Bekijk volle/desktop versie : moslims!!!!!!spoed...reageer vandaag nog..!!!.



Pagina's : [1] 2

20-10-2003, 20:00
assalamo alaikom broeders en zusters in islam...

ik roep jullie allemaal op om dit stukje te lezen wat vanochtend in de metro stond.en hierop dan massaal op te reageren,maar doe dit zeker alleen erg bewust,omdat het hier over de positie van de islam gaat.

hierbij het stuk.....

Hoe kun je je kind Mohammed noemen?

De meest gekozen jongensnaam in Rotterdam voor pasgeborenen is Mohamed, op de derde plaats komt Mohammed. Waarschijnlijk ter ere van de profeet. Die man trouwde zijn favoriete vrouw, Aisha , toen zij zes jaar was. Het huwelijk werd, geconsumeerd, toen ze negen jaar was. Een Islamitisch gebruik is dat pasgeboren kinderen meteen een jaar zijn, dus naar hedendaagse westerse maatstaven was zij respectievelijk vijf en acht jaar.
Ook negeerde de profeet het advies van zijn schoonvader en tevens vriend , Aboe Bakr, om te wachten met het huwelijk. Of er sprake was pedofilie, kinderlokkerij of pdeoseksualiteit is een kwestie van interpretatie, maarvoor mij is het onbegrijpelijk om je kind naar zo'n persoon te vernoemen, laat staan te geloven dat iemand met zo'n zieke geest als boodschapper van de Almachtige heeft gediend.
Arend Hitman, Rotterdam

20-10-2003, 20:45


Salamoe Aleikoem,
Arend Hitman, ik raad je 1 ding aan,
Ga de Koran lezen en de Hadieth ( overlevering) ff goed lezen voordat je zoiets als dat artikel boven schrijft. ( ook al is het nu te laat voor )
Het enige dat je wilt is aandacht, die zul je krijgen maar de woorden die je gebruikt over onze Profeet ( s.a.w.) daar zul je later spijt krijgen. ALLAH (sw) heeft voor iedere mens op deze aarde een straf, bereid je voor zoals iedere gelovige moslim dat ook moet doen.

Wassalamoe Aleikom Warahmatoellah Wabarakatoe

20-10-2003, 21:12
ik was zeer geschokt toen ik las wat Arend hitman over mijn geliefde profeet (vzm)had geschreven.uit de tekst kon ik concluderen dat meneer hitman niet op de hoogte is van het leven van mijn geliefde profeet.Dit is spreken zonder kennis door zomaar wat te roepen,zonder daarbij over de omstandigheden te vertellen.mijn oma uit Drenthe (100%autochtoon even als ik) trouwde in 1945 op haar 15de en dat was zo,n vijftig jaar geleden,dezer dagen je dat kinderen van 12 al experimenteren,we spreken hier over een profeet 14 eeuwen geleden......het is wetenschappelijk bewezen dat meisjes vroeger veel eerder volwassen werden:lichamelijk en geestelijk..de profeet vrede zij met hem , stierf toen Aicha 18 jaar was.ook gaf zij op die leeftijd lezingen aan grote geleerden en staat bekend als 1 van de grootste overleveraars van de hadieth(overleveringen)van de profeet, vrede zij met hem.het feit dat zij trouwde op deze jonge leeftijd(wat in die tijd dus helemaal niet zo jong was, hierbij wil ik toevoegen dat zij voor haar huwelijk met de profeet vrede zij met hem al ten huwelijk was gevraagd.)had vele redenen...1 van deze redenen is dat het noodzakelijk was dat al hetgene wat de profeet in zijn huwelijksleven deed en zei onthouden werd,zodat dit kon worden doorgegeven aan de gemeenschap...en wie kon dit beter dan zijn eigen intelligente vrouw...die door haar jonge leeftijd een goed geheugen had

20-10-2003, 21:13
As Salaam Aleikoem

Typisch weer een stukje van iemand zonder kennis en die een mening geeft zonder na te zien wat er werkelijk gebeurt is. Zonde van mijn tijd om op dat soort mensen te reageren

20-10-2003, 23:23



Citaat:
Origineel gepost door Uitgeblust
As Salaam Aleikoem

Typisch weer een stukje van iemand zonder kennis en die een mening geeft zonder na te zien wat er werkelijk gebeurt is. Zonde van mijn tijd om op dat soort mensen te reageren
juist

21-10-2003, 10:58
beste mensen.

hier moeten we niet op ingaan. zieke mensen heb je nou eenmaal op de wereld. en deze zieke mensen vinden iedereen ziek behalve hunzelf. het doel van deze figuur is om chaos te veroorzaken. DOES negeren is gewoon de beste oplossing. alhoewel, ik zou deze figuur maar al te graag op straat tegen willen komen. dan kan hij dit verhaal geen tweede keer vertellen.

