Bekijk volle/desktop versie : Goed om te weten.

03-10-2007, 15:15
Hey peepz,

Hoe is het om in love te zijn? en een vriendje te hebben?... voelt het goed of zou je liever weer vrijgezel zijn..

Ben benieuwd naar je ervaring.

Bedankt.

03-10-2007, 15:16

Citaat door Illusionist:
Geen liefde in me leven, tenminste op de manier hoe je het formuleerde.

Niet die ene gevonden? ... of heb je er gewoon geen zin in?

03-10-2007, 15:20
Enige liefde in mijn leven zijn mijn ouders.

03-10-2007, 15:21

Citaat door Illusionist:
Ik kan niet kiezen. Ik voel me net als een kind in een snoepwinkel.

oh zo.

03-10-2007, 15:22

Citaat door karima_z:
Enige liefde in mijn leven zijn mijn ouders.

Hamdoelilah!.. ckers meid.

18-05-2009, 13:07
Mijn "probleem' is dat ik niets meer kan voelen! Ben het gevoel kwijt en dit omdat ik heel veel van iemand heb gehouden maar die me ook heel veel pijn heeft gedaan...

18-05-2009, 13:08
Ik zie en lees alleen maar problemen/drama/verdriet etc. Dus aan de ene kant I'm a happy single, aan de andere kant wil je het ook wel eens voelen.

18-05-2009, 13:13

Citaat door Bloemetje:
Ik zie en lees alleen maar problemen/drama/verdriet etc. Dus aan de ene kant I'm a happy single, aan de andere kant wil je het ook wel eens voelen.

Nu prijs ik mezelf ook "gelukkig" dat ik gewoon weer een beetje kan genieten van het leven. Heb veel mooie dingen gezien de voorbij 1,5 jaar, heb gezien wie er echt voor me klaarstond, heb veel dingen bij mezelf ondekt en ben er hmdl beter van geworden maar hiervoor heb ik een dure prijs moeten betalen en dat is weer minder maar Allahmdoelilah.

18-05-2009, 13:15

Citaat door Zonnebloem26:
Nu prijs ik mezelf ook "gelukkig" dat ik gewoon weer een beetje kan genieten van het leven. Heb veel mooie dingen gezien de voorbij 1,5 jaar, heb gezien wie er echt voor me klaarstond, heb veel dingen bij mezelf ondekt en ben er hmdl beter van geworden maar hiervoor heb ik een dure prijs moeten betalen en dat is weer minder maar Allahmdoelilah.

What happened?

18-05-2009, 13:22
Het voelt heerlijk aan jarenlang een relatie en nog steeds over me oren verliefd...

18-05-2009, 13:27
Niks voelt beter dan vrijgezel te zijn. Niemand die aan je hoofd zeurt. Géén rekening houden met de ander. Geen tranen, géén ruzies, Geen onzekere gevoelens. Wat wil je nog meer?

18-05-2009, 13:33
Het heeft zijn ups en downs..
Maar grotendeels is het echt heerlijk!!
Het is heerlijk om te weten, dat er iemand van je houdt op een manier dat niemand anders kan doen!

18-05-2009, 13:34

Citaat door Zonnebloem26:
Mijn "probleem' is dat ik niets meer kan voelen! Ben het gevoel kwijt en dit omdat ik heel veel van iemand heb gehouden maar die me ook heel veel pijn heeft gedaan...

helemaal hetzelfde als mij!