Bekijk volle/desktop versie : Wie wil er 100 euro verdienen ?

20-10-2003, 17:16
Wie kan mij helpen aan een kamer?

Dag allemaal,

Ik wil hierbij jullie hulp vragen. Ik studeer aan de EUR en ik ben op zoek naar een kamer in Rdam, het liefst in Kralingen.

Ik sta al ingeschreven bij stadswonen en direct wonen.

Ik probeer het toch ook op deze manier. Dus heb je kennissen of ken je mensen die een kamer willen verhuren.....of anders, laat het me graag weten.

Ik weet dat het niet makkelijk is om een kamer in Kralingen te bemachtigen, maar ik probeer het toch. Diegene die mij verder kan helpen zal ik belonen met 100 euro!

Alvast bedankt!

20-10-2003, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door Mrmassimo

Dag allemaal,

Ik wil hierbij jullie hulp vragen. Ik studeer aan de EUR en ik ben op zoek naar een kamer in Rdam, het liefst in Kralingen.

Ik probeer het toch ook op deze manier. Dus heb je kennissen of ken je mensen die een kamer willen verhuren.....of anders, laat het me graag weten.

Ik weet dat het niet makkelijk is om een kamer in Kralingen te bemachtigen, maar ik probeer het toch. Diegene die mij verder kan helpen zal ik belonen met 100 euro en een bos bloemen!

Alvast bedankt!
hahahaha bosbloemen,ja3la kaaskop.
Doe liever die prijs die voor de bos bloemen betaalt bij die 100 euro

20-10-2003, 17:32
Het is echt verdomd moeilijk om een kamer te vinden in rdam en helemaal in Kralingen....Op het prikbord in de L-hal van de EUR staan meestal briefjes met kamers die te huur zijn...veel succes

20-10-2003, 17:47

Citaat:
Origineel gepost door gooja
Het is echt verdomd moeilijk om een kamer te vinden in rdam en helemaal in Kralingen....Op het prikbord in de L-hal van de EUR staan meestal briefjes met kamers die te huur zijn...veel succes
Ik weet dat het moeilijk is om aan een kamer te komen in Kralingen, daarom probeer het ook op deze manier.