hoedanigheid van geestelijk leider, nog een hoeveelheid leugens over Mevrouw Hirsi Ali uitstort in uw woede over het feit, dat het intelligentiepeil van mevrouw Ayaan Hirsi Ali dat van u overtreft, is een typische uiting van de ongeciviliseerde barbaarsheid van uw islam.




Uw ongenuanceerd schelden tegen mevrouw Hirsi Ali, in uw brief van 11 november 2005 bewijst, dat al hetgeen u mevrouw Hirsi Ali ten onrechte aanwrijft, slechts uw eigen tekortkomingen zijn.

Ongetwijfeld kent ook u het gezegde: “Alles wat je zegt, dat ben je zelf!”




De enige onwaarheid die mevrouw Hirsi Ali over de koran, over de islam en over Mohammed heeft verteld, is dat in de koran staat dat vrouwen moeten worden gestenigd.

Alle andere- door u en uw soortgenoten als leugens aangemerkte- uitspraken van mevrouw Hirsi Ali bevatten volkomen de waarheid over de koran, de islam en Mohammed.




Het verheugt mij ten zeerste, dat er over de gehele wereld een strijd gaande is tegen de barbaarsheid van de islam en haar aanhangers.

Zelfs de Paus heeft de islam opgeroepen om te stoppen met zinloos geweld.

Het zal u bekend zijn dat geweld ( of het dreigen daarmee) altijd en overal een teken is van de geestelijke achterstand van de personen, van wie dat geweld uitgaat.

Slechts barbaren zijn in geweld geïnteresseerd.




Daar ik er voor meer dan 100 procent van overtuigd ben dat u de kwade genius bent achter de bedreigingen naar mevrouw Ayaan Hirsi Ali toe, lijkt mij het aloude “oog om oog, tand om tand “ een redelijk voorstel.

“Indien mevrouw Ayaan Hirsi Ali, gedurende haar verblijf in Nederland iets mocht overkomen, waarvan een islamiet wordt aangewezen als de dader, overkomt u hetzelfde als datgene, wat mevrouw Ayaan Hirsi Ali is overkomen.”

Indien u dit als een bedreiging ziet, geeft u aan slechts barbaars te kunnen denken.

Mijn ‘oog om oog en tand om tand’ is slecht een bescheiden bijdrage aan de veiligheid van mevrouw Ayaan Hirsi Ali.

Het is mij bekend dat islamieten als u niet uitblinken in heldhaftigheid en dat zij slechts dan de ‘held’ willen zijn, als zij buiten schot kunnen blijven.




U heeft zich in de tijd dat u – helaas- in Nederland verblijft zoveel vijanden op de hals gehaald, dat tientallen of zelfs wel honderden, zich gaarne zullen opwerpen om een ’ongeluk’ van Mevrouw Ayaan Hirsi Ali op u te verhalen.




Met ‘ vriendelijke’ groeten,

G.W.Tabak


http://geweta.web-log.nl/

2 oktober 2007



Doorsturen
|

Print

03-10-2007, 20:44


wat doe jij hier?\jij bent hier denk ik enkel om fitna te zaaien!

03-10-2007, 23:22
Hisbuna'Allaah wa ni3mal wakeel.

03-10-2007, 23:29
ja wat is het nut van deze topic?

03-10-2007, 23:31


Allah beschermt de oprechte gelovigen.

06-10-2007, 15:29

Citaat door baabalafraah:
Allah beschermt de oprechte gelovigen.


precies en Allah verbrand de ongelovigen