Bekijk volle/desktop versie : Dit Moet Je Echt Lezen!!!! Wat Die Hollanders Denken Van Onze Profeet



Pagina's : [1] 2

20-10-2003, 18:52
Tot mijn verbazing las ik vanochtend het volgende in krant Metro bij rubriek Metrobrieven.

Hoe kun je je kind Mohamed noemen?

De meest gekozen jongensnaam in Rotterdam is Mohamed, op de derde plaats komt Mohammed. Waarschijnlijk ter ere van de profeet. Die man trouwde met zijn favoriete vrouw, Aisja, toen zij zes jaar was. Het huwelijk werd 'geconsumeerd' toen ze negen jaar was. Een islamitisch gebruik is dat pasgeboren kinderen meteen èèn jaar zijn, dus naar hedendaagse westerse maatstaven was zij respectievelijk vijf en acht jaar. Ook negeerdede profeet het advies van zijn schoonvader tevens vriend, Aboe Bakr, om te wachten met het huwelijk. Of er sprake was van pedofilie, kinderlokerij of pedoseksualiteit is een kwestie van interpretatie, maar voor mij is het onbegrijpelijk om je kind naar zo'n een persoon te vernoemen, laat staan te geloven dat iemand zo'n zieke geest als boodschapper van de Almachtige heeft gediend.
Arend Hitman, Rotterdam (die heeft dit geschreven)

Wat vinden jullie hiervan? is toch een schande als je dit laat publiceren in de krant, zo blijven maar slecht in beeld bij de hollanders.


Jullie kunnen ook reageren naar de Metro zelf:
Schrijf naar: Mijn Mening, Metro
Adres: Postbus 90009, 1006 BA Amsterdam
Fax: 020- 511 4091
E-mail: brieven@metronieuws.nl

Je kan dan gewoon reagere op die meneer Arend Hitman, Rotterdam.

20-10-2003, 19:03


zo grof

20-10-2003, 19:30

Citaat:
Origineel gepost door iwan
Tot mijn verbazing las ik vanochtend het volgende in krant Metro bij rubriek Metrobrieven.

Hoe kun je je kind Mohamed noemen?

De meest gekozen jongensnaam in Rotterdam is Mohamed, op de derde plaats komt Mohammed. Waarschijnlijk ter ere van de profeet. Die man trouwde met zijn favoriete vrouw, Aisja, toen zij zes jaar was. Het huwelijk werd 'geconsumeerd' toen ze negen jaar was. Een islamitisch gebruik is dat pasgeboren kinderen meteen èèn jaar zijn, dus naar hedendaagse westerse maatstaven was zij respectievelijk vijf en acht jaar. Ook negeerdede profeet het advies van zijn schoonvader tevens vriend, Aboe Bakr, om te wachten met het huwelijk. Of er sprake was van pedofilie, kinderlokerij of pedoseksualiteit is een kwestie van interpretatie, maar voor mij is het onbegrijpelijk om je kind naar zo'n een persoon te vernoemen, laat staan te geloven dat iemand zo'n zieke geest als boodschapper van de Almachtige heeft gediend.
Arend Hitman, Rotterdam (die heeft dit geschreven)

Wat vinden jullie hiervan? is toch een schande als je dit laat publiceren in de krant, zo blijven maar slecht in beeld bij de hollanders.


Je kan dan gewoon reagere op die meneer Arend Hitman, Rotterdam.
Yéh KLOOT.ZAK....

20-10-2003, 19:32
Zoiets zij pim ook...... en toen was hij opeens weg

Dat is gewoon onwetendheid, de profeet Mohammed VZMH is en was de beste schepsel op deze aarde geweest, en we blijven hem volgen en van hem houden.
Maak niet uit wat ze zeggen

Allahoema salli wasalam 3ela mohammed

20-10-2003, 19:56


ik zat in de trein toen ik dat las, Tfoeeeeeee ik ging over me nek van die onwetende kankerkaas.

20-10-2003, 20:03
Niet normaal meer

20-10-2003, 20:06

Citaat:
Origineel gepost door SlaatErgensOp
ik hoop dat Arend Hitman wordt overreden door een intercity-trein!! AMIEN!!
AMIEN

20-10-2003, 20:27
wollah.. van dit soort mensen hoop ik echt dat ze dood vallen.. ik ergerde me al aan Hirshi Ali..maar deze gast kan er ook wat van.. d8 er net aan om em ff en dreig mailtje te sturen.. someone care to join me...

20-10-2003, 20:43
Ik las het vanmorgen in de trein.En heb me er de hele dag aan dood geergerd.. Dat er mensen zijn die zo over de profeet kunnen denken.!!!
Arend Hidman is ontwetend..!!! Door zulke woorden verdiend zo een persoon geen respect meer van zn naasten.. !!!!

20-10-2003, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door Lalabouya
Ik las het vanmorgen in de trein.En heb me er de hele dag aan dood geergerd.. Dat er mensen zijn die zo over de profeet kunnen denken.!!!
Arend Hidman is ontwetend..!!! Door zulke woorden verdiend zo een persoon geen respect meer van zn naasten.. !!!!
En waar ik me helemaal aan erger is die klote kxxxxr media,
zoiets laat je toch niet plaatsen in de krant, wat wil je hiermee bereieken

20-10-2003, 23:18
Ik hoop dat die Arend door een Islamitische jager uit de lucht wordt geschoten

20-10-2003, 23:20

Citaat:
Origineel gepost door SlaatErgensOp
ik hoop dat Arend Hitman wordt overreden door een intercity-trein!! AMIEN!!
Wat intercity !!??
Internationale trein...dan is gelijk iedereen over hem heen geweest !!!

Wat een KloJO !!

20-10-2003, 23:21



Citaat:
Origineel gepost door CarlosTheJackal
Ik hoop dat die Arend door een Islamitische jager uit de lucht wordt geschoten
DaN wiL ik de KOGEL zijn Die Hem doorBoorDt !!!

20-10-2003, 23:32
tazzz.... we gaan nog dood en zij ook..!!

20-10-2003, 23:39

Citaat:
Origineel gepost door moiself
tazzz.... we gaan nog dood en zij ook..!!
Wat bedoel je moiself??????

Pagina's : [1] 2