Bekijk volle/desktop versie : Wie wil er 100 euro verdienen ?

20-10-2003, 17:16
Wie kan mij helpen aan een kamer?

Dag allemaal,

Ik wil hierbij jullie hulp vragen. Ik studeer aan de EUR en ik ben op zoek naar een kamer in Rdam, het liefst in Kralingen.

Ik sta al ingeschreven bij stadswonen en direct wonen.

Ik probeer het toch ook op deze manier. Dus heb je kennissen of ken je mensen die een kamer willen verhuren.....of anders, laat het me graag weten.

Ik weet dat het niet makkelijk is om een kamer in Kralingen te bemachtigen, maar ik probeer het toch. Diegene die mij verder kan helpen zal ik belonen met 100 euro!

Alvast bedankt!

20-10-2003, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door Mrmassimo

Dag allemaal,

Ik wil hierbij jullie hulp vragen. Ik studeer aan de EUR en ik ben op zoek naar een kamer in Rdam, het liefst in Kralingen.

Ik probeer het toch ook op deze manier. Dus heb je kennissen of ken je mensen die een kamer willen verhuren.....of anders, laat het me graag weten.

Ik weet dat het niet makkelijk is om een kamer in Kralingen te bemachtigen, maar ik probeer het toch. Diegene die mij verder kan helpen zal ik belonen met 100 euro en een bos bloemen!

Alvast bedankt!
hahahaha bosbloemen,ja3la kaaskop.
Doe liever die prijs die voor de bos bloemen betaalt bij die 100 euro

20-10-2003, 17:32
Het is echt verdomd moeilijk om een kamer te vinden in rdam en helemaal in Kralingen....Op het prikbord in de L-hal van de EUR staan meestal briefjes met kamers die te huur zijn...veel succes

20-10-2003, 17:47

Citaat:
Origineel gepost door gooja
Het is echt verdomd moeilijk om een kamer te vinden in rdam en helemaal in Kralingen....Op het prikbord in de L-hal van de EUR staan meestal briefjes met kamers die te huur zijn...veel succes
Ik weet dat het moeilijk is om aan een kamer te komen in Kralingen, daarom probeer het ook op deze manier.
Ik kijk vaak in de L-Hal en af en toe hangt er wel wat, maar dan bel ik en dan is de kamer al weg. Maar ik bedankt je hierbij voor je reactie

21-10-2003, 12:17

even naar boven halen!

21-10-2003, 20:19
hahahahaha ik denk niet dat het hier zal lukken

23-10-2003, 01:43
Mmm was jij niet diegene die anderen kan helpen maar steeds zegt: voor wat hoort wat

Nu zijn de rollen omgedraaid

23-10-2003, 09:23

Citaat:
Origineel gepost door M_Said
Mmm was jij niet diegene die anderen kan helpen maar steeds zegt: voor wat hoort wat

Nu zijn de rollen omgedraaid
Is het misschien daarom dan niet zo dat ik de geest van -voor wat hoort wat- 100 euro uitloof naar diegene die mij verder kan helpen!

01-11-2003, 17:00
Mrmassimo,

Wat misschien ook een goed idee is, is om je in te schrijven op kamernet.nl
Zo ben ik namelijk ook aan mijn kamer gekomen!

Veel succes ermee

04-11-2003, 10:09
kijk ook op http://www.kamernet.nl

04-11-2003, 11:24
zaama op kamers...ga gaaaaaaaa doe uitwonend bij je zus blijf thuis met vader en moeder en dan reizen met de trein...........

11-01-2009, 18:39

Citaat door Mrmassimo:

Dag allemaal,

Ik weet dat het niet makkelijk is om een kamer in Kralingen te bemachtigen, maar ik probeer het toch. Diegene die mij verder kan helpen zal ik belonen met 100 euro!

Alvast bedankt!

Olla ik heb een kamer voor je maar niet in kralingen maar in Ommoord

heel mooi je kunt daar fitmessen zonnebaden en een leuke terras.

heb je interesse laat me weten...

vlakbij metro station gras kruid.

11-01-2009, 19:54

Citaat door Mrmassimo:

Dag allemaal,

Alvast bedankt!

Misschien moet je iets van Capelle aan den IJssel proberen. Daar maak je waarschijnlijk meer kans. Gerdesiaweg kan ook of 's Gravenland.

Succes.