Bekijk volle/desktop versie : Het genot van twee relaties tegelijk...



Pagina's : [1] 2 3 4

18-08-2002, 22:54
Oke nog een topic...

Ik ben dus pas uit Marokko gekomen en tot mijn grote schrik hebben de meeste meisjes die ik ken twee vriendjes en hun vrienden hebben iederen twee vriendinnen...

Als ik ze vraag waarom ze zo dom doen dan zeggen ze ja nou als de een niet meer verder wil heb ik de andere nog...

Oke wie van jullie vind dat het moet kunnen twee relaties tegelijk?

Bent Dagilia

18-08-2002, 22:56


Hahaahahah Excuse me??!

Bent Dagilia... U just Turned Sixteen But Ur Startin' 2 Shock People Around Here!!


Kom nou zeg... 2 relaties tegelijk...

18-08-2002, 23:01
Kenitriya ....

me topic is gebaseerd op de werkelijkheid.. Marokko (moslimland) en het heeft dingen die ze hier niet hebben op het gebied van liefde enz...

Bent Dagilia

18-08-2002, 23:23

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Oke nog een topic...

Ik ben dus pas uit Marokko gekomen en tot mijn grote schrik hebben de meeste meisjes die ik ken twee vriendjes en hun vrienden hebben iederen twee vriendinnen...

Als ik ze vraag waarom ze zo dom doen dan zeggen ze ja nou als de een niet meer verder wil heb ik de andere nog...

Oke wie van jullie vind dat het moet kunnen twee relaties tegelijk?

Bent Dagilia
Eén relatie is haram, laat staan twee tegelijk. Ik heb echt medelijden met deze mensen.

18-08-2002, 23:24


Moet wel een dure grap zijn, als je ziet wat ik al aan een vriendin op maak, laat staan 2. hehehe

18-08-2002, 23:33

Citaat:
Origineel gepost door Simo77



Tegenwoordig is dat in meid...ik weet niet hoe oud je bent geworden, maar het zal alleen maar erger worden.







Die laatste zin van je

en je Avatar...

Doen me behoooooorlijk... !!!

18-08-2002, 23:33
Mensen met zulks een opvatting komen aan het einde van de rit met lege handen te staan.

18-08-2002, 23:38
Ik ben pas 16 geworden ...

Najib je zegt dat het haram is... Wie kent het woord haram nog in Marokko?

Bent Dagilia

18-08-2002, 23:41

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia

.. Marokko (moslimland) ..

schreeuw het niet te luid,
of je wordt nog uitgelachen !

moslimsland, haha
laat me niet lachen meid


18-08-2002, 23:46
Waarom denk je dat ik het tussen haakjes heb gezet?

Marokko is nog erger dan Europa .. iwa allah i Hdihoem..

Bent Dagilia

18-08-2002, 23:49

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Oke nog een topic...

Ik ben dus pas uit Marokko gekomen en tot mijn grote schrik hebben de meeste meisjes die ik ken twee vriendjes en hun vrienden hebben iederen twee vriendinnen...

Als ik ze vraag waarom ze zo dom doen dan zeggen ze ja nou als de een niet meer verder wil heb ik de andere nog...

Oke wie van jullie vind dat het moet kunnen twee relaties tegelijk?

Bent Dagilia
S ommigen beseffen niet wat ze doen
L et dus niet op hen
E r zijn er die fantasierijk zijn maar
T och zullen ze later beseffen wat ze zijn,

nl.
het vertikale (zowel voor het de mannen als de vrouwen)!

19-08-2002, 00:25

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ik ben pas 16 geworden ...

Najib je zegt dat het haram is... Wie kent het woord haram nog in Marokko?

Bent Dagilia
Iedereen kent het en iedereen weet wat wel en niet mag. Maar toch doen ze het wel. In Nederland is het 10 keer zo erg als in Marokko.

19-08-2002, 00:45


Alles wordt in Marokko in het geheim gedaan... dus wie zegt dat nederland 10 keer erger is dan in Marokko?

Bent Dagilia

19-08-2002, 00:46
En hoe zit het nu....als je meerdere personen tegelijkertijd leert kennen...? "Leert kennen" ...dus geen gefriemel en tgarbick?

19-08-2002, 01:06

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Oke nog een topic...

Ik ben dus pas uit Marokko gekomen en tot mijn grote schrik hebben de meeste meisjes die ik ken twee vriendjes en hun vrienden hebben iederen twee vriendinnen...

Als ik ze vraag waarom ze zo dom doen dan zeggen ze ja nou als de een niet meer verder wil heb ik de andere nog...

Oke wie van jullie vind dat het moet kunnen twee relaties tegelijk?

Bent Dagilia
ik vind dit absoluut niet kunnen!!!!!!

Jeetje man, het wordt steeds gekker.

Pagina's : [1] 2 3 4