21-10-2003, 11:03

Citaat:
Origineel gepost door THRILLER
beste mensen.

hier moeten we niet op ingaan. zieke mensen heb je nou eenmaal op de wereld. en deze zieke mensen vinden iedereen ziek behalve hunzelf. het doel van deze figuur is om chaos te veroorzaken. DOES negeren is gewoon de beste oplossing. alhoewel, ik zou deze figuur maar al te graag op straat tegen willen komen. dan kan hij dit verhaal geen tweede keer vertellen.
Geweld lost niets op en kunnen ze juist zeggen "zie je wel wat voor mensen het zijn". We moeten het voorbeeld van onze profeet (SAW) volgen en juist de goede kant laten zien van vrede, verdraagzaamheid, respect, liefde.

21-10-2003, 11:17
Dat hoef je mij niet te vertellen mevrouw uitgeblust. maar toch zou ik deze figuur maar al te graag op straat tegen willen komen. Dan kan hij dit verhaal geen tweede keer vertellen.

Ik heb niet gezegd dat ik geweld ga gebruiken, dat maak jij er van.
wat ik hiermee bedoel is dat ik hem wat achtergrond informatie over de profeet zou willen verschaffen zodat hij zijn fout zal inzien en het verhaal geen tweede keer gaat vertellen.

21-10-2003, 13:07

Citaat:
Origineel gepost door THRILLER
Dat hoef je mij niet te vertellen mevrouw uitgeblust. maar toch zou ik deze figuur maar al te graag op straat tegen willen komen. Dan kan hij dit verhaal geen tweede keer vertellen.

Ik heb niet gezegd dat ik geweld ga gebruiken, dat maak jij er van.
wat ik hiermee bedoel is dat ik hem wat achtergrond informatie over de profeet zou willen verschaffen zodat hij zijn fout zal inzien en het verhaal geen tweede keer gaat vertellen.
Dan bij deze ook mijn excuus en liggen we wat dat betreft op één lijn


21-10-2003, 13:08

Citaat:
Origineel gepost door THRILLER
Dat hoef je mij niet te vertellen mevrouw uitgeblust. maar toch zou ik deze figuur maar al te graag op straat tegen willen komen. Dan kan hij dit verhaal geen tweede keer vertellen.

Ik heb niet gezegd dat ik geweld ga gebruiken, dat maak jij er van.
wat ik hiermee bedoel is dat ik hem wat achtergrond informatie over de profeet zou willen verschaffen zodat hij zijn fout zal inzien en het verhaal geen tweede keer gaat vertellen.
Probeer een zwarte ninjapak te regelen, zoek adress info, wacht ergens in een donkere hoek met veel bosjes en laat hem wat pijn voelen

Als zo iemand verrot wordt geslagen, vind ik niet erg. Kijk toen P.Fortuyn zei: "De islam is een achterlijke cultuur" ging hij te ver. Toen hij dood was geschoten, was ik een beetje blij. Wij hebben het recht om ons geloof te verdedigen met woord en daad

21-10-2003, 14:38

Citaat:
Origineel gepost door wisewolf
Probeer een zwarte ninjapak te regelen, zoek adress info, wacht ergens in een donkere hoek met veel bosjes en laat hem wat pijn voelen

tijd om wat minder Ninja films te kijken...!

22-10-2003, 10:16
hahahahahahahahahhahahahahah zoo dat moest er effe uit salam oealajkom iedereen jullie hebben echt lol met je ninja...hahaahahahha

22-10-2003, 12:38


Beste Arend,

Niet zomaar iets zeggen want dit kan echt je leven gaan kosten.
Ik weet niet hoeveel jaar je bent, maar je hebt nog een heel leven voor je. De islam is niet zo streng zoals je denkt. Als wij met z'n allen al die regels die in de koran staan zouden gaan volgen zouden we veel gelukkiger worden. Ik zou het maar eens proberen. Er is ook een nederlandse vertaling ervan.

Groetjes ........................

22-10-2003, 12:39
Beste Arend ,

je moet niet zomaar iets zeggen het enige wat jullie als autochtonen doen is de islam zwartmaken. Wat heeft de islam jullie aangedaan????????

22-10-2003, 13:36
Beste mensen,

Om dit soort dingen moet je je echt niet kwaad gaan maken. Wij weten hoe onze geliefde profeet Mohammed was. Hij is diegene die ons moslims heeft gemaakt als hoe we zijn.

Als je op al zulke reacties zou gaan reageren, dan zou je nu nog bezig zijn. Schenk geen aandacht aan zulke reacties. Het enige wat zulke personen ermee willen bereiken is commotie rond de islam, maar dat willen wij als moslims juist niet.

Besteed je tijd en aandacht aan dikr allah, en dua. Allah zal ieder straffen, daar zijn wij niet voor.
Blijf jullie zonen vooral Mohammed noemen. Het is een van de geliefste namen bij Allah swt. En Allah weet het beste

Pagina's : [1] 2