Bekijk volle/desktop versie : Wat wil jij het liefst?



20-10-2003, 18:39
Naar aanleiding van het topic 'Man wil liever zoons':

Jij bent/je vrouw/vriendin is zwanger van haar eerste kind. Wat wil jij dat het wordt? Eerlijk zeggen dus niet denken dat 'maakt me niet uit' politiek correcter is en dat dus invullen.

20-10-2003, 18:48


Ik heb liever een meisje. Meisjes zijn gewoon leuker.

20-10-2003, 18:48
ik denk een zoon (als ik getrouwd zou zijn) zou mijn vrouw waarschijnlijk zeggen dochter, dat zit in de aard van de mens. Mannen willen over het algemeen zonen en vrouwen willen dochters. Echter een dochter zou ik ook blij mee zijn, waarom?
kijk hoeveel babies ter wereld komen met allerelei gebreken, op het laatst weet je gewoon niet beter

20-10-2003, 19:09
Ik wil liever eerst een jongen en dan een meisje, dan heeft ze een grote broer!!

20-10-2003, 20:22



Citaat:
Origineel gepost door KohiNoor
Ja precies. Ik vind het grote onzin om te wensen jongen of meisje. Al krijg ik 6 meisjes en ze zijn allen gezond, dan ben ik een dankbaar mens
Het is ook onzin, maar veel mensen hebben toch een voorkeur. Ook degenen die zeggen geen voorkeur te hebben. Diep in hun hart willen ze dan eigenlijk toch liever een meisje of jongetje. Maar aan de andere kant hoor je nooit van mensen die balen van hun zoon omdat ze liever een meisje hadden gehad. Als ze een zoon krijgen, vinden ze die net zo leuk. Maar het is waarschijnlijk ook erg taboe om zoiets toe te geven.

20-10-2003, 22:18
Ik weet niet Tonk, mij maakt het niets uit. Jongen of meisje. Ik kan me wel voorstellen dat als je eerst een meisje hebt gehad je dan bij de tweede zwangerschap het leuk zou vinden om een zoontje te krijgen. Alhoewel...... een dochtertje erbij is misschien ook wel leuk voor je oudste dochter. Zusjes

20-10-2003, 22:24
ik wil een TRANSSEXUEEL hebben.

21-10-2003, 08:43

Citaat:
Origineel gepost door HaagseMoCro
ik wil een TRANSSEXUEEL hebben.
Sorry voor het er niet bij zetten van die optie.

21-10-2003, 18:33
Mij maakt het helemaal niets uit als het maar gezond is !!

21-10-2003, 23:47
hoe clicke het ook klinkt/is, mij maakt het geen bal uit. Dat meen ik echt, als het maar gezond is. En ook als mijn kind gehandicapt geboren word zal ik zeker onvoorwaardelijk veel van houden. Het is een geschenk van Allah swt en daar moet je dankbaar voor zijn.

21-10-2003, 23:58
Een erfgenaam voor het Huis van Ezzedine zou niet erg zijn maar alles is welkom.
De kinderbijslag is allemaal het zelfde