Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ; Maak je eigen armbandenhouder. 'tip!



30-09-2007, 16:58

Echte fashionista's zijn dol op sieraden. Maar waar laat je toch al die dingen?! Zeker met de bangles trend van dit moment, is het ideaal om je armbanden ergens te kunnen opbergen. Of maak gewoon zelf een armbandenhouder!

Benodigdheden:
- een plat vierkant houten blokje
- een PVC-buis
- grondverf voor kunstof
- schuurpapier
- cirkelzaag (je vader, opa of iemand in de buurt heeft m vast wel!)
- likje verf (kleur naar eigen keuze, maar ik heb zwart gekozen want dat pas overal bij. Bij mij was plakkaatverf al goed genoeg om te schilderen)

Hoe doe je het?
Zaag de PVC-buis op maat, kijk even hoeveel armbanden je er aan wilt hangen. Probeer dit zo recht mogelijk te zagen, omdat je dit op het laatst wel goed kunt zien (oftewel, schakel iemand in die recht kan zagen of een elektrische zaag heeft&hellip. Schuur de buis en breng een laagje grondverf aan. Als dit droog is schuur je de PVC-buis nog een keer, zodat de verf goed zal pakken. Verf het in een gewenst kleurtje. Wanneer dit aan het drogen is, kun je ondertussen een gat in het houten blokje zagen met een cirkelzaag (of het laat t even iemand doen die dit vaker doet). Wanneer de PVC-buis droog is, kun je 'm voorzichtig in het houten blokje duwen/timmeren, zodat ie stevig genoeg vast zit. Schilder het blokje en eventueel nog een gedeelte buis in zijn geheel af. Nu nog een paar armbanden er aan en je bent klaar. Nu heb je iets voor je armbanden wat én makkelijk is om aan te hangen, én waarmee ze meteen de show stelen! Succes!
Voor;


Erna;


30-09-2007, 17:34


wel slim bedacht
maar mss koop ik er gwoon eentje
ben veels te lui om dat te maken

30-09-2007, 17:38
Die heb ik echt nodig.. ben m'n kamer aan het verander maar waaar laat ik al die armbanden

Maar zo'n ding is niet handig.. Als je de onderste armband wil moet je ze er eerst allemaal af halen

30-09-2007, 17:41

Citaat door Achmed_N:
Die heb ik echt nodig.. ben m'n kamer aan het verander maar waaar laat ik al die armbanden

Maar zo'n ding is niet handig.. Als je de onderste armband wil moet je ze er eerst allemaal af halen


Dat wou ik ook zeggen.

Maar wat je ook kan doen is een doos pakken. Gewoon een klein doosje en dan jouw armanden naast elkaar, op hun zijkanten, zetten. Heb ik ook gedaan en het is superhandig
Misschien dat je er wat aan hebt:

Wasallaam a3laikoem,
Hanan

30-09-2007, 17:44


Nee kan bij mij ook al niet Ze zijn veel te dun en ik wil ze per set bij elkaar houden.

Zulke heb ik, van die pakistaanse

30-09-2007, 17:48

Citaat door Achmed_N:
Nee kan bij mij ook al niet Ze zijn veel te dun en ik wil ze per set bij elkaar houden.

Zulke heb ik, van die pakistaanse


Ja, dat is inderdaad onhandig. Is een bekerhouder ook niets?

Wasallaam a3laikoem,
Hanan

30-09-2007, 17:49
Bekerhouder?

30-09-2007, 17:53
Het moet op zoiets lijken, alleen het staat op tafel. Ik kan het moeilijk uitleggen. Je kan er ook kettingen aan hangen.

http://www.kippetjetok.nl/edkeukenrek_small.bmp

Wasallaam a3laikoem,
Hanan

30-09-2007, 17:56
Oooooooooooooooooooh.. !

Das wel een goed idee ja Vrees dat ze er niet op passen Ik ga van de week nog wel iets uitproberen

30-09-2007, 17:59
Ik heb mijn vader aan de binnenkant van mij kledingkast allemaal haakjes erin laten timmeren en daaraan hangen mijn oorbellen, armbanden en kettingen, wel handig..

30-09-2007, 18:06

Citaat door Achmed_N:
Oooooooooooooooooooh.. !

Das wel een goed idee ja Vrees dat ze er niet op passen Ik ga van de week nog wel iets uitproberen


Je kunt in van die huishoudwinkels gaan kijken of ze daar wat geks hebben. Ikzelf heb een grotere doos nodig en een houten wasmand voor mijn sjaaltjes...die andere is te klein geworden
Je wilt niet weten....

Jeetje...volgens mij zijn wij best wel gek,,,

Wasallaam a3laikoem,
Hanan

30-09-2007, 18:08

Citaat door zin inoe:
Je kunt in van die huishoudwinkels gaan kijken of ze daar wat geks hebben. Ikzelf heb een grotere doos nodig en een houten wasmand voor mijn sjaaltjes...die andere is te klein geworden
Je wilt niet weten....

Jeetje...volgens mij zijn wij best wel gek,,,

Wasallaam a3laikoem,
Hanan


Denk je?

30-09-2007, 18:09


ziet er leuk uit maar best onhandig!