Bekijk volle/desktop versie : manen die getrouwd geweest zijn en kids heben



Pagina's : [1] 2 3

02-10-2007, 15:47
salaam alikom wr wb

ik ken merk deze tijd broeders die getrouwd geweest zijn en kids heben geen kans meer krijgen in deze maatschapij spijtig genoeg de meeste zusters willen geen broeder met kids en dat vind ik persoonlijk wel spijtig heben ze dan geen recht meer om gelukkig te zijn inchallah


ik start deze topic om dat ik zelf getrouwd geweest ben en 2 kids heb en graag wil wetten hoe de meeste erover denken inchallah


walikom salaam wr wb

02-10-2007, 15:51



Citaat door moslimforlife:
salaam alikom wr wb

ik ken merk deze tijd broeders die getrouwd geweest zijn en kids heben geen kans meer krijgen in deze maatschapij de meeste zusters willen geen broeder met kids en dat vind ik persoonlijk wel spijtig heben ze dan geen recht meer omgelukkig te zijn inchallah


ik start deze topic om dat ik zelf getrouwd geweest ben en 2 kids heb en graag wil wetten hoe de meeste erover denken inchallah


walikom salaam wr wb


Ik begrijp je punt, ik denk dat de meeste mannen en vrouw op de een of andere manier afschrikt, dan heb ik het voornamelijk over de dames en heren die nog nooit in een huwelijksbootje zijn gestapt. Want zeg eens eerlijk, gescheiden met twee kids is niet niets. Maar elhamdoellilah zie ik het steeds vaker gebeuren. Ieder heeft het recht om gelukkig te zijn, vanzelfsprekend. Helaas is het een cruel and vicious wereld, nee wij mensen zijn cruel en vicious.

02-10-2007, 15:52
Gelukkig krijgen wij ook een kans als we ontmaagd een huwelijk zouden in treden of als we gescheiden zouden zijn of als wij daarboven op oook kinderen zouden hebben.

Gelukkig krijgen wij ook een kans in onze cultuur.

02-10-2007, 15:53
Veel vrouwen verschillen daarover in mening. De ene gaat ermee akkoord, de andere beschouwt het als een last. Ik persoonlijk zou er geen problemen mee hebben, ik zou het geen reden vinden om een man af te wijzen. Liefde overwint namelijk alles.

Vind het wel jammer dat er in onze cultuur sneller wordt gepraat over een vrouw met kinderen die opnieuw gaat trouwen dan over een man die hetzelfde doet.

02-10-2007, 15:53


Dan zoek je toch een vrouw met kinderen die ook gescheiden is.

02-10-2007, 16:11

Citaat door MissesHU:
Dan zoek je toch een vrouw met kinderen die ook gescheiden is.



salaam alikom ,

ochti is het allemaal zo simpel met men handicap dat mijn linker en soort lichte spier verlaming heeft en zoals jij zegt zoek dan en vrouw met kids dan moet je oppzoek gaan ik ga naar de moskee en naar huis alhamdoellilah gair inchallah


walikom,salaam wr wb

02-10-2007, 16:18

Citaat door Samia2007:
Jammer dat het 1e huwelijk slecht afgelopen is. Valt er niets meer te verzoenen?



nee ochti als de vrouw haar man slaat terwijl hij nog invalide is is het toch ver geraakt heb 4 jaar volgehouden en telkens en nieuwe kans

02-10-2007, 16:19
het is totaal niet erg dat iemand kids heeft van een voorig huwelijk!

02-10-2007, 16:23

Citaat door Stilletjes_:
Gelukkig krijgen wij ook een kans als we ontmaagd een huwelijk zouden in treden of als we gescheiden zouden zijn of als wij daarboven op oook kinderen zouden hebben.

Gelukkig krijgen wij ook een kans in onze cultuur.

Wollahila . Gelukkig zijn die mannen zo vergevingsgezind en kunnen we af en toe een foutje maken zonder dat we gelijk verstoten en afgewezen worden (door onze cultuur).

Ga toch heen, man .

02-10-2007, 16:25
MissesHU je kon ook wel een beetje normaal reageren..
Je kan mensen raken zonder dat je het doorhebt

En topicstarter, Iedereen verdient idd een tweede kans, Dat je vrouw je sloeg, Bewees alleen dat ze jou niet waard is, En Inscha'Allah vind ook jij je geluk

Groetjes Siham

02-10-2007, 16:39

Citaat door moslimforlife:
nee ochti als de vrouw haar man slaat terwijl hij nog invalide is is het toch ver geraakt heb 4 jaar volgehouden en telkens en nieuwe kans


Woow, ziek

02-10-2007, 16:40
ik zou wel met iemand trouwen die een kind heeft

02-10-2007, 16:45



Citaat door moslimforlife:
salaam alikom wr wb

ik ken merk deze tijd broeders die getrouwd geweest zijn en kids heben geen kans meer krijgen in deze maatschapij spijtig genoeg de meeste zusters willen geen broeder met kids en dat vind ik persoonlijk wel spijtig heben ze dan geen recht meer om gelukkig te zijn inchallah


ik start deze topic om dat ik zelf getrouwd geweest ben en 2 kids heb en graag wil wetten hoe de meeste erover denken inchallah


walikom salaam wr wb



Als je denkt dat je als man het lastig hebt, moet je het eens vragen aan een gescheiden vrouw met kinderen.. Je moet niet klagen..

02-10-2007, 16:47

Citaat door moslimforlife:
nee ochti als de vrouw haar man slaat terwijl hij nog invalide is is het toch ver geraakt heb 4 jaar volgehouden en telkens en nieuwe kans

aahh meskien!!..



Ghair insch'Allah

02-10-2007, 16:48


Met alle respect maar ik zelf zou het niet aankunnen, niet dat een man met kinderen minder is of een grotere last. Maar je bent dan genoodzaakt om altijd in contact te blijven met de ex van je man. Meestal zijn zulke vrouwen ook geneigd om in een dip haar ex als eerste te bellen bij wat voor probleem dan ook! En begint ze te dreigen dat het HUN kinderen zijn

Maar alles is met elmektab

Pagina's : [1] 2 